من یه بار در این اتوبان داشتم میرفتم قم باور کنید تا رسیدم قم خیس عرق شدم ازبس بد رانندگی میکردنند و همچنین خطرناک
توبه کردم دیگه این اتوبان و انتخا کنم
باید علل وقوع اینچنین حوادثی را از جهت روانشناسی و فرهنگی در رانندگان اتوبوس به صورت ویژه مطالعه نمود که چرا اینقدر عجله و شتاب زده هستن و همچنین چرا رعایت قوانین عیب و عدم رعایت قوانین در نظر انها خوب و موجب امتنان است .
من که نتونستم با سرعت مجاز در این اتوبان رانندگی کنم از بس بوق و چراغ می زدند .
برادر من همه اتوبوس ها ی بیرون شهری داخلشون یه پلیس همراه به اسم سپه تن هستش که همه فعالیتهاشونو در زمان حرکت رصد میکنه و امکان تخطی از قانون داخلشون وجود نداره.این بعضی از سواری ها هستند که در آزادراد میان تو لاین 2زیر سرعت مجاز حرکت میکنن و مجبور میکنن که اتوبوس پشتشون چراغ بده تا راهو باز بکنن.لاین 3برای خودروهای سنگین ممنوعه
فقط میتونم بگم متاثرم ازاینکه چنین آدمهایی باجون مابازی لب مرگ میکنند آقا اگه خسته ی خوابت میاد نشین پشت فرمون مگه زور کرده بودن که چندین نفربه کشتن دادوخود راننده هم به کام مرگ رفت برای بازماندگان تسلیت میگم
مقصر اون کسایی هستند که باعث شدند شرایطی ایجاد بشه تا راننده ۲۴ساعته فقط کارکنه و کارکنه و کارکنه تا بتونه حداقل امکانات امرار معاش رو فراهم کنه.
خدانگذره از اون مسئولینی که با قول بهبود شرایط معیشت رانندگان الان سکوت اختیار کردند و همیشه ما شاهد این اتفاقات هستیم.
توبه کردم دیگه این اتوبان و انتخا کنم
باید علل وقوع اینچنین حوادثی را از جهت روانشناسی و فرهنگی در رانندگان اتوبوس به صورت ویژه مطالعه نمود که چرا اینقدر عجله و شتاب زده هستن و همچنین چرا رعایت قوانین عیب و عدم رعایت قوانین در نظر انها خوب و موجب امتنان است .
من که نتونستم با سرعت مجاز در این اتوبان رانندگی کنم از بس بوق و چراغ می زدند .
خدانگذره از اون مسئولینی که با قول بهبود شرایط معیشت رانندگان الان سکوت اختیار کردند و همیشه ما شاهد این اتفاقات هستیم.