تو کشور فقط کار دلالی گل و بلبل هست والا تولید و حمایت از تولید فقط ضرر هست .برید ببینید با افزایش قیمت خودرو فقط چیزی که عاید سهامداران خرد شرکت های خودرو سازی حاظر در بورس شدفقط ضرر بود و این ضرر چه قدر زیاد هست و در واقع با احتساب تورم درواقع سرمایه سهامداران نابود شد و هیچ کس هم جوابگو نیست
اگه واقعا برنامه ریزی کنید و خلا های قانونی پوشش داده شه . این مشکلات قابل حله . ما بهترین برنامه نویسان کامپیوتر دنیا را داریم پس برنامه این کارها کار سختی نیست
دیگه باید دنبال یه بد بختی بگردیم تا همه ی تقصیر ا رو بندازیم گردنش تا فشار از رو خودرو ساز به دلیل عدم عرضه کالا و دولت به دلیل عدم نظارت برداشته بشه یا نه
دلال که تا بوده دنبال سود خودش بوده
یک بار کشور تجربه خارج کردن خودرو از کالای سرمایه ای را در سالهای گذشته بدست آورده. پس مجددا هم میتواند. اما دوستی عمیق خودروسازان با دلالان باید قطع شود . گرانی آن بامنافع مهم کشور در تضاد است .هرچه گران شود اسقاط آن نیز پس ازپایان عمر خودرو عقب میرود .رکود و آلودگی محیط زیست و هوا و..از مضرات آن است.
آنقدر نرخرید که به التماس بیفتند و وام ارزان قیمت بدهند باز نخرید تا فکر نکنند مردم خیلی زود گول می خورند و با یک وام کلا عوض می شوند
در یک جمله " عامل گرونی خودشونن "
دلال که تا بوده دنبال سود خودش بوده