نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کار خیلی اشتباهی میکنین من سگ ندارم ولی واقعا به مردم رحم نمیکنید ب حیوانات رحم کنید اونام ب هوای ازاد احتیاج دارن
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحسن
۱۷:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کسی که فضای نگه داشتن سگ تو خونه ش نداره نیاید حیوون نگه داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کار اشتباه رو شما میکنید که سگ ها، گربه ها، پرندگان، خزندگان، ماهی ها و سایر حیوانات رو، از محیط زندگی و خانواده شون جدا میکنید، بچه هاشون رو میدزدید و بزرگ میکنید و میفروشید، بعد هم می بریدشون هواخوری!
خوبه من بیام شما رو از خونه ات و از کنار خانواده ات بکشم بیرون، بچه ات رو هم بدزدم، جفتتون رو بفروشم به یه زوج سگ که به جای سگ، بچه آدم میخوان، بعد هم هر شب ببرنت هواخوری و ژست انسان دوستی بگیرن؟!
پس ژست حیوان دوستی نگیر. سگان، علاوه بر هوا، به طبیعت، آزادی، و خانواده نیاز دارن. محیط انسانی، برای انسان هاست. انسان ها امنیت میخوان و حق دارن یک موجود خطرناک رو بین خودشون راه ندن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بعضی ها همیشه مخالف هستند. بگی سگ بده میگه خوبه؛ بگی سگ خوبه میگه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تو میتونی هوا بخوری سگ ها مثل تو فعلا کاری ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تا اتفاقی نیفتد اقدام نمی کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ممنوعیت سگ گردانی کار درستی است و زودتر باید تمام کشور این کار صورت گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چرافقط توی تهران . پس ما مشهدی ها چی؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۰:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ببخشید،مگه شما با حضور سگها در مشهد مخالفید؟؟پس چرا اقدامی نمیکنید خودتان؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
پس شهرستان ها چی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
همه سگهاروبدن به باغدارها خیلی صواب داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ثواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حرف حساب به این میگن. شما با این حرفتون، تلویحاً خواستید به یه سری نادان بفهمونید که سگ جاش در روستا و طبیعته، نه شهر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
من باغ دارم ولی مجانی هم حاضر نیستم دو دقیقه یکیشو نگهدارم؛ این سگ باز های بدبخت از بس این حیوانات زبان بسته را توی رختخواب بردن بجای اینکه نگهبانی کند و از ورود غریبه با خبرتان کند دورو بر غریبه ها میگردد و هی میرن وسط پاهای طرف؛ واقعاً صحنه زشتی است.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حدود 3 ماه قبل در یکی از پارک‌های محلی تهران، یک سگ بدون قلاده حمله کرد و پای همسرم را گاز گرفت. پلیس و اورژانس در محل حضور یافتند و نهایتا با آمبولانس اورژانس ایشان به بیمارستان منتقل شدند. در گیر و دار حضور پلیس و اورژانس،صاحب سگ با سگش فرار کرد.
اکنون بعد از صرف صدها ساعت وقت و بیش از یک ماه درگیر برای درمان،‌ و پیگیری در بیمارستان و کلانتری و پزشکی قانونی و مراجع قضایی، و پرداخت چند میلیونی هزینه‌ها، چون صاحب سگ متواری است و شناخته شده نیست، فقط یک پرونده باز در دادگاه داریم، اعصابی خرد و دیگر هیچ!
اگرچه اجرای این طرح دیر است،‌ اما هر موقع جلوی فجایع این‌چنینی توسط عده‌ای جامعه‌گریز گرفته شود، منفعت است. و مطمئنا برای عموم جامعه مفید است.
امیدوارم که این قانون به نحو احسن اجرا شود.
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۶:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مشکل از خودت داداش یه چاقو بزار پر شالت تا میان سمت خانومت دوتا کارد بند کن بغل گردن سگه تا جنازش بیفته کف آسفالت بعد ببین اون صاحب .... سگ بعدیش ول میکنه که بیاد مردم بگیره قبول کن یخته سوسول شدیم. من اگه به جای بابای اون بهاره نازنین بودم با انگشتام جف چشای سگ از سرش بیرون می کشیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خب الان مثلا پای همسرت چی شد؟؟؟ نه اینکه خودت نمیزنیش؟؟؟ به سگ گیر داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
به عباس
تو خودت خطرناک هستی باید اول به حساب تو برسن
Spain
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
قبل از برخورد با صاحبین سگ باید این شخص با نام عباس رو پیدا کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کار خیلی درستی انجام دادین
France
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
خودت رو باید اونقدر ادب کرد که یاد بگیری به حیوانات هم احترام بگذاری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
از دادستان کل کشور بابت این برخورد شدید با سگ گردانی تشکر میکنیم. هرکس میخواد همنشین سگ بشه برود عشایر و تو کوهها گله ای سگ هم دور و برش نگه داری کنه شهر فرهنگ شهری داره و سگ داری و سگ گردانی مختص غرب و کشرهای غربی که هیکس با کسی ارتباط نداره دوستانشون سگ و گربه و حیوانات هستند کشور ما کشور اسلامی و پایبند به احکام دینمان هستیم ما مسلمانیم و نه کافر و همدم سگ و گربه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۶:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اولا شما شهریها مدیون عشایر وروستا نشین هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما شهری نیستی ،خودتو شهری ندون جز شهرستان و عشایر هم نیستی ، شما غار نشینی . انسان هم نیستی ضد انسانی .شما فقط دو حالت داره یا برات نون داره یا عقب مونده ای
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
عزیز غیر از آن قسمت که یک جورایی بی احترامی به عشایر عزیز و گرامی می باشد بسیار عالی اظهار نظر کردید چه خوب است از جامعه محترم عشایر عذرخواهی کنید من خودم به عنوان شهر نشینی که خود را مدیون رشادت های عشایر و دیگر اقوام ایرانی می دانم از عشایر محترم معذرت خواهی می کنم و دست و پا یشان را می بوسم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دقیقا به ما هم بگو که کجای اسلام گفته سگ نجس هستش.کریم تو مسلمون نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چ ربطی داره حالاهرکی روستای عشایریه دورش سگ جمعه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
جناب رضا؛
برو از متخصص اسلامی یعنی مراجع تقلید بپرس. دقیقا بهت میگن کجای اسلام نوشته سگ نجسه. ولی نمیری بپرسی.
Germany
گ
۱۷:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
سگ های کوچیک هم هستن که خیلی نازن و بی خطر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
واقعا شرم آوره با این همه مشکل و گرونی و گرسنگی و ظلم و دزدی و... من شش ماهه حقوق نگرفتم بعد از پانزده سال درس خوندن و ده سال سابقه کار، صبح تا عصر برم به امید سه تومن حقوق بعد شش ماه کار کنم و از ساعت پنج تا 10 شب برم اسنپ باکس نقدی کار کنم تا بتونم نون بخرم سیب زمینی بخرم .... بر سر من که خبر همش شده قیمت پراید و سگ گردانی و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دوست گرامی اینا همه شکم سیر هستن خبر از گرونی وغیره ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
یعنی شما میگی حالا که گرونی هست سگها رو ول کنن تو خیابون؟ این چه نوع استدلاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سه تومن حقوق میگیری باز مینالی ما چی بگیم که بیکاریم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
لطفاً با این پدیده زشت به شدت مقابله کنید
با کسانیکه سیگار می کشند هم مقابله کنید، خداییش خفه می شیم. بعضی هم ناراحتی ریوی دارند.
