اگر ما خودمان تولید کننده بودیم هرگز این اتفاقات نمیافتاد. ما فقط منتاج میکنیم.وقتی با چهار تا تلفن میشه ملیاردها تومان به جیب زد... تا وارد کنندگان همه جوره مورد همایت دولت هستند ، این که چیزی نیست ، تازه اولشه.
توجه کردیدهربارپنج میلیون میبرن روقیمت خودرو بخاطری که مردم دلگرم کنن صدهزارتومن کاهش قیمت میدن مردمم میگن ارزون شدنمیدونم اخراین همه تحریم عاقبتمون ب کجاختم میشه
با سلام من خواهش میکنم روشنگری شود این دو شرکت شرایط دلالی را دامن میزنند مثلا سایپا در جایگزینی خودرو ساندرو را با دو پراید جایگزین می کند یعنی مصرف کننده را به سمت دلال بازی و بانگاه داریسوق می دهد وگرنه کسی که ماشین را برای سوار شدن بخواهد دو ماشین به چه دردش می خورد.
وزات صنعت و شرکتهای خودروسازی و تعدادی از نمایندگان و... با هم دستشون تو یک کاسه هست ولی کسانی هستن که میخوان جلوشون رو بگیرن که اهل حرام و حلال و به خدا اعتقاد دارن امیدوار به امام زمان هستم دست همشون رو بشه
دلار که یکم اینور اونور شد بانک مرکزی خودشو کشت تا دلارو بیاره پایین چون ارز خارجی بود. حالا خودرو که چه عرض کنم فرغون های به اصطلاح داخلی مثل پراید از سال 90 تا الان 700 درصد افزایش قیمت داشته که عزیزای مسئول یا بهتر بگم سهام دار بیشتر دارن تلاش میکنن که قیمت رو بالاتر ببرن. حالا دلار یک ارز بین المللی قدرتمنده گرون بشه حرفی نیست آیا پراید هم یک خودروی بین المللی قدرتمنده. لطفا نگین که قیمتش به دلار بستگی داره. چون هم معادن مواد اولیه اشو داریم هم دانش ساختشو
خیلی بی انصافید که راجب قیمت خودروهای ایرانی اینجوری قضاوت میکنید خصوصا پراید شما اگه کمی دقت کنید می بینید که این خودروها جوری طراحی شدن که نمیشه روشون قیمت گذاشت هر چی بگن می ارزه حالا اگه مسؤلین دران به ما لطف میکنن با این قیمت میدم چرا شما اینقدر کم لطفی مکنید یعنی پراید انشالله ظرف دو یا سه سال دیگه بشه ۱۰ میلیارد بنظر شما نمی ارزه...