الان ۸ ماهه تلفن خونمون قطعه چون کابل رو دزدیدن،چند بار تماس گرفتیم و اعلام کردیم ،مخابرات میگه باید هزینه ی کابل رو خودتون بدین تا ما دوباره وصل کنیم،آخه این چه وضعشه؟
تلفن ما قبلا دوطرف قطع بود وقتی با ۲۰۱۱۷ تماس گرفتم چند روز بعد یطرفه شد یعنی ما میتونیم تماس بگیریم اما اگه کسی بخواد با ما تماس بگیره میگه: شماره مشترک مورد تظر درشبکه موحود نمی باشد انگار که طرف داره ب تلفن همراه تماس میگیره.
تلفن ثابت ما ماهی یک هفته قطع میشه و روزی بیست بار با ۲۰۱۱۷ تماس میگرم که هی یا میگه شماره موجود نیست یا میگه در حال طی روال اداری میباشد هیچکس و هیچ کجا هم نیست صحبت کنی بگی ، هر روز بدتر از دیروز میشیم ، توی عصر ارتباطات ما باید از بی برقی و بی تلفنی و بی اینترنتی و اوضاع کرونا توی خونه بمیریم فقط ! همینو بگید خلاص
یک هفته س کابل تلفن را دزد زده . مارو بیچاره کرده . هر چی به 20117 زنگ میزنیم هیچ فایده ای نداره . نیاز فور یو واقعی به تلفن داریم . مادرای باردار و مریض های کرونایی مون نیاز به پییگر یروزانه دارن . لطفا لطفا رسیدگی کنید . دیونه شدیم
جناب آقای مسئول مخابرات از دست 20117 به کجا و به چه کسی باید شکایت برد .یک هفته است تلفن بدون هیچ دلیلی خراب شده .هر روز تماس گرفتیم و پیام دادید خرابی تلفن با موفقیت ثبت شد پس کی قراره درست کنید این مشکل را. مراجعه حضوری کردیم باز هم گفتید از طریق 20117 پیگیر شوید .محض رضای خدا فقط یک بار هم خودتان زنگ بزنید به سیستم سراسر پاسخگوی خودتان تا ببینید شما را می شناسند و رسیدگی می کنند ؟ سیستم راه انداختید تا حل مشکلات را تسریع کنید یا مردم را دست به سر کنید .کجا برویم به که بگوییم . به بازرسی تماس می گیریم نفر سی ام در صف انتظار باید یک ساعت گوشی بدست باشیم . حداقل یه نفر بذازید این پیامها رو بخونه . روابط عمومی هم تعطیله . اگه خوندید یه پیام بگذارید دلمون خوش بشه.
این شماره ها برای خرابی,تلفن است ولی الان یک ساله علمک کوچه ما که شامل همه خطوط کوچه است درپوش,نداره هر تعمیزکاری,هم اومده گفته کار ما نیست به کامپیوتر هم نمیشه اینو گفت لطفا راه حل بدین شیرار