سیگار کشیدن واقعاً کار زشتی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سیگار کشیدن اتفاقا به نظر من هم اولویت بالاتری دارد و باید باهاش در اماکن عمومی برخورد بشه ، چی میشه یه بارم یه کار اینطوری کنیم

یکی از کشورهایی هستیم که بیشترین مصرف قلیون رو داریم ، دولت چرا جمع نمی کنه مردم که سرگرمی ندارند می رن سراغ قلیون ، کاش بگردیم یه سرگرمی سالم تر پیدا کنیم و منم موافقم میشه یه محیط برای گردش سگ ها ایجاد کرد و بهتره که اینکارو کنیم بعد ممنوعش کنیم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۵:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دوستانی که دم از حمایت از حقوق حیوانات میزنن شما تو حیات وحش هم که نگاه کنی هر موجودی اول هوای همنوع خودش داره شما اگه حمایت گری برو اون خانواده هایی رو ساپورت کنین که برا نون شبشون موندن البته اگه انسانی و همنوعتو میشناسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
متوجه نشدی مثل اینکه، طرف داره از هم نوعش دفاع میکنه! شما مشکل دو ریالی دارید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حرف حق رو زدی آفرین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
افرین افرین افرین احسنت عالی گفتی گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ببخشیداشتباه منفی زدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آفریییییین .هموطن گرامی، اینایی که دم از حیوان دوستی میزنن، دقیقا خودشون مصداق آزاررسانِ حیوانات هستن. چون هر کسی میدونه سگ و مابقی حیوونا در محیط شهری و خانه و محله و خیابون آرامش ندارن. بعد همین اوباش، دم از حقوق حیوانات می زنن و یدونه این حرف که برخی میگن سگ نجس هست رو دست گرفتن و آسمون و ریسمون می بافن. سگ نجس باشه یا نباشه، جاش در شهر و خونه و محله و خیابون نیست. بعضیا میگن آدما با ساخت و ساز خونه در محیط طبیعی کم کم محیط طبیعی و محیط زندگی حیوونا رو غصب کردن. اگر بنا به این حرف این جماعت باشه، که تمام شهرها و شهرسازی ها زیر یه علامت سوال بزرگن که! نخیییر، تمام این بهانه های این جماعت، برای توجیهِ نگهداری سگ توسط خودشونه. یکی نیست به این جماعت بگه شما خودتون یه آزاررسان به تمام معنا هستی که در خونه ات، سگ نگه میداری و فکر میکنی حامی حیوانات هستی! تو حامی حیوانات نیستی اتفاقا با نگهداری سگ در محیط شهرنشینی داری به حیوانات آزار می رسونی. گرچه، تو که منطق سرت نمیشه. اوباش رو چه به منطق!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
عاااالی بود. این اوباش سگ نگهدار هم احتمالاً دارن از همنوع شون دفاع میکنن. خخخ
Iran (Islamic Republic of)
Azbm
۰۲:۲۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
دوست عزیز شما که سگ نداری و حامی حقوق حیواناتم نیستی میتونی ادعا کنی که به داد همنوعات داری میرسی؟به عنوان یه حامی بهتون میگم که ۱۲ سال که تو بدترین شرایط هفته ای دوبار با کسانی که همسون هم حامی هستند برای غذارسانی به کارتن خوابها میریم و ۴ساله در کنارش داریم برای حیوانات هم غذا رسانی میکنیم.تا کی میخواید انقدر ندونسته همه رو قصاوت کنید و خشک و تر رو با هم بسوزونید؟نگیم اینجوری قضاوت میشیم بگیمم میشیم ریاکار.التماس تفکر
Germany
امیرحسین
۱۷:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
حالا که اکثریت جامعه مخالف سگ گردانی هستن و میگن که به همنوعمون کمک کنیم، ما گروه اقلیت این اختیار رو به گروه اکثریت میدیم که به همنوعانشون کمک کنند و ریشه فقر رو بخشکونن، و اگه فقر کماکان پابرجا بود معلومه که فقط حرف میزنید و در عمل هیچ کاری نمیکنید و فقط نشستید و کامنت میدید
Iran (Islamic Republic of)
اتنا
۱۵:۲۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خيليا تونظراشون درموردبی حجابی بحث کردن این موضوع چه ارتباطی پیدا میکند به حجاب؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما دقت کن افرادی که اقدام به سگ گردانی می کنند از لحاظ اعتقادات دینی و مذهبی ضعیف و حتی نیستند ... و از لحاظ پوشش و رفتار شخصی در وضعیت اسفناک و زننده ایی ظاهر میشن .... حالا با این مشخصات ظاهری سگ هم در بغل یا سگ بدست هستن ..
و این گونه افراد دارای رفتار بسیار سبک و از لحاظ روحی روانی پرخاش گر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بنظر من بی حجاب از سگ هم بدتر است. هر دو بدون پوشش هستند. البته بعضی ها را هم دیدیم که خودشان حجاب ندارند ولی لباس تن سگشان می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اگه فکرکنی ربطشو پیدامیکنی به جای گیردادن به ای زبون بسته ها واسه بی حجابی تلاش کنن آخرش به حیونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
یک فکری به حال بی حجاب ها بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سگ گردانی و بی حجابی یکی از معظلات اصلی جامعه هستند که انشالله برخورد قاطع صورت می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آره هر دو شان هم سگها و هم بی حجاب ها گاز میگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
یک فکری واسه ذهن بیمارت کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
موافقم با آرایش عروس موهای ریخته بیرون لباس واقعن زننده پشت فرمون سگم بغل دستش
France
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۳ تير ۱۳۹۸
بی حچابی چه ربطی به مقاله سگ دارد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دست نیروی نظامی ودادستانس درد نکند دیگه جای بچه هم سگ میارند گردش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
از کسانی که دست اندرکار هستن تقاضا می شود هر کسی که سگ داره، و موجب سلب آسایش و امنیت مردم میشه رو بندازن در یک قفس و چند سگ را نیز بندازند در قفس تا درس عبرتی برای سایرین شود. وقتی این ها با علم به اینکه دارن امنیت مردم رو و آسایش و روان مردم رو نشونه میرن باز سگ نگه میدارن، آیا نباید اینگونه مجازات شوند؟ آیا اگر غیر از این شکل مجازات شوند، سایر وحوش درس عبرت می گیرند؟؟؟؟! چرا در این سرزمین، هیچ یک از مجازات اش بازدارنده نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
گویا شما مشکل داری.اگه تو اروما همچین پیشنهادی میدادی قطعا برات یکهفته درمان تو بیمارستانهای روانی همراه با زنجیر کردنت به تخت تجویز میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
واقعا برات متاسفم که اینجور افکاری داری تو رو باید به بیمارستان روانی ببرن زنجیرت کنن برات متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹، اتفاقا اونی که مشکل داره تو هستی. چون کسانی که سگ نگه میدارن، با علم به این موضوع که مردم و خانواده هاشون از شگ می ترسن، باز سگ نگه میدارن. بچه ای که در آنی از شدت ترس از سگ وحشت زده فریاد میزنه، تا آخر عمرش بخشی از روانش دچار جراحت میشه. ولی این هایی که سگ نگه میدارن، مگه این چیزا براشون مهمه؟ مگه براشون مهمه که اون ترس شدید، چه آثارِ سوءای بر روان اون بچه میذاره؟ اونی که مشکل داره شمایی. یکی از این هایی که حرف زدنش رو هم مثل شما معطله و سگ هم داره، وقتی یه عابر از سگش ترسید و زیر لب به خاطر ترس و شوک شدید به صاحب سگ گفت سگ ات رو بگیر، صاحب سگ مثل قاتل های بیمار شروع به خنده کرد و ناسزا و گفت. آره، بعضی از صاحبان سگ ها، دچار عقده های روانی و کمبودهای شخصیتی هستن که با نگه داری سگ درصدد جبران این کمبودها هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
به محمد
ساکت شو !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دیگه داشتم به این فکر میکردم که برم مجوز حمل سلاح بگیرم از بس همه جا پر سگ شده.
من نمیدونم به چه اطمینانی یه سگ قد یه شیر رو میارن تو خیابون و تازه قلاده هم نمی بندند.
