سپاه و ارتش هر کدام اگر خودشان قطب مستقل خودروسازی داشته باشند ، نیازهای مردم و کشورشان را در شرایط تحریم رفع میکنند.
توان خودروسازی باید نزدیک به ده میلیون باشد نه دو میلیون و یا کمتر!!!!
من نمیدونم چرا تا یچیزی میشه بعضی میگن سپاه. بابا سپاه یه نهاد نظامی است کارش برقراری امنیت هست و در مواقعی مثل همین سیل و زلزله در کنار ارتش و بسیج و حلال احمر و... به مردم کمک می کنند. وظیفه سپاه که ساخت خودرو یا برخورد با خودرو ساز ها نیست. وظیفه برخورد با خودرو ساز ها بر عهده وزارت صنعت.اداره استاندارد، قوه قضائیه و دولت و مسئولانی که مربوط به قیمت گذاری هستند است
تا زمانی که برخلاف اکثر کشور ها خودروسازی ما دولتی و انحصاری باشه معلومه گرونی هم هست وقتی سانتافه ۲۱۶ میلیونی به قیمت دلار امروز رو دارن میفروشن ۷۵۰ میلیون و همچنین خودروهای خارجی دیگه، یعنی اینکه بخاطر تعرفه بالای گمرکی خودرو های خارجی و عدم توانایی خرید مردم برای این خودرو ها شرکت های سایپا وایرانخودرو به راحتی ماشین های بی کیفیت خودشون که کمترین استانداردی ندارند رو باقیمت بالا میفروشند
راه حل از نظر من 1 کاهش تعرفه گمرکی بر خودرو های خارجی، 2 خصوصی سازی 3 حذف انحصار 4 حذف واسطه های فروش جهت کم کردن قیمت خودرو،( خودرو از شرکت با ۸۰ میلیون خارج میشه و توی نمایندگی ۱۳۰ میلیون فروش میشه مثلأ دنا) 5 ساخت خودرو های کلاس روز دنیا بجای پراید و پژو و...( ساخت و تولید خودرو هایی مثل شرکت هیوندایی،کیا،تویوتا و.... که علاوه بر استقبال بازار جهانی فروش در ایران رو هم بخاطر حذف تعرفه گمرک به همراه خواهد داشت.) با کیفیت بسازید اون وقت می بینید مردم بجای محصول کره و ژاپن با افتخار محصول ایران رو میخرند
ورود سپاه و یا ارتش یعنی ورود نظامیها به یک تکنولوژی برتر و چون نظامیان توان بالای علمی و تکنولوژیکی بالایی دارند میتوانند خیلی راهگشا باشند علاوه بر این گسترش صنعت در بین نظامیان هم رشد خواهد کرد و دیگر اینکه نظامیان هم برای خود و هم برای کشورشان درآمد زا میشوند و به استقلال و خودکفایی صنعتی کشورشان هم کمک میکنند یعنی با یک تیر چندین نشان میزنند!!!!؟؟؟؟
ناشناس
۱۸:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
راه حل شما رو حداقل 2000000 کارشناس پیشنهاد دادن و میدن ولی سود کلان و سیاست نمیزان به این اتفاق ها بفته ...
ناشناس
۲۳:۰۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اگه از علم و اعتقاد و ایمانشون استفاده بشه پیشرفت خیلی بهتری حاصل میشه
ناشناس
۰۱:۴۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اتفاقا سپاه ثابت کرده تو همه زمینه ها تواناست و اگر به خودروسازی هم ورود کنه عالی میشه
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
بنظرم سپاه و ارتش باید ورود پیدا کنه . چون تنها ارگانهایی هستن که دلسوز این مردم و مملکت هستن و از طرفی از جنس خود ملت هستن نه مثل بعضیها که یه پاشون ایرانه یه پاشون کانادا با حقوق های چند ده میلیونی
ناشناس
۱۷:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
سپاه خودرو سازی را در دست بگیرد . وضعیت خیلی بهتر میشود.
