من متصدی نیستم یه شهروند ک حالم از رفتار عده ی زیادی از مردم بهم خورده.
تو اتوبوس نشسته بودم بغلی بهم گفت کارت زدی؟ گفتم آره.
گفت اشتباه کردی... ب اینها نباید پول داد انقدر اینها پولدارند.. مفتی باید سوار بشی. با اخم میگفت برای چی باید پول بدم؟
گفتم یعنی مجانی باید سوار شی این ور اون ور بری؟ گفت اره من زورم میاد پول بدم و نمیدم.
بجز این زنها و مردها رو دیدم ک از در عقب اتوبوس عین دزدها سوار میشدن.
اسم خودشون رو گذاشتن ادم. هر جا هم برسن از این و اون عیب و ایراد میگیرن... ادم حالش بهم میخوره از بعضی ازین مردم.
مردم دزد و چاپلوس و پر ادعا... امیدوارم بچه دار نشن ک نسلشون کنده شه از رو زمین.
حدامکان وارد این شغل نشوید زیر برف و بارون باید در ایستگاه وایستید تو تابستون تو افتاب سوزان باید عرق بریزید ساعت کاریش ۹ ساعته در این ۹ ساعت شما ۱۰ دقیقه زمان استفاده از سرویس بهداشتی دارید اونم تایمش دست خودتون نیست هر موقع سرشیفت بیاد میتونید برید سرویس ممکنه کار شما ۶ صبح شروع بشه سرشیفت ۷ بیاد بگه برو سرویس تا ۲ دیگه نمیتونی بری تازه ممکنه سرویس بهداشتی تا ایستگاه فاصله زیادی داشته باشه ولی باید ۱۰ دقیقه ای برگردی سرشیفت ها به بهانه های مختلف تخلف میزنن و باید برا هر تخلف ۲ ساعت کار مفتی انجام بدی درگیری با مسافرینی که دلشون نمیخواد کارت بزنن داره این کار هیچ دلخوشی براتون نمیزاره هیچ انگیزه ای نمیزاره که بخواید ازش نون در بیارید همیشه هم شمارو پیمانکار بدهکار خودش میدونه مثلا میگه چرا تراکنش پاینه؟یه کتاب رو در یه جمله بگم کارش با مترو زمین تا اسمون فرق داره خیلی از بچه ها شنیدم بخاطر اینکه اب نمیخورن که سرویس نرن( چون حق نداری) سنگ کلیه گرفتن دارن علنی ظلم میکنن وزارت کار و نهاد های مربوطه هم هیچ کاری نمیکنن
کاملا درست میگه ساعت کاری متصدی بی ار تی ۹ ساعته ولی اولش میگن ۸ ساعته این شغل علاوه بر سرما و گرما و درگیری با مردم هزاران مشکل دیگه داره فقط سراب هستش پخش تراکت تبلیغاتی به مراتب از این کار مزخرف و فرسایشی بهتره
وقتی اتوبوس رانی برای هر متصدی 11 میلیون به شرکت توسن پرداختی داره و در مقابل شرکت توسن فقط سه و نیم میلیون پرداختی داره ،
پولیکه باید برسه دست کارگر میرسه به پیمانکار
کارگریکه 9 ساعت ازش کار میکشن فقط حقوق 7 و نیم ساعت بهش پرداخت میشه
کارگری 8 ساعت سرمای زمستون و گرمای تابستون رو تحمل میکنه و هیچ سختی کاری دریافت نمیکنه
بخاطر قرارداد یکماهه تا صداش درمیاد عذرش رو میخان
اتوبوسرانی ، وزارت کارهم شدن تماشاچی این همه ظلم
کارگر حقشو یه مدل دیگه میگیره
"هزینه خطوط از ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر ۸ هزار ریال و خطوط بالای ۲۰ کیلومتر ۱۰ هزار ریال است." این مبلغ در سال 98 بیشتر میشود اما نکته ضروری اینست که دستگاه کارتخوان هر ایستگاه براساس مسافت باقیمانده تا انتهای خط از اعتبار کارت مسافر کم کند. یعنی اگر 5 کیلومتر به انتهای خط مانده مسافر هنگام ورود به ایستگاه بجای هزار تومان پانصد تومان بپردازد.
در این موارد (دستگاه های کارتخوان کرایه حمل و نقل) وقتی دستگاه معیوب است باید کرایه گرفته نشود. به عنوان مثال بنده کارت اتوبوسم رو شارژ کردم و سودی هم به شارژش تعلق نمیگیره. ضمنا بمن مسافر چه ربطی داره که دستگاه معیوبه. مسافر از قبل کرایه هاشو ریخته در کارت. اگه در موارد نقص فنی کارتخوان کرایه گرفته نشه سه سوته میان تعمیرش میکنن. حتی سرویس ادواری هم میزارن تا احتمال خرابی رو به حداقل برسونن. اینطوری این قبیل افراد مفتخور هم سروکله شون پیدا نمیشه.
دست شما درد نکنه بخاطرهمین گزارش این آقایون وخانمها که میگن اشکال نداره همین امثال شماها هستین که بااین تفکرات غلط و نسنجیده به افرادی این چنینی اجازه جولان و سو استفاده از موقعیت شغلی میدین.
با سلام، بارها اتفاق افتاده متصدی ایستگاه از من خواسته برای کسی کارت بزنم و زدم و بعضا هم پول دریافت نکردم و خیلی ها هم فکر میکنم این کار رو انجام میدن و پول نمیگیرن ، یکبار از یکی از این متصدی ها پرسیدم که چرا ۱۰۰۰ تومن در جواب بهم گفت خب کرایه با کارت ارزان تر است
تو اتوبوس نشسته بودم بغلی بهم گفت کارت زدی؟ گفتم آره.
گفت اشتباه کردی... ب اینها نباید پول داد انقدر اینها پولدارند.. مفتی باید سوار بشی. با اخم میگفت برای چی باید پول بدم؟
گفتم یعنی مجانی باید سوار شی این ور اون ور بری؟ گفت اره من زورم میاد پول بدم و نمیدم.
بجز این زنها و مردها رو دیدم ک از در عقب اتوبوس عین دزدها سوار میشدن.
اسم خودشون رو گذاشتن ادم. هر جا هم برسن از این و اون عیب و ایراد میگیرن... ادم حالش بهم میخوره از بعضی ازین مردم.
مردم دزد و چاپلوس و پر ادعا... امیدوارم بچه دار نشن ک نسلشون کنده شه از رو زمین.
پولیکه باید برسه دست کارگر میرسه به پیمانکار
کارگریکه 9 ساعت ازش کار میکشن فقط حقوق 7 و نیم ساعت بهش پرداخت میشه
کارگری 8 ساعت سرمای زمستون و گرمای تابستون رو تحمل میکنه و هیچ سختی کاری دریافت نمیکنه
بخاطر قرارداد یکماهه تا صداش درمیاد عذرش رو میخان
اتوبوسرانی ، وزارت کارهم شدن تماشاچی این همه ظلم
کارگر حقشو یه مدل دیگه میگیره
لطفاا پیگیری هستید ریشه یابی کنید
حالاچندتاشون تويك خط هست؟!!!
بفرمائيد چندتاشون توي يك استگاه مشخص سوارميشن؟!!!
حالا أين عددرادر500تومان ضرب كنيد وحداقل تقسيم بردوياسه كنيد
فرضا يكنفركارت زن+يك يا دو نفر متصدي
بخدا عددخنده داري ميشه