اونوقت سگه 10 متر از صاحبش داره جلوتر حرکت میکنه و برا خودش میچرخه.
صاحبش رو که پیدا میکنی و اعتراض میکنی جوابتم میده....
میگه از آدمها باید ترسید .... آدمها خطرناکترن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آدمی که سگ را قلاده می اندازد و دنبالش راه می افتد واقعاً نمونه عینی دنباله روی را به نمایش می گذارند. اونا نوکری سگی را می کنند که دنبالش افتاده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
منم به نظر شما هم عقیده هستم هر کسی سگ در پارک ها و جاهای دیگه باید قلاده داشته باشه تا به کسی اسیب نزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اینجا اگه مجوز حمل سلاح بدن میشه تگزاس
France
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۳ تير ۱۳۹۸
در اروپا سگی که کثیفی کند بلافاصله اصاحبش باید آن را جمع کند خودم دیدم ک نفر زود کثیفی سگ را جمع کرد و چون سطل دور بود گذاشت توی جیبش که ببرد بعد دور بیاندازد . خب فرهنگ هرجایی فرق دارد -مردم شهر نشین ایران که قدمت شهر نشینی زیادی دارند دوست ندارند با حیوانات زندگی کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
باید در همه ایران ممنوع بشه نه فقط تهران!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اخه این قرتی بازیها بیشتر تو تهرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
قرتی بازی همه جا هست
Iran (Islamic Republic of)
A person
۱۵:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
واقعا خیلی ممنون. من هم میترسم و هم اینکه هرچقدر هم واکسن بزنن و تحت نظر کلینیک باشن، بازم میتونن باعث بیماری های مختلف بشن.
خواهش میکنم واقعا نزارین حیوانات خانگی داشته باشیم. جاشون تو باغ وحش و جنگل هست.
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۹:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دوست عزیز سگ پت هست.اگر واکسنهاش به موقع زده بشه هیچ مشکلی تهدیدتون نمیکنه
France
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۳ تير ۱۳۹۸
البته روستایی ها همیشه حیوان داشتن جا زیاد دارند ولی شهرنشین هایی مثل شهرنشین های تهران کاشان اصفهان گرگان که بیشتر قدمت تاریخی شهر نشینی دارند سگ نگه نمیدارند
France
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۳ تير ۱۳۹۸
همه بیماری های سگ که با واکسن حل نمیشود اصلا حیوانات را باید جای زیاد داشت چون همون اکارین روی پوست حیوان باعث ناراحتی های تنفسی میشود - در شهر سگ نگه داشتن درست نیست .مخصوصا ایران که شهرنشینانی با قدمت بسیار دارد .
Iran (Islamic Republic of)
طوبی
۱۴:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
واقعا خوشحال شدم از شنیدن این خبر آن شاالله این‌غربزده ها مثل غربی ها به قانون پایبند باشن
خدا کند در همه ایران‌ممنوع شود آخه نزدیک‌عید این کثافت کاری همراه مسافرین پنوروزی در همه جا دیده
آدم‌چندشش میشه بره رستورانی که از اونجا واسه سگشون رون مرغ سفارش میدن میاندتو ماشین بهش میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خدارو شکر با این طرح همه مشکلات حل شد واز فردا همه چیز ارزان شد هورا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مطمئنا با این قانون برات مشکل درست شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چه ربطی داره. چرا مغز شما قادر به تفکیک موضوعات از هم نیست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چه ربطی داره هر چی جای خودش
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۴:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اولا یکی باید از اینا بپرسه که این پولارو از کجا میارن که طرف میاد چهارصدوپنجاه میلیون پول میده به یه جفت کوالا. د
France
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۳ تير ۱۳۹۸
یعنی میگین از راه درست پول در نیاوردند و این سگ داشتنشون هم نادرسته به هم ربط داره ؟ متوجه نشدم چرا به پول اشاره کردین ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
جدای از مسائل دینی شرعی "اینکار بسیار زشت است " سگ در گذشته بعنوان نگهبان گله همراه انسانها ومحیط پیرامون آن زندگی میکرد .الان فقط باید در میحط حفاظت شده باشند چون بعضی ازبیماریها را میتواند به انسانها منتقل کنه . لذا طرح جالبی است
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ما از دادستان کل کشور عاجزانه تقاضامندیم این طرح رو داخل کل ایران عزیزمون پوشش بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دادستان باید قانون را اجرا کند نه قانون گذاری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اول بی حجابی بعد حیونا
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سگ تمام میکروبها رو داخل بدنش داره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
عجب
France
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۳ تير ۱۳۹۸
درسته که سگ بیشتر از حیوانات دیگر بیماری میتواند منتقل کند ولی شما هر حیوانی که داخل خونه نگه بدارید میتونید مریضی بگیرید خونه که طویله نیست
Iran (Islamic Republic of)
arb
۱۴:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بعضیها سگ و حیوانان دیگه رو در تمام زندگی خودشون شریک کردند.
خوب،زندگیتون مال خودتون ولی جامعه مال همه مردمه.
اکثر مردم از حیوان گردانی در خیابانها و پارکها متنفرند(نه از خود حیوان).
یه قانون درست درمان باید برای موضوع نگهداری حیوانات نوشته شود.
Iran (Islamic Republic of)
bm
۱۴:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
من ببینم که بچم را ترسوند سگ را می‌کشم..
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۹:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سگ هم مثل شما حق زندگی داره و خدا داره.بخاطر ترس بچه ت جون یه بنده خدارو نگیر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کار درست رو شما می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
صاحب سگ هم تو را می کشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حالا هول نشی خودتو زخمی کنی
France
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۸
بیچاره سگ ها تقصیر صاحبان سگ هاست............................... باید قانون را اجرا کنند و جریمه های سنگین بگزارند و تعداد ماموران مراقبت و جریمه را زیاد کنند .و از طریق همین جریمه ها حقوق بدهند
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۳:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ما در کشورمون بهترین قانون ها رو داریم ! اما باکمال تاسف ؛ اجرا نمی شن ! چون مجری خوب نداریم ! برخورد با هنجار شکنی ، بی حجابی و سگ گردانی ، باید به درستی و با قاطعیت و نه شعار ، اجرا بشه ! چرا باید کورکورانه فقط از جنبه های منفی زندگی غربی تقلید کنیم ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
متاسفم که در کشوری زندگی میکنم که هیچ کدوم از قوانین اش اجرا نمیشه و هیچ کدام از مجازات هاش بازدارنده نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
باید با بی حجابی برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
الان این سگ چه ربطی به حجاب داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۳:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
واقعا متاسفم برای این طرز فکر ها و فرهنگ این مردم با این طرز فکر ها مرده به حساب میآیند واقعا متاسفم براتون
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۴:۱۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما برو بمیر با این فرهنگت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تو خونت هرچقد میخوای سگ نگه داری کن ولی تو جامعه بیاری باعث ازار مردم مبشه من خودم ساکن محله ای هستم که بیشتر اهالی سگ دارن و از صدای زرزرشون شبا خوابم نمیبره روزا هم بیرون میرم همش میافتن دنبالم . اگه درک این موضوع خیلی برات سخته پیشنهاد میکنم بری یه کشور دیگه اونجا خواستی سگ بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
برو آمو دست خدا... میدونی سگ وحشی یه سگ بازی مثل شما چه بلای سر دختر کوچولوی مردم تو پارک اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
به قول تازه به دوران رسیده ها ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
برای خودت متاسف باس با این طرز فکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
فعلا که باحکم دادستان همه برای تو متاسف شدن شما هم خیلی میخواهی هنر کنی برای سگت متاسف باش
Iran (Islamic Republic of)
ص
۱۶:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
راست میگی شما، تاسف شما ها برای مردم فهیم افتخاره
اگه شما تایید کنی برای مردم فهیم جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۷:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
داخل خانه هم نباید نگهداری کند مخصصصوصا آپارتمان ...محیط های به این کوچکی نمیتواند مانع از انتقال آلودگی ها شود ... ارتباطات انسانی هم خطرساز خواهد شد با صاحبان سگ .... صداش هم که جای خود .... من سگ خیلی دوست دارم ولی هیچ وقت بهش دست نمیزنم و اگر هم دستم بهش بخوره 50 بار میشورم
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۰:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
لایک بر ت باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما هم خودتو جای اونی بذار که دخترش رو رو چند روز پیش سگ زخمیش کرد واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اشتباها مثبت دادم. اگر خانوده ی خودت هم از شدت ترس از سگ در شرف مرگ بشن، اونوقت تازه متوجه میشی حرف رایگان نزنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تویی که فرهنگ نداری و بیماری ذهنت بیماره بیمار روحی روانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تو یه بیمار روانی ذهنی و بی فرهنگ و بی شخصیت و بی اصل و نسب هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تو که از همنشینی با سگ لذت می بری برو تو بیابونا با سگ ها زندگی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تازه به دوران رسیده بی اصل و نسب بی فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
نگهداری سگ از لحاظ علمی پزشکی باعث ابتلاء انسان بخصوص کودکان به بیماری های عفونی و انگل می شود. لطفا رعایت کنید.
