متاسفانه ضربه ای را که این دو شرکت خودرو ساز حالا یا به عمد یا از روی بی تدبیری در این جنگ اقتصادی ناعادلانه با سیاست های اشتباه و منفعت طلبانه خود دارند به کشور و ملت وارد میکنند دشمنان و اجانب نمیکنند، از یک طرف طرح ثبت نام اینترنتی و به حساب تحویل فوری گذاشته اند که طبق گفته خودشان بازار را تنظیم کرده و خودروی تولیدی را به دست مصرف کننده واقعی برسانند تا دست دلالان و واسطه گران را از بازار کوتاه کنند، اما شما نگاه کنید همین ۳،۴ روز پیش در مورد مشتریانی که برلیانس ثبت نام کرده بودند چه بخشنامه ای صادر کردن که میتوانند در مقابل هر ۱ دستگاه خچدرو برلیانس ۳ دستگاه از خودرو های دیگر سایپا را ثبت نام کنند حال سوال اینست که آیا آن مشتریان برای مصرف نیاز به ۳ دستگاه خودرو دارند؟ یا میخواهند با قیمت بالاتر در بازار آزاد این خودروها را بفروشند؟
با سلام. همه فروش فوریا الکیه . اگه واقعیت داره یه نفر بیاد بگه موفق به ثبت نام شده. قبلا لیست ثبت نامی هارومیزد الان چرا نمیزنه. موقع پیش فروش همون لحظه اسم 10.000 نفرو میزد الانم بزنه. . یعنی کسی نیست بتونه نظارت کنه به کارشون . چرا جلو واردات خودرو رو گرفتین که بی کیفیت تولید داخل قیمتش از بهترین ماشینای وارداتی هم گرونتر پای مردم در بیاد. طرف توخارج با حقوق یه ماهش بهترین ماشین دست دوم رو میتونه حتی قسطی فرض کن با 150 دلار ماهی بخره
چرا با واردات خودرو مخالفت میشه . به هر حال دارن پول گمرک را از مردم می گیرن . با این تواصیر سود حاصل از گمرک از سود دو شرکت خودروساز بیشتره. ببندین این دو شرکت و مردم را سردرگم نکنین .
یعنی حرام است کسی از اینها خودرو خریداری کند...........همه ی ما میشیم هم دست اونها آرزویی یک خودرو به دل یک بچه بنشیند که نتونه بره سفر مثل هم سن و سالهاش...........خون باید گریه کرد
به تعهداتشان در تحویل خودرو های پیش فروش شده عمل نمی کنند وبا تأخیرهای چند ماه تحویل میدن.
کی به کیه
هرکی هرکیه
بله بنجل سازی و انحصاری = غارت مردم
ازسادگی عده ای سوءاستفاده می کنند