خودرو ایرانی با کیفت با این مدیریت افسانه است بی خیال خودرو داخلی باید شد چند هزار نفری که در این صنعت هستند باید محاکمه شوند چون چند برابر آنها از این صنعت ضرر مال جانی و.. می کنند
خودرو سازی در ایران مانند گنجشکی می ماند که در داخل اتاقی دربسته گرفتار شده و هی خود را به شیشه می کوبد تا بیرون رود ولی تشخیص نمی دهد که شیشه مانع است و بارها و بارهاخود را به شیشه می کوبد و دست آخر باید یکی برایش پنجره باز کند تا بتواند بیرون رود آن که پنجره را باز میکند اینبار روس ها هستند !!!؟
تنها را ثبات قیمت خودرو اینه که قانونی تصویب شود که هیچ کسی ( حتی اگه خودرو شخصی و دلال نباشد )حق ندارد فلان خودروی صفر رو بیشتر از قیمت تصویب شده بفروشد در صورت مشاهده فروشنده و خریدار هر دو مجرم شناخته میشوند و باید مجازات شوند تا این موضوع بهانه ایی برای خودروسازان نباشه که چون در بازار قیمت فلان چرا ما نفروشیم...
خودروسازان و دولتمردان باید بدانند که حاضر نیستیم پول با ارزشمان را صرف خرید خودرو بی کیفیت با قیمت گران نماییم نه ان پول را داریم و نه گول تبلیغات حمایت از تولید ملی را نمی خوریم حمایت از تولید ملی وقتی ارزش دارد که کیفیت و قیمت مناسب و قدرت خرید مردم و جان ملت ایران ارزشمند تلقی شود ولی تنها پول برای این مافیای خودروسازی اهمیت دارد نه هیچ دیگری.
متاسفانه کار بجای اینکه بیفتد دست جوانان مومن و تحصیل کرده همانگونه که در صنایع دفاعی حضور دارند صنایع مادر و خودرو سازی افتاده دست بازرگانان و وابستگان به انها!!!
نباید خود را گول زد. کمتر کسی است نداند صنعت روسی اصلاً صنعت نیست و مزخرفترین تولیدات را دارد! ب
ه ماشینهای نظامیش نگاه کنید که چه دوامی دارند! من در ارتش بودم و بدلیل سمتم یک ماشین نو زیل روسی را برای اولین بار در اختیارم گذاشتند تا با سربازنم که به یک مانور برویم. داخل کابین راننده و کنار دستیش بوی تازگی تولید میداد!
خدا شاهد است؛ شاید 5 یا 6 کیلومتر راه نرفته بودیم که در یک تعویض دنده راننده، دنده جا نمیرفت و راننده با تجربه، هر چه تقلا کرد درست نشد و ماشین همانجا ماند! از موتوری مهندس مکانیک آمد و با مدتی بررسی گفت که جعبه دنده خرد شده است! آن ماشین بزرگ را بعداً مجبور شدند با ماشین جرثقیلی ببرند!؟!
بیچاره شدیم!
سهم قابل توجهی از تولید خودروهای خارجی در داخل کشور را نصیب خود کرد.
ه ماشینهای نظامیش نگاه کنید که چه دوامی دارند! من در ارتش بودم و بدلیل سمتم یک ماشین نو زیل روسی را برای اولین بار در اختیارم گذاشتند تا با سربازنم که به یک مانور برویم. داخل کابین راننده و کنار دستیش بوی تازگی تولید میداد!
خدا شاهد است؛ شاید 5 یا 6 کیلومتر راه نرفته بودیم که در یک تعویض دنده راننده، دنده جا نمیرفت و راننده با تجربه، هر چه تقلا کرد درست نشد و ماشین همانجا ماند! از موتوری مهندس مکانیک آمد و با مدتی بررسی گفت که جعبه دنده خرد شده است! آن ماشین بزرگ را بعداً مجبور شدند با ماشین جرثقیلی ببرند!؟!
بیچاره شدیم!