France
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۳ تير ۱۳۹۸
اگه فکر داشتی این قدر مقلد نبودی فرهنگ نداری که از فرهنگ دیگران تقلید میکنی- که بگی من مثل خارجی هام یعنی همین -خارجی ها وقتی یک قانون دارند خلافش را اجرا نمیکنن این فرهنگ را یاد بگیر نه اینکه مردم آزاری کنی درجایی که مردم سگ دوست ندارن و قانونا نباید سگ در شهر داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سگ بازی یکی از منفورترین حرکات یک شهروند هست .....
گزارش تهیه کنید با افراد سگ باز که به چه دلیل این کار را انجام میدن ؟؟؟ اصلا در تفکرات غلط خودشان چه می گذرد ... چرا حرکات کشورهای غربی را انجام میدن ؟؟
هنوز متوجه نیستن که نگه داری یک سگ یا هر حیوان دیگری در داخل ماشین و آپارتمان خودش یگ گناه هست و یکی از بارزترین حیوان آزاری است ... نگه داری این دست از حیوانات مستلزم داشتن شرایط محیط است که لا اقل آن حیوان زبان بسته اذیت نشه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چند تا بچه بی کناه دیگه زنده زنده باید خورده می شد تا نیروی انتظامی اقدام می کرد .؟
Germany
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
پس تجاوزای که میشه بچهای بی گناه کشته میشن بدست باباهاشون یا معلم یا همسایه اونا مشکلی نیست چون اونا حیوانی بنام انسان هستن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
منطقت رو دوس دارم عمو جون
Iran (Islamic Republic of)
محمد فهیم
۱۳:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام ببخشید اینو میگم اونوقت شیراز و شهرهای دیگه جز ایران نیستن و مردم اونجا ادم نیستن همه چیز برا تهران باید باشه ولی یه چیزی که میخواهید ازمایش کنید مثل پزشک خانواده بیارین شیراز بعدم چرا فقط گردوندنش ممنوعه اصلا نگهداریم باید ممنوع باشه به خاطر مسایل بهداشتی و اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ممنون از دادستان تهران و نیروی انتظامی، انشاءا... که این طرح یک قانون بشود و در تمامی استان های کشور اجرا شود.
Iran (Islamic Republic of)
شمس
۱۲:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خدا خیرشون بده
Netherlands (Kingdom of the)
امیرحسین
۱۲:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
امیدوارم طرح برخورد با اختلاسگران، غارتگران، دزدها، رشوه گیران اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خدا کنه در حد یک طرح نباشه و به یک قانون تبدیل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
پس استانهای دیگر چی؟ تو همه شهر ها باید اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۱۲:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دستور دادستان محترم تهران بسیار عالی و قابل تقدیر است،ان شاالله دادستان های محترم سایر استان ها هم دستور ممنوعیت سگ گردانی را صادر فرمایند تا دیگر شاهد سگ گردانی در سطح شهر و معابر عمومی نباشیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مهدی
۱۲:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
با استناد کدام ماده قانونی نگهداری از سگ وحیوانات خانگی تخلف است آنهم بدون وجود شاکی خصوصی که مدعی العموم وارد هم بشود
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۳:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خخخ یه چیزیت میشه انگار. میگه که دستور دادستان
Iran (Islamic Republic of)
navid
۱۳:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
با استناد به اون بچه ای که که جلو پدر مادرش تیکه تیکه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دم بچه های نیروزی انتظامی و دادستانی گرم
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۳:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
در جواب فرمايش جنابعالي؛حتماً بايد سگ طرف ،يكي رو مصدوم و بيمار بكنه تا با اون برخورد بشه!!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بر اساس اصل قانون اساسی که شرع شیعه اثنی عشری را قانون اساسی کشور می داند و فقه شیعه نگهداری از سگ جز در نگهبانی و شکار و گله را جایز نمی داند(دیگر موارد را از خود مراجع بپرسید.) اما فرهنگ غربی هم نباید ترویج داده شود نمی دانم با وجود شرع مقدس انتظار برای قانون نوشتن چه داستانیه که بجای پرنگ شدن وجهه اسلامی وجهه مردم سالاری پررنگ شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ایکاش اسمت مهدی نبود!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ص
۱۷:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
موضوع نگهداری سگ نیز اقای مهدی
سگ گردانی تو پارکها و محل های عمومی هستش جایی که زن و بچه مردم میخوان با امنیت رفت و آمد و زندگی کنند رو ممنوع کردند
تو تو خونت نگهدار

هیشکی باهات مشکلی نداره عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دوستان شاکی سگ در داخل ماشین که خطری نداره , اگه راست میگین برین او صاحب سگ که به بچه حمله کرد رو پیگیری کنین که از مجازات فرار نکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
جریمش چقدره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اشتباه مثبت دادم. وجود امثال شما برای جامعه خطر محسوب میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مردم‌خانواده‌شونو‌پارک‌میبرن‌بعضیا‌هم‌خانواده‌ندارن‌عوضش‌سگ‌و‌گربه‌دارن‌،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خانواده دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خانواده ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
باید‌هر‌گونه‌نگهداری‌حیوانات‌در‌منازل‌و‌آپارتمانها‌‌نیزممنوع‌بشه
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آره خب تا امسال شما راحت تر بیان دزدی توی خونه مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ناشناس 18:52، امسال غلطه، اون امثال هست! یعنی آبروی کسانی که سگ نگه میدارن رو بردی. ضمناً کیه که ندونه شما سگ نگه میداری چون کمبود شخصیتی داری، وگرنه که اون سگی که برای دزدی نگه داشته میشه، سگ خانه های روستاییه که عصای دستِ اون شخص روستایی هم هست. سگهای شما که به لطف زندگی شهرنشینی نه تنها دزد نمی گیرن بلکه پاچه ی خانوده های مردم رو هم می گیرن. این حیوونای بیچاره به خاطر زندانی شدن در محیط شهری حسابی قاطی کردن و این دقیقا مصداق آزاررساندن به حیووناست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تو ناشناس آمریکایی حرف نزن مرگ بر آمریکا و آمریکایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسسس
۱۲:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
فرزندان محترم ایران زمین،باسلام واحترام بیائیم احترام به خانواده وپدرومادرررادرسرلوحه ی کارهاواخلاق مداری،انسان وهمنوع دوستی قراردهیم که دراینصورت 80درصدمشکلات حل میشود.
