تنها راه خلاصی از شر پراید اینه که موتورش رو بذارن رو آر دی و تولید پراید رو متوقف کنن اینجوری هر دو تا خودروساز کاسب میشن ولی سایپاییا مگه میذارن این معدن طلا از دستشون خارج بشه ولو جاده ها رو خون ورداره
ای بابا دنبال کدام مقسر میگردید عمرشان همین بوده ----اجلشان امده----ازقبل هنگام وفاتشان مشخص بوده----اصلا خدا میخواسته این عزیزان این گونه رحلت کنند ----پس ربطی به خودرو وجاده وقانون وپلیس وراننده ندارد؟
1-ولنگاری در صدور گواهینامه برای کسانی که تربیت رانندگی را نیاموخته اند
2- نداشتن جاده های استاندارد و سالم
3- خودروهای بی کیفیت و نا ایمن که حداقل های استانداردهای روز دنیا را ندارند
4- بی فرهنگی و نادانی رانندگان
5-عدم آموزش های اولیه و ابتدایی از اولین مقاطع تحصیلی
بنابه آمار منتشر شده کشور ایران سالانه 25000 نفر کشته در جاده ها دارد
خودروهایی که با حلبی ساخته بشن و ابتدایی ترین استاندارد هارو از نظر ایمنی و مقاومت پاس نکنن چه انتظاری ازشون دارید. اتفاقا جاده های ما مشکلی ندارن فقط مردم ما متاسفانه فرهنگ رانندگی ندارن و فکر می کنن راننده فرمول یکن و در حال مسابقه.
تنها ایرادهای مربوط به راننده و ماشین نیست که تلفات را افزایش میدهد بلکه وضعیت هشتاد درصد جاده ها خیلی اسفناک است و این ماشین های با کیفیت را هم از کار می اندازد چه برسد به ماشین های قراضه و بی کیفیت .
با تشکر
عامل اصلی تصادفات و مرگ و میر جاده ای است.
هر کس از خودش شروع کند تلفات کاهش می یابد.
كمبود اعتبار ؟؟؟!!!
خودروهاي نا ايمن و نقاط حادثه خيز در جاده هاي غير استاندارد و كمبود تجهيزات روز دنيا و غيره و غيره هيچ ؟؟؟!!!
2- نداشتن جاده های استاندارد و سالم
3- خودروهای بی کیفیت و نا ایمن که حداقل های استانداردهای روز دنیا را ندارند
4- بی فرهنگی و نادانی رانندگان
5-عدم آموزش های اولیه و ابتدایی از اولین مقاطع تحصیلی
بنابه آمار منتشر شده کشور ایران سالانه 25000 نفر کشته در جاده ها دارد