می خواید از سایپا یک دستگاه خودرو ی ساینا به قیمت 53243000 توامان بخرید البته از نوع فروش فوری و تحویل فوری می ری رنگ و نمایندگی و فرم رو پر می کنی و بعد به کجا می رسی به صفحه بانک برای پرداخت کل مبلغ پول خودرو اما ماجرا از اینجا شیرین می شود که بانکها مدتی می شه که جلوی تراکنش های بیشتر از پنجاه میلیون رو گرفتند و نمی تونی اصلا هیچ ماشینی رو که قیمت اش بالای پنجاه میلیون هست رو بخری
اقا اینکه می گویند فروش فوری یکجوری ادمها را به التهاب می اندازند،که اگر نخرید ضرر کردید.به خدا اینجوری نیست.خواهش می کنم کسی نخرد.انصافا پراید حدود ۴۰الی۵۰ملیونی اصلا نمی ارزد.اگر خدایش دست به دست هم بدهیم،وصبور باشیم بایاری خدا درست می شود.التماس
خیلی عجیبه
چون دقیقا دی ماه 96 از نمایندگی سایپا تحویل همون روز ماشین خریدم
خدارو شکر تا الان 2 تا چکش هم پاس شده
همکارم هم اول تیر 97 تحویل فوری خرید
ابریش
۱۶:۲۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
اقا چه پیش فروش چه فروش نقدی یعنی مسئولین یادشون رفته پراید 19 و پژو 29 تومن بوده و با عدم توزیع هر دو خودرو ساز مردم تشنه و تشنه تر شدند دلالان(عوامل خودرو سازها) با خریدهای هماهنگ شده قیمتهارا هرچه بیشتر و بیشتر بالا بردند وبه راحتی با مسئولین دلسوز روی 5 درصد زیر قیمت بازار توافق کردند حال این اختلاف قیمت عجیب و غریب و نا عادلانه از کجا تامین میشه از جیب مردم زحمت کش و صبور و بردبار که سالها جنگ و مصیبت بلایای طبیعی پی در پی را بدوش کشیدند تا حق زندگی و استفاده از تمام امکانات برای سلبریتی ها و ژن خوب ها و فرزندان از ما بهترون و نجومی بگیر ها و ... فراهم شود... اخه اونها از بابت افزایش قیمتها هیچ نگرانی ندارند. خدایا خودت به فریادمان برس
توان خودروسازی باید نزدیک به ده میلیون باشد نه دو میلیون و یا کمتر!!!!
تا زمانی که برخلاف اکثر کشور ها خودروسازی ما دولتی و انحصاری باشه معلومه گرونی هم هست وقتی سانتافه ۲۱۶ میلیونی به قیمت دلار امروز رو دارن میفروشن ۷۵۰ میلیون و همچنین خودروهای خارجی دیگه، یعنی اینکه بخاطر تعرفه بالای گمرکی خودرو های خارجی و عدم توانایی خرید مردم برای این خودرو ها شرکت های سایپا وایرانخودرو به راحتی ماشین های بی کیفیت خودشون که کمترین استانداردی ندارند رو باقیمت بالا میفروشند
راه حل از نظر من 1 کاهش تعرفه گمرکی بر خودرو های خارجی، 2 خصوصی سازی 3 حذف انحصار 4 حذف واسطه های فروش جهت کم کردن قیمت خودرو،( خودرو از شرکت با ۸۰ میلیون خارج میشه و توی نمایندگی ۱۳۰ میلیون فروش میشه مثلأ دنا) 5 ساخت خودرو های کلاس روز دنیا بجای پراید و پژو و...( ساخت و تولید خودرو هایی مثل شرکت هیوندایی،کیا،تویوتا و.... که علاوه بر استقبال بازار جهانی فروش در ایران رو هم بخاطر حذف تعرفه گمرک به همراه خواهد داشت.) با کیفیت بسازید اون وقت می بینید مردم بجای محصول کره و ژاپن با افتخار محصول ایران رو میخرند
در اینجا باید قوه قضاییه که ناجی و ماموریت گرفتن حق مردم هستش باید ورود پیدا کند تا ازوضعیت موجود رهایی پیدا کنیم...
کردمتاکنونخبرینشدهواصلاماشینندارممثلمنکمنیستندفکر
کنمدیوانعدالتاداریگزینهشایدمناسبیباشه.
چون دقیقا دی ماه 96 از نمایندگی سایپا تحویل همون روز ماشین خریدم
خدارو شکر تا الان 2 تا چکش هم پاس شده
همکارم هم اول تیر 97 تحویل فوری خرید