Finland
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
همسایه ما در دیوار به دیوار خانه های مسکونی در وسط شهر رشت چندین سال است که مجوز پانسیون سگ و کلینیک تخصصی سگ دارد و انواع و اقسام سگ های بیمار و غیربیمار روزانه به کلینیک مراجعه می کنند برخی از سگها به قدری بزرگ و درنده هستند که با قفل و زنجیر به وانت بسته شده اند و چند نفری از ماشین پیاده اش میکنند گاهی اوقات اصلا نمیشود به علت ترس از حمله سگ از منزل پیاده خارج شد و متاسفانه به علت نبود قانون و به علت حمایت سازمان دامپزشکی از دادن مجوز به دکتر دامپزشک هرگونه اعتراض از ساکنین کوچه سلب شده است.

حال تحمل بوی تعفن و ورود فضولات سگ از طریق لاستیک ماشین به داخل پارکینگ بماند کنار ، ولی جالبست هیچ مرجع قانونی درمورد دادن مجوز با رعایت کمترین فاصله کلینیک سگ با منزل مسکونی وجود ندارد.
لااقل چهارصد پانصد متر با اولین منزل در شهر فاصله داشته باشد یا اینکه در روستا مجوز بدهند نه اینکه چسبیده به خانه های مردم در وسط شهر باشد.
چطور است ما آدم ها از شهر برویم بیرون و سگها بیایند شهر اینطور که نمیشود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ما شهروندان بیچاره ی ایران هستیم دیگر. قانون باید حکم کنه این مراکز که پر از ریسک بیماری هستند به خارج از شهرها برده بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
همه اون کسانی که سگ را به عنوان یک حیوان خانگی نگهداری می کنند دلسوز سگه نیستند سگ دارن کلی خرجش می کنند تا بیارندش تو مکانهای عمومی و باهاش کلاس بگذارند.اگر نیروی انتظامی واقعا جلو گیری کنه از سگ گردانی در مکانهای عمومی همین صاحب سگان و دلسوزان حیات جانوری خیلی انسان باشن سگشون را از خونه بیرون می کنند کمی کمتر انسانیت داشته باشند خودشون سگشون را با سم می کشند و تو پلاستیک زباله میدازندش تو شوتینگ.
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۳:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما یعنی خیلی انسانیت دارید که به راحتی حرف از کشتن یه حیوون خدا میزنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
عزیزان در بدن سگ یک نوعی انکل کرمی شکل هستش که اگر بره تو بدن انسان 20 سال طول میگشه تو بدن بزرگ و بالغ بشه و اخرین نقطه که میخواد به اونجا برسه ریه انسان و وقتی رسید دیگه اون شخص عمری برای زندگی کردن نداره جالب هیچ روشی هم برای درمان نداره و از پوست انسان هم اون انکل میتونه وارده بدن بشه البته زمانی که سگ خیس خیس باشه
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۲۰:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اگه اینطوری بود که شما میگی پس الان باید نصف جمعیت دنیا مرده بودن که.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بابا دکتر دامپزشک پفکی
Finland
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چه عجب؟!
انشاءالله فکری به حال پدیده بی حجابی بفرمایند که جای بدحجابی را گرفته!
مردم بلاتکلفند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ای گفتی بد حجابی از بی حجابی خیلی بدتره و بیشتر اذیت میکنه ایکاش قبل از سگ یه فرهنگ سازی در باره ی حجاب بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
فرهنگ ما غنی ترین فرهنگه چرا تقلید کنیم از فرهنگ غربی و سگ گردانی و دوستی با سگ
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اکه به فرهنگ اصیل ایرانی باشه که نکهداری سگ هیچ موردی نداره. با همین تفکرات صدها قلاده سگ رو چند وقت پیش زنده زنده آتیش زدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مورد داره باید سگ آدمو تیکه تیکه کنه تا به فرهنگ برسیم اگه این فرهنگه پس اونی که ماداریم چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حیف اسم علی روی تو نامسلمون که ایرانی هم نیستی و فرهنگ نداری غرب زده
Germany
بیداد
۱۱:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کسانی که نگهداری سگ رو ارزش میدونن، لطف کنن یک بچه از پرورشگاه بگیرن که ارزشش بیشتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نجسترین حیوات روی کره زمین سگ وخوک هستند یعنی اگر سگی یه ظرف لیس زد با هیچ مواد شوینده پاک نمی شود مگر خاک مال کردن حالا تو سگ دوست باش با این افکارپز بده فوذولات سگ هم تا شش کیلومتر باد پراکنده می کند سبزی ومیوه ها الوده می کند پسر خاله من خانه اش به اندازه یه لانه مرغ هست یه سگ اورده در منزل کسی در خیابان اورا مشاده کند خیال می کنند کارخانه دار هست
France
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۳ تير ۱۳۹۸
اینها بحث است
امار نشون میده مردم ایران در شهر سگ نمیخواهند وسلام
United States of America
مهرآرا
۱۱:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
من تا اونجایی که میدونم تو خارج از کشور هم اینجوری نیست سگرو هر جایی نمی شه برد قوانیین خاض خودشون رو داره اگر کسی بخاطر پارس سگ شکایت کنه سریع پلیس میاد و بهش اخطار میده که سگ رو پوزه بند ببنده الان متاسفانه هیچ قانونی برای این موضوع نیست . مخصوصا نگهداری سگ تو آپارتمان که باعث سلب آسایش ساکنین نشده . دارندگان سگ فکر میکنند چون سگ ها واکسینه هستند و کارت بهداشت دارند پس آلوده نیستند آقا سگ وقتی واکسینه میشه نسبت به اون ویروس مقاوم میشه دلیل نداره که ناقل نباشه حداقل اگر از غرب طبعیت میکنید قاونین غربی رو هم رعایت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اینهایی که سگ دارن نه خارج دیدن و نه اساسا می فهمن سگ کاربرد داره، اون هم در روستا نه در شهر و خیابون و محله که مخل آسایش انسان ها بشه. تازه به دوران رسیده هم نیستن، کمترن.
France
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۳ تير ۱۳۹۸
در خارج عزیز من اکثر کارگرها سگ دارند . محله کارگر ها 80 در صد سگ دارند -- -----واکسن جلوی چند تا از بیماری ها را میتواند بگیرد همه بیماری هایی که حیوانات میدهند با واکسن چاره نمی شوند .
Iran (Islamic Republic of)
کامران وکیل
۱۱:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
در تمام دنیا مناطق مشخصی از پارک های عمومی را برای گردانیدن حیوانات خانگی محصور می کنند. مشکل از گردش حیوانات نیست، مشکل نبود فرهنگ و زیرساخت مناسب در اجتماع است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
همین دیگه کم مونده وقتی مناطق تفریحی برا مردم عادی هم کم هست از بیت المال مسلمین برا سگ یه مشت بی درد و بی دین پارک هم درست کنن
برو همون خارج سگت رو بگردن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ممنوعيت سگ گرداني باعث افزايش امنيت و آرامش جامعه ميشود . ما ميرويم پارك كه آرامش پيدا كنيم نه انكه استرس و بيماري دچارمان شود .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
باید قانونی تصویب شود که دیگر کسی به خود اجازه ندهد سگ در اپارتمان خود نگهداری کند اگر هم می خواهد نگهداری کنند در ویلای شخصی نه در اپارتمان.
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۰:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
یکم فرهنگ سازی بشه مهربانتر و دلسوز تر باشیم و با آنهایی که زندگی دیگران سرک میکشن یا کسانی که دزدی میکنن برخورد جدی تری بشه ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آقا رامین - احتمالا هم سگ داری
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۱:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
من زین پس می خوام دلسوز باشم .مثلا همسایه ما سگ داره.سلام همسایه عزیز خیلی دلم برا سگتون می سوزه اگر افتخار بدید من و خانواده ام میریم تو پارکینگ می خوابیم سگتون را برای استراحت بیارید منزل ما .به ما خیلی افتخار میدیداگر منت بر سر مابگذارید و قبول کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دوست عزیز متاسفانه تا مردمی با این طرز فکر داریم که از روی شکم سیری صحبت میکنن هیچ وقت مشکلات اصلی حل نمیشود خوشبحالشون که الان با این طرح همه مشکلاتشون حل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تو بابا کی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
رامین 100 درصد تو هم از آن دسته افراد ... سگ به دستی ....
