من و تو نمیخریم . اون دلال ها میرن میخرن و بعدا بالاتر بهمون میفروشن. کارشون اینه
Allianz
۱۵:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
سلام دوستان
باید عرض شود سوای اینکه ملت ماشین می خرند خیلی از افرادی که می خرند از سر احتیاج نیست بلکه بابت حفظ ارزش دارایی شونه. ارزش پول ملی روز به روز افت میکنه و تنها راه موجود و متاسفانه بدترین راه موجود تبدیل نقدینگی به جنسه که ماشین و ملک دم دست ترینشه.
حرف شما درست است ولی این کار ضربه شدیدتری خواهد زد.وقتی کسی متقاضی نشه دراین حد گرانی اتفاق نمی یوفته.
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
بهانه خودرو سازان برای افزایش قیمت این بود که با افزایش تولید قیمت ها کاهش پیدا میکنه و قیمت ها را افزایش دادند. یعنی حالا به دنبال تثبیت قیمت ها به صورت مرحله ای هستند؟
دوستان انشاالله اگر پیش فروش با همین روند ادامه داشته باشد حدود 30 تا 45 روز دیگر ( زمان واگذاری )به چشم خواهیم دید دلالانی را که با طمع ورزی قصد به شیشه کردن خون مردم را داشتند باید خودروهای خود را زیر قیمت کارخانه بفروشند.
سوال::
1-آیا تمام قطعات یک خودرو از ریزترین پیچ تا بدنه وارد میشود؟
2-چند درصد از قطعات وارداتی است و چه میزان بر روی قیمت تمام شده تاثیر دارد؟
3-اصلا نحوه محاسبه قیمت تمام شده یک خودرو چگونه است؟
4-آیا هزینه نبود بهرهوری در خودروسازی ها را مردم باید بدهند؟(مثال:یک خط تولید به 100 نفر نیاز دارد ولی به خاطر دولتی بودن خودرو سازی ها و معرفی این و آن آقا،200 نفر در حال کار میباشد)
فکر کنم محاسبه هزینه خودرو به شکل زیر هست
هزینه کارگر ( حقوق،بیمه و ... البته به جای 100نفر برای 200 نفر)+هزینه مواد اولیه + هزینه قطعات وارداتی
من مطمئنم اين كه ميگن تو يه ربع ظرفيت تموم شد همش بازيه خودروسازهاست كه بگن با گرون كردن خودرو مودم باز هم خريد ميكنن، وگرنه بعيد ميدونم كسي حاضر باشه واسه پرايد ٥٠ميليون بده!!!!
مردم عاجزانه خواهش دارن تعرفه واردات خودرو به کشور صفر بشه و واردات خودروهای دست دوم خارجی هم آزاد بشه.اینجوری مردم کمتر تو تصادفات کشته میشن.مصرف بنزین پایین میاد.هوا و محیط زیست کمتر الوده میشه.بیمه ها کمتر غرامت و دیه میدن.بیمارستان ها کمتر شلوغ میشه پرستار و دکترا بیشتر به بقیه بیمارا میرسن شرافت و کرامت مردم هم حفظ میشه.18هزار کشته و 80هزار زخمی و معلول و 150هزارمیلیارد تومن بار مالی تصادفات و بیمه و مصرف روزانه95میلیون لیتر بنزین رو کاهش بدین التماس میکنیم
بابا یکم کم بیارین دیگه نخرین برای یک بار تا برای یک عمر سربلند باشین منه بدبخت به نوبه ی خودم نه ماشین گرفتم نه آجیل 4 مغز170 تومنی چی شد مُررررررردم نه بخدا نگیرین نتجه خوبشو ببینین
درود برتو دوست عزیز منم همینطور البته من مصرف گوشت مرغ رو هم به حداقل رسوندم وهر وقت بخوام مرغ بگیرم به جاش ماهی میخرم.همه ملت باید درکمپین نه به خودرو وگرانی شرکت کنیم تنها دفاع ما همینه
کریم
۱۵:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
ماهی که از مرغ گرونتره . ملت قاطی کردن. شاید میری کنار دریا یا رودخونه با قلاب ماهی مجانی میگیری.
باید عرض شود سوای اینکه ملت ماشین می خرند خیلی از افرادی که می خرند از سر احتیاج نیست بلکه بابت حفظ ارزش دارایی شونه. ارزش پول ملی روز به روز افت میکنه و تنها راه موجود و متاسفانه بدترین راه موجود تبدیل نقدینگی به جنسه که ماشین و ملک دم دست ترینشه.
1-آیا تمام قطعات یک خودرو از ریزترین پیچ تا بدنه وارد میشود؟
2-چند درصد از قطعات وارداتی است و چه میزان بر روی قیمت تمام شده تاثیر دارد؟
3-اصلا نحوه محاسبه قیمت تمام شده یک خودرو چگونه است؟
4-آیا هزینه نبود بهرهوری در خودروسازی ها را مردم باید بدهند؟(مثال:یک خط تولید به 100 نفر نیاز دارد ولی به خاطر دولتی بودن خودرو سازی ها و معرفی این و آن آقا،200 نفر در حال کار میباشد)
فکر کنم محاسبه هزینه خودرو به شکل زیر هست
هزینه کارگر ( حقوق،بیمه و ... البته به جای 100نفر برای 200 نفر)+هزینه مواد اولیه + هزینه قطعات وارداتی
خوشتون میاد ملت رو علاف کنین ؟