کاش سازمان حمایت تولیدکننده و سازمان حمایت مصرف کننده، دو سازمان مستقل از هم بودن و یک طرفه نبود که درهرصورت از تولیدکننده حمایت میکنه
قرار بود خودروسازها با افزایش تولید، قیمت حاشیه بازار رو کم کنن، حالا کم که نکردن بیشتر هم کردن
قیمت بازار خودروها تا دو روز قبل که سایپا و ایران خودرو قیمت اعلام کردن خیلی کمتر از این بود که اینها اعلام کردن
بعد میگن تخفیف میدیم
حاشیه بازار که دست خودشون هست چرا ؟ چون ماشینی به بازار عرضه نمی شه و خود به خود قیمتها می کشه بالا و به این ترتیب پرایدی که در اول کار 29 میلیون اعلام شد با اعلام قیمت بعدی و قربانی کردن مدیر عامل قبلی به 34 میلیون رسوندن- الان هم رسوند به 39 میلیون به دلیل حاشیه بازاری که خودشون ایجاد می کنند(یعنی ماشین عرضه نمی کنند ) و خواهی نخواهی اسفند ماه هم به دلیل تقاضا برای ماشین به بالای 45 میلیون و یا حتی 50 میلیون می رسونن تا از شر شورای رقابت خارج بشه بعد با سازمان حمایت هر کاری خواستند بکنند. و واقعا در طی دو ماه حدود 20 میلیون قیمت را شاهد هستیم که درآمد زایی بسیار عالی است خدا انشاالله قبول کند این سود ناچیز را
می گفتن با افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازها عرضه بیشتر شده و در نتیجه قیمت حاشیه بازار کاهش می یابد .پس چی شد.الان که برعکس شده و با افزایش قیمت در بازار کارخانه هم قیمت را هی افزایش می ده!!!!!
باشگاه خبرنگاران جوان بدنبال مشکلات مردم باشید و علت این همه گرانی رو پرس وجو کنید.مردم همه میدونند که هرروز گرانتر از دیروزه.دیگه نیازی نیس هر روز از گرونیا گزارش تهیه کنید.
ولی هر چی بیشتر بکشن، آخرش این کشه اگر پاره بشه، قدرتش بیشتر میشه هاااااااااااااا......
قرار بود خودروسازها با افزایش تولید، قیمت حاشیه بازار رو کم کنن، حالا کم که نکردن بیشتر هم کردن
قیمت بازار خودروها تا دو روز قبل که سایپا و ایران خودرو قیمت اعلام کردن خیلی کمتر از این بود که اینها اعلام کردن
بعد میگن تخفیف میدیم
لطفا باشگاه خبرنگاران جوان رسیدگی کنه حق مشتری ها ضایع نشه