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
از کامنتها میشه فهمید اوناییکه موافق سگ داشتن هستن دقیقا همونهایی هستن که سرشون تو زندگی دیگرانه.....کامنتهای این افزاد رو دوباره بخونید تا متوجه بشید....
Germany
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دقیقا افرین اقا رامین مردم ما شدن مثل طوطی هرکس هرچی میگه میگن افرین خوبه تا زمانی که اینجورین کشور رو به پس روی نه پیشرفت بجای فرهنگ سازی بی فرهنگتر میشن هر سال
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ای داد و ای بیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سگ باید در سگستان باشد نه در بین آدمها . در صورت نیاز سگ باید همراه دام باشد یا بر در خانه بسته باشد . نه در بین مردم بگردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مشکل از سگهای مظلوم و بیچاره نیست
یا اصلا اجازه ندید هیچ سگ زنده ای تو ایران باشه یاشرایط زندیگیشونو فراهم کنید
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آره
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۲:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
من خودم حامی جدی حیواناتم اما با نگهداشتن هر حیوانی در منزل به جد مخالفم چون هرچه قدر هم هزینه کنی نمی تونی برای حیواناتت داخل شهر آرامش فراهم کنی.
من چند سال پیش چندتا طوطی داشتم و اونها را در قفس نگه نمی داشتم بلکه توی یک اتاق 16 متری آزاد بودند بهترین غذاها و مکمل ها را بهشون می دادم و فضایی هم برای پرواز. اما بعدش فهمیدم هرکاری براشون بکنم نمی تونم آسمون را بهشون هدیه کنم.و فهمیدم نگهداشتن حیوانات در شهر کار صحیحی نیست حتی حیوانات اهلی مثل سگ.شاید شما بگید من حیوانات را دوست دارم پس نگهشون می دارم اما باید پرسید آیا حیوانات، طبیعت را هم به شهروشما ترجیح می دن.
از مردم هم خواهش می کنم سگ و یا هر حیوان دیگری را داخل شهر نگه ندارن هم باعث اذیت شدن حیوان می شه هم باعث نارضایتی بقیه.
France
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۳ تير ۱۳۹۸
چطوره دستور بدین یارانه هم بهشون بدهند . شهرو کثیف میکنند .حال آدم از این همه کثیفی سگ بهم میخورد . شهر برای ادم هاست
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۰:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تصمیم خیلی خوبی گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۰:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
در شهری که همش شده آپارتمان و گوسفند و آغول نداریم سگ گردانی و نگهداری از سگ چه منطقی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خداوند پدر ومادرتان بیاورزد الهی هیچ کس همسایه ادم بد نباشد من در روستا زندگی می کنم همسایه ما تعدادی سگ دارد روز در باغها می گردد هرچه سبزی خوردنی الوده می کند شب هم هر چه خوک و شغال وبا خدگ مارگیر گرگ کفتار لاک پشت می گیرنند هم خودشان می خورنند وهم صاحبشان وهم می برنند در شهر می فروشند من که سبزی در روستای خودمان وگوشت قصابیهای شهر سالی یک بار هم می ترسم بخورم چون فوذولات سگ کیلومترها میکروب خطر ناک پخش می کند یعنی باد می برد ویه پشنهاد به صاحبان سگها خرج یه قلاده سگ به اندازه چند گوسفند هست اگر بجاش دو سه گوشفند در خانه نگه داری کنید از گودش برای درختان وسبزیهای خانه واز شیرش بهترین تغذیه واز گوشتش برای مصرف خودتان بسیار عالی هست چون می دانید چه گوشتی هست البته نمی گویم در خانهای 100 متری 200 متری نگهداری کنید انهایی که حیاط 500 متری دارند
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مخاطبم با کسی هست که وقت گداشتن برای مخلوقات خدارو بی ارزش میدونه .دوست عزیز وقت شما بی ارزشه همه رو به چشم خودت نبین .امثال تو برای دیدن من حد اقل باید 6ماه تو نوبت بمونن . تا چند دقیقه وقت بزارم .پس وقت هیچ کس بی ارزش نیست .نگهداری از مخلوقات خداوند یه دل بزرگ میخواد وقلبی اسمانی که شما از داشتنش محروم هستی بهتره افکارتون رو اصلاح کنید
Iran (Islamic Republic of)
valor
۱۱:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
انسان از تمام مخلوقات خدا با ارزش تره .وقتی این کار باعث ترس و دلهره برای سایر انسان ها می شه باید ازش جلوگیری کرد.یادتون باشه آقای مهم تمام فرشتگان آسمان و زمین به فرمان خدا به انسان سجده کردند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خدا نکنه کار هیچ کس به امثال شما ادم های مغرور بیافته
United States of America
اشکان
۱۱:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کسانی که فکر میکنند ارزش یه حیوان رو به اندازه یه انسان بالا برد سخت در اشتباه هستند و هیچ عقل سلیمی اینو تایید نمیکنه و کسانی که اینجوری فکر میکنند در اصل ارزش خودشون رو در حد اون حیوان پایین اوردن چون ارزش یه آدم میتون در حد یک حیوان و حتی پایینتر از اون تنزل پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۵۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دین اسلام گفته به حیوانات احترام بگذارید نگفته که با حیوانات زندگی کنید. بزرگان دین ما به حیوانات احترام می گذاشتن اما هیچ وقت با حیوانات در یک مکان زندگی نمی کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
میگما خداییش فازت چیه.حالا واقعن مرفه بی دردی یا توهم برت داشته. .حالا اگه ادای پولدارا را درآوردی ولی در واقع وضع مالیت خرابه.درحد ده پونزده هزارتومن میتونم کمکت کنم.بی تعارف
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
برای ملاقات با ما نمی خواهد وقت بگذاری؛ ولی حتماً برای ملاقات با یک روانپزشک حتماً وقت بگیر. ما هم دعا می کنیم خداوند متعال شما را شفای عاجل عنایت بفرماید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
. موضوع مخالفت با سگ گردانی در پارک ها و ماشین ها است که اکثرا متفق القول با اجرای این طرح موافقند و کار بسیار خوبی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چیرو میخوای ثابت کنی از گفتن اینکه دیگران باید ۶ماه وقت بزارن ببیننت سگ رو پیش خودت نگه دار ولی نباید برای دیگران مزاحمت ایجاد شه تو خونت نگه داری ناقل خیلی بیماریاس و همسایه هارو مریض میکنه واکسینه هم بکنی سگ مقاوم میشه نه اینکه ناقل نباشه تو خیابونم بیاری مردمو اذیت میکنه پس برو یجایی خارج شهر
Iran (Islamic Republic of)
ص
۱۷:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
موضوع نگهداری سگ نیز آقا یا خانم ناشناس
سگ گردانی تو پارکها و محل های عمومی هستش جایی که زن و بچه مردم میخوان با امنیت رفت و آمد و زندگی کنند رو ممنوع کردند
تو تو خونت نگهدار

هیشکی باهات مشکلی نداره عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ناقلا معلومه کار و بارت سکه اس‌؛ یا خیلی مالی یا بازار گرمی می کنی کدومش؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۹:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تا وقتی باعث آزار کسی نشی عیبی نداره ولی سگ و گربه کلی بیماری میتونن منتقل کنن و کلی هم خطر که نمونشو جدیدا دیدید که با اون طفل معصوم چه کردند چه جسمی و چه روحی و معلوم نیست آثار بیماری هاش تا کی باقی بمونه .... و از مسئولین بسیار گله مندم که چرا اینقدر کوتاهی میکنند؟!حتما باید دختر بچه ای دچار حمله میشد؟؟!!! حالا این نمونه مشهودشه ...چه بسا بیماری هایی که از این حیوانات به دیگران منتقل میشه و بعدها بروز میکنه و نمیشه ثابت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما که دم از وقت و ارزش میزنی ببین الان وقت چند نفر از مردم رو میگیری
Germany
ناشناس
۲۲:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کاش همه طرز فکرشمارو داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اولا امثال من، نه تنها تقاضای ملاقاتی با تو ندارند، بلکه تو رو داخل آدم نمیدونن. اگرم جوابت رو میداد، برای اینه که ملت شاد شن. واسه تو نیست.
