نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۰۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
چطور کشورای خارجی ماشین با کیفیت ارزون تولید میکنن ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
تو کشورای دیگه بدون افزایش قیمت استاندهارو رعایت میکنند اما ایران با وجود قتل عام خودروها اونا رو گرون میکنند
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۸:۳۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
بشرطی که برید تو خیابون یه ماشین وردارید بدید تست کنن. نه به خودرو ساز بگی یه دون واسه تست آماده کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
چرا ملت رو اسیر کردین یعنی قطعات از خارج میاد تست تو ترکیه انجام میشه
Germany
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
پراید و 405 و پیکان بار باید جمع شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
مسئولین خودرو سازی ایران به دنبال منافع خودشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
قیمت خودروها خیلی بالاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
همانگونه که در صنعت موشکی نباید وابسته بود و به خود متکی بود در صنعت خودرو هم می‌باید همین نگرش را داشت و همینگونه بود.
ورود ارتش و سپاه به ساخت خودرو هم میتواند پیشرفتها و دگرگونی در این صنعت را دو چندان کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
هیچ وقت دولت اجازه ورود سپاه رو به اقتصاد نمیده . ترس داره سپاه بین مردم محبوب بشه . قدرت خودت دولت کم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
خودروسازی صنعت بسیار مهمی است نگذارید این صنعت با سیاستهای نادرست و تنها با افزایش قیمت و نبود رقیبا و یا رقابتهای جدی ، رو به نابودی رود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
بدنه خودرو باید از ورقی سبک و مقاوم ساخته شود که تکنولوژی آن در تنها کارخانه تولید ورق خودرو در نزدیکی شهرکرد است ،کارخانجات خودروساز و یا دولت بفکر قطب خودروسازی جدید و نوینی در نزدیکی این صنعت مهم و راهبردی باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
مسولان و مدیران صنعت خودرو بفکر قطب جدید و دیگر خودروسازی ایران در کنار کارخانجات بزرگ ورق خودرو چهارمحال و بختیاری باشند زیرا کیفیت بدنه خودروسازی با استانداردهای جهانی بالا میرود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
چرا قطب‌های دیگر خودروسازی از جمله بروجرد و کرمان و شهرکرد و مشهد و تبریز و یا شمال چندان مستقل و تولید چشمگیری ندارند.و آیا نمیشود با همکاری خودروسازان چینی و کره ای و ژاپنی بقیه خودروسازی ها را هم در حد سایپا و ایران‌خودرو رساند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
دولت قبول کند که مدیران صنعت خودرو بی عرضه اند و توان رقابت در قیمت و تیراژ را با دیگر رقبای جهانی ندارند و مدیران شایسته تر و مردم دوست تر بر سکان خودروسازی کشور قرار دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
خودروسازان می‌توانند قشر فقیر و متوسط و مرفه را هدف قرار دهند و برای هر قشری خودرو مناسب تولید کنند .برای قشر فقیر جامعه خودرویی بهتر و قویتر از پراید در نظر بگیرند و قشر متوسط هم خودروهایی را در نظر بگیرند که هدفش گرفتن بازار بصورت گسترده باشد و برای قشر مرفه هم خودرو تولیدی با خودروهای مرفه روز جهان یکسان باشد.
و در این هدف قرار دادن سه قشر ،از تولیدات ملی استفاده شود و از وابستگی به قطعه سازان خارجی بی نیاز شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
تعداد خودروسازی ها میبایست افزایش یابد و مستقل از دولت باشند و تعداد خودروسازان دولتی هم از دو تا به چند تا خودروسازی افزایش یابد.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
واقعا برای صنعتی که بیش از نیم قرن سابقه دارد و یکی از قدیمی‌ترین و مهمترین صنایع در خاورمیانه بود زشت است که هنوز استانداردهایی در ترکیه و اروپا انجام شود و نه در ایران خودمان.
استفاده از رباتهای بیشتر در خودروسازی دقت و کیفیت را افزایش و قیمت تمام شده را کاهش میدهد پس به رباتیک شدن و مکانیزاسیون و اتوماسیون صنایع خودرو جدی‌تر و کوشاتر باشیم .صنعت خودرو قلب تپنده هر کشور پیشرویی است .
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۸:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
ربات که کیفیت جنس رو بالا نمیره. شما ماشین میخری یک هفته بعد باید ببری گیربکس یا کلاچ واست تعویض کنن
۱۲