واقعا آمار سازی در چه جهت و به چه میزانی انجام می شود. تعداد ایر لاینها مهم نیست مهم کیفیت و خدماتی است که ارائه میدهند چه بسا بعضی از خطوط فقط دو هواپیما دارند در سال 1350 ایران ایر اولین و بهترین خط هوایی خاور میانه بود بهترین کریدور های هوایی خریداری شده بود و 50 فروند بوئینگ و ایرباس داشت.حالا فقط کافی است نگاهی به قطر ایر ویز و خطوط هوایی امارات کنیم آنها سالانه چندین میلیارد دلار درآمد دارند.
واقعا متاسفم که هنوز ما رو دارین با 40 سال پیش مقایسه میکنید
بابا شما اگه این جوری بخواین ادامه بدین لابد 60 سال دیگه هم میخواین بگین دستاورد های 100 ساله انقلاب
معلوم نیست چند تا هواپیما قبل انقلاب هنوز باقی مونده تا شاهد سقوطشون باشیم
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۵ دی ۱۳۹۷
دقیقا .دیگه مقایسه رو تموم کنین .شاید در اون زمان بدون در نظر گرفتن دقیق جوانب و فدا کردن کیفیت به افزایش تعدادی و به خطر انداختن جان انسانها اقدام نمیشده !!!!ء
محمد
۱۱:۱۲ ۲۵ دی ۱۳۹۷
دقیقا . خودتون را با دنیای امروز و همین همسایه های اطراف مقایسه کنید .
MBA ENG
۰۸:۲۱ ۲۵ دی ۱۳۹۷
من هنوز نمیفهمم چه دلیلی داره که ما امروز رو با40سال پیش مقایسه میکنیم.شکی در این نیست .بهتره ما بگیم 40سال پیش ایران در مقابل سایر کشور های آسیایی در چه نقطه ای بود و والان در چه نقطه ای قرار داریم.اون روزها امارات و چین و قطر و ژاپن و کره حسرت ایران شدن میخوردند و امروز ما در حد گینه نو و کومور و.... هستیم.
چرا اینو نمیگید یه روز هم کشور های عربی از ایرلاین های ایران استفاده میکردند..اگر یک هزارم هم پیشرفت کنیم که نمیکنیم دارید مقایسه با 40 سال پیش و امکانات کمتر اون موقع مقایسه میکنید.
بابا شما اگه این جوری بخواین ادامه بدین لابد 60 سال دیگه هم میخواین بگین دستاورد های 100 ساله انقلاب
ميشه 18 درصد افزايش ايرلاين و 18 درصدهم سقوط و............
مردم دیگه از که پرواز با هواپیماهای کهنه وناایمن میترسند
بخدا از بیکاری خسته شدم.