ثانیا، مگه حیوانات، تو رو صدا کردن که ازشون مراقبت کنی؟! حیوانات، میلیون ها ساله دارن از خودشون مراقبت میکنن. تو که حیوانات رو برای بازیچه نگه میداری و از طبیعت دورشون میکنی، دشمن حیواناتی.
Iran (Islamic Republic of)
حکبمی
۰۹:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
با سلام
قانون خوبیه، نباید تفکر عده ای برای نگه داشتن و گردش سگ موجب ایجاد مزاحمت و ایجاد وحشت برای بقیه مردم شود. امیدوارم در مرحله اجرا با قدرت و جدیت کامل اجرا شود. اینجا ایران است نه غرب . و ما فرهنگ خودمون رو داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
یه سر تشریف بیارید پارک پردیسان تهران ببینید چه خبره از ترس سگ ها جرات نکردیم از ماشین پیاده شیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
وقتی که مرفهین بی درد یا آنهایی که ادای آنها را در می آورند با فک و فامیل و اعضای خانواده دست جمعی به پارک می روند دیگر جایی برای ما باقی نمی ماند. واقعاً بعضی از فامیل هایشان خیلی ترسناک هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۰۹:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۰۹:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
یارو زنه دیوانه یک سگ به اندازه شیر رو میاره تو خیابون باهاش بازی میکنه !
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۳:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما اول یاد بگیر به هم نوعت احترام بزاری بعد نظر بده.یارو تویی که ارزش زن رو پایین میاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
در جواب اونی میگم که میگه احترام . اون زنی با سگ بازی میکنه باید بد تر از این رو بهش گفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
H ساکت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خواهش میکنم در شهر های دیگر هم ممنوع کنید . تعداد افراد و سگهایی که مشکل روانی دارند خیلی زیاد شده . خواهش میکنم ممنوع کنید !
Iran (Islamic Republic of)
صادقی روانشناس
۱۱:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
دقیقاً همینطوره.
اونهایی که سگ و گربه نگه میدارن معمولاً از لحاظ روحی آدمهای تنها و افسرده ای هستن که به علت ناتوان بودن در برقراری ارتباط با دیگران به سگ و گربه پناه آوردن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چرا فقط در تهران ؟؟خواهش میکنیم در شهرهای دیگر نیز چنین قاونی بگذارید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ایشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چرا فقط در تهران ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چون اونجا مرکز این کاراس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حتما باید اوم دختر طفل معصوم دست و پاش داغون میشد و روح و روانش از بین میرفت تا قانون تصویب کنید سگ تو خیابان نگردونن! اگر یه ذره اهمیت میدادین زودتر این قانون را تصویب میکردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مسءولین دوهزاریشون دیر میوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دوهزاری مسولین کجه
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۹:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تا دیر نشده در آپارتمان ها هم ممنوع کنید و لطفا قاطعانه برخورد کنید و اینقدر هم پیگیره مشخصات شاکی نباشید و بزارید مردم راحت گزارش کنند ... حفظ امنیت روحی و روانی و جسمی مردم با نیروی انتظامیه پس لطفا وقتی گزارش داده شد بدون نیاز به نام شاکی پیگیر بشید ..چون خیلی ها نمیخوان تو عالم همسایگی ناراحتی پیش بیاد .
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۹:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خیلی خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
باید بندازن باغ وحش این حیوانات رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مسیر اتوبوس خیابان جمهوری مدتی برای موتور سوارها ممنوع بود ولی ولش کردند و اکنون بیشتر مسیر موتور سواری شده تا اتوبوس
United States of America
سعید
۰۸:۵۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ایکاش اعلام نمیکردند چون به آن عمل نمی کنند و از قبلش بدتر میشود مثل قضیه کشف حجاب در سطح شهر و اماکن عمومی؟
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۹:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نیروی انتظامی باید برخورد کند و برای خودروها هم که در حال گذر هستند جریمه هایی بالای صد هزار تومان بنویسند.برای بی حجابی هم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چرا فقط در تهران ؟؟خواهش میکنیم در سهرهای دیگر نیز چنین قاونی بگذارید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تشکر از سردار محترم.
نکته اینجاست، می توانید لطف کنید بفرمایید چه برخوردی می شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چرا فقط تهران مگر بقیه شهر ها جزء ایران نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
باید در تمام شهر ها این اتفاق بیافته سگ نجس هست اون موقع عده ای اونا تو پارک میارن و روی چمن های خیس میگردونن اون وقت بچه های ما میخوان بازی کنند علاوه بر انتقال بیماری و میکروب به اونا لباس و زندگیمون نجس میشه به خاطر همین اکثر مواقع پارک نمیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کاملا موافقم. ان شاالله با جدیت جلوگیری بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام میزان رطوبت باید مسری باشد تا نجس شود اگر انقدر کم باشد که سرایت نکند تا جایی که می دانم مانعی نیست بعد. باید یقین داشته باشید انجا مرطوب شده و سرایت یافته نداشته باشید. محکوم به طهارت است بعد ورود به چمن تا جایی که می دانم ممنوع است اما خود موضوع سگ و نگهداری ان خلاف موازین شرعی باید رعایت شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حتی اگر سگ نجس هم نبود، باز جای سگ در شهر و محله و خیابون و پارک نیست. نمی دونم فهمیدن این قضیه انقد مشکله برای برخی؟ چرا بعضیا انقد کج فهم و عقده ای هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
در اسلام برای نگهداری از حیواناتی چون سگ احکامی وجود دارد به آن رجوع کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شمایی مه این حرف رو میزنی تاحالا به این فکر کردی که تو همون چمن که سگ میره و شما میگی نجسه آدم ها هم میرن و همون آدم ها با همون کفشهاشون تو توالت عمومی همون پارک رفتن و کفششون نجسه؟ میدونین اینطوری که شما نتیجه میگیری کل شهر نجسه چون تو خیابون خیلی ها دسشویی میکنن و ما رو همونا پا میزاریم و رد میشیم؟ تو همون پارک تاحالا پشت بوته ها رو نگاه کردین ببینین چقدر فضولات انسانی هست؟ اون سگ از خیلی آدم ها تمیز تره .
Spain
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بعد سگ های ولگرد از نظر شما نجس نیستن نه ؟!
حالا با سگ گردان ها برخورد بشه، اون سگی که جا و مکانی نداره و سرگردونه نمیاد روی چمن ها؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
من به برادر خانمم و باجناغم که بچه کوچیک دارن و تو آمریکان و خونه های ویلایی بزرگ دارن هزار بار گفتم برا بچه هاتون بز یا گوسفند بخرین که هم بغلش کنن و سوارش بشن و هم پاک باشه و بتونین بیارینش تو خونه ولی میگن آبرومون تو در و همسایه میره و رفتن سگ خریدن
من اونجا خونه ویلایی داشتم به جای سگ برا بچه هام یه گوسفند یا بز میخریدم تا صب تا شب باهاش بازی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دقت کردین این بنده خدا یکم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما کیفت کوکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
یعنی سگا فقط تو تهران آدم میگیرن؟؟؟!!!! باید همه جا ممنوع بشه و مجازات در نظر گرفته بشه. ما شیاز تو یه مجتمع هستیم یکی از ساکنان سگ داره تا الان چند بار مشکل آفرین شده پلیس خبر کردیم آخرشم هیچی به هیچی.
-
میرزا
۰۸:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
احسنت
خدا به شما جزای خیر دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چه جالب در عکس بالا راننده این سگ را به جای همسرش یا مادرش نشانده
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۰۸:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خدا کنه مثل برخورد با کشف حجاب کنندگان نباشه که مدام از برخورد میگن ولی در عمل برخوردی نمی بینیم و مدام روبه افزایشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ماشین سوار های بی حجاب توسط راهنمایی و رانندگی شماره پلاک هایشان یادداشت می شود و جریمه می شوند و به آن ها پیامک داده می شود که حضوری جریمه را پرداخت کنند و فرد خاطی جهت ارشاد حضوری دعوت می شود و در صورت تکرار بی حجابی علاوه بر جریمه ماشین آن ها به پارکینگ منتقل می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اینم میشه مثل استفاده موبایل که ممنوعه اما همه استفاده میکنند مثل ورود متور سیکلت به تونل غیر قانونی است اما موتور سیکلت ها راحت داخل تونل نیایش تردد دارن و پلاکهایشان هم مختوش شده است و پلیس کاری ندارد. مثل توقف در بزرگراه ممنوعه اما راحت خودرو ها برای سوارکردن مسافر براحتی می ایستند و مسافر سوار میکنند . بزرگراه چمران ورودی نیایش محل کسب گلابی فروش است که هروز شاهد ان هستیم اما کنترلی نیست حتی فروشنده ها خط اول را هم میگیرند ولی نظارتی نیست . پس سگ گردانی هم مثل بقیه موارد غیر قانونی میشه و نظارتی نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
متاسفانه در ایران بعضی از قوانین ضمانت اجرایی ندارن. و من فکر میکنم این عمدیه. باید دید!
Iran (Islamic Republic of)
Farhang
۲۱:۴۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
قانون تاکنون برای نگهداری از حیوان خانگی مانند سگ در خودرو یا همراه داشتن آن در خیابان، جرم و مجازات تعیین نکرده است، با این وجود رئیس پلیس پایتخت اعلام کرده با این اقدامات مقابله خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
احسنآ چه کار مهمی.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۸:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
یعنی سگ تو هر استانی باید کسی رو گاز بگیره تا ممنوع بشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
طرف هست سگش را از فرزندش بیشتر دوست داره!!!!
به کجا داریم می ریم .؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
به شما ربطی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
فقط در تهران .همه جا باید این قانون پیاده شود . خسته شدیم از دست سگ بازها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حتما بشدت برخورد شود .دستتون درد نکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
من خودم حیوان خانگی مثل سگ یا گربه ندارم ولی خب اونی که داره چه کار کنه .... سگ هم موجود زنده ست یعنی چی تو پارک نیاد تو ماشین نباشه و ... اون هم نیاز به بازی و گردش داره
کسی که ورود سگ به پارک های معمولی رو ممنوع کرده پس باید پارک هایی رو برای حیوانات خانگی ایجاد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
جای حیوان در طبیعت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کدام پارک ممنوعه؟ پارک روبروی ما را تابلو زدن صبح بیدار شدیم دیدیم تابلو نیست و از 4 صبح سگ ها داخل پارکن نظارت کجا بود؟ سگ جاش در طبیعت نه در شهر . اینهمه بیماری نتیجه نگهداری حیوانات خانگی است سوپر مارکتها غذای سگ در کنار مواد غذایی ادمها میفروشن پس یعنی بی اهمیت بودن جان ادمها
Iran (Islamic Republic of)
جوان سیستم
۱۰:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
جای حیوون پارک و پاساژ و خیابون نیست جای هر حیوونی مشخصه مثلا سگ جاش تویه باغ و دم اماکن دور افتاده و گله است برای نگهبانی و جای گربه بیابون و جای ماهی رودخونه و دریا و... خلاصه چطور میتونید یه حیوون رو از محیط طبیعیش و وظیفه ذاتیش دور کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دوست خوبم با این تفکری که مردم دارن اجازه میدن واسشون پارک جداگانه درست کنن اون یکی میگه گربه جاش تو بیابونه یکی دیگه میگه سگ هم جاش سگستانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما به خاطر کمبودهای شخصیتی، درصدد زدن خود به کوچه ی دیگر هستید. و البته احتمال هم دارد که از ناآگاهی و جهل باشد. پرواضحه که جای سگ در طبیعته. دو دو تا چهارتا. بنابراین سعی نکن ژستِ آدم دلسوز!!! رو بگیری. این نقش بازی کردن ها دیگه جوابگو نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ص
۱۷:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
عجب استدلال مفهوم، کامل و شیوایی فراغت فرمودوین استاد
استاد بزرگوار جز سگ، موجود زنده زیاد داریم
برای آدماش این فضاها که گفتین کمه
حالا مونده برای حیوان ها بسازن
پارک سگها، پارک گربه ها، پارک الاغها، پارک خروسها، پارک مرغ ها البته این آخری جدا جدا
آفرین به این نظر روشنفکرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اونایی که میگن سگ جاش توی شهر نیست ، خب عسل اول ببین رفتی کجا خونه ساختی بعد حرف مجانی بزن الان لواسان و پرند و شهریار هم بیابون و جنگل بود ولی از بس ساخت و ساز بوده الان اونجا ها هم شده شهر این زبون بسته ها دارن چوب حریصیمون رو میخورن
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۰:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اون عزیزی که میگه شهریارو غیره بیابون بودن و جای سگ بوده باید بداند که این سگ ها مگه اصلا بومی هستند که جاشون تو شهریار و غیره بوده باشه؟
United States of America
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چه عجب !
ببینیم و تغریف کنیم .
اونوقت بقیه ایران چی ؟ همینطور بمونه ؟ فقط تهران ممنوعه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بقیه ی ایرانی ها آدم نیستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
عرفانی
۰۷:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اگه لطف کنید و سگ گردانی در کلان شهرهای بزرگی چون مشهد هم ممنوع بشه خیلی خوبه مردم واقعا در آرامش نیستند بچه ها مون در معابر و پار کها واقعا میترسند
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سگ گردانی ممنوع
Iran (Islamic Republic of)
بنه گزی
۰۷:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
فقط هرچه سریعتر وبا قاطعیت که بعضیا دیگه از حد گذشتن
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۷:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
این کار باید از اول برخورد میشد با سگ گردانی در خیابانها الان هم با جدیت برخورد کنید با این افراد .
Netherlands (Kingdom of the)
شهره
۰۷:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اتفاقی که چند روز قبل برای اون دختربچه در پارک لواسان افتاد بسیار دردناک و ناراحت کنندس و این بهترین کاره که پلیس میتونه انجام بده معنی نداره که سگ هاشون رو بیارن تو خیابونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
الکی میگه
Iran (Islamic Republic of)
م....خ
۰۷:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دنیا داره پیشرفت میکنه وهمه دولتها فکر اشتغال وریشه کن کردن فقرهستن ما هم فکر برخورد با سگ گردونی وقیمت گذاری گوشت
Iran (Islamic Republic of)
جوان سیستم
۱۰:۱۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مغلطه و ما ادراکه مغلطه ........ هر ارگان و نهادی یه وظیفه ای داره و وظیفه پلیس هم ایجاد امنیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اولا ببخشید اشتباها مثبت رو زدم. دوما باشه! شما که راست میگی. یه خط نوشتی، ولی کل شخصیت ات رو هویدا کردی. اینایی که گفتی، چه ربطی به این مطالبه ی مردمی داره که میگن سگ ها نباید در محیط شهری و محله ها باشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ص
۱۷:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نظرتون محترم اما ربطی به موضوع نداشت
یعنی چون اشتغال نداریم اشکال نداره زن و بچه مردم امنیت هم نداشته باشند
این چه استدلالیه
Canada
ناشناس
۰۷:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خداروشکر ممنوع شد
۱۲۳