اول: حرص و ولع و طمع مردم در خریدن خودرو،انگار که نان شب است و اگر نباشه حیاتشان در معرض خطر قرار میگیره و اصلا صبر ندارند.
ثانیا: نحوه قیمت گذاری خودرو سازان که بنا به قیمت بازار تعیین میشه و این خود سبب عرضه کمتر خودرو سازان جهت افزایش تقاضا و بالتبع افزایش قیمت بازار که نتیجه این افزایش قیمت خودروسازان است.
ثالثا: عدم قاطعیت و ورود آن به اجبار خودروسازان به عرضه و فروش نقدی هزاران خودروی موجود انبار خودروسازان و عدم الزام به عرضه سریع آن به بازار توسط دولت است. دولت با ورود قاطع به موضوع میتونه براحتی قضیه رو سر و سامان بده که متاسفانه این قضیه تاکنون در این دو دولت اخیر رخ نداده است.
مگه چند درصد از این فرقونها ارزبر هستند که اومدن نزدیک به 3 برابرشان کردند وزارت صمت و بعضی ازنمایندگان مجلس و وزیر صمت به خودتون بیاین لیاقت این مردم این فرقونها با این قیمتها نیست امیدوار به امام رضا هستم که قوه قضائیه هر چه زودتر ورود کند
ماشین نخرید به حق ۵ تن یا این دوتا شرکت زمین میخورن یا درست میشه.
اول: حرص و ولع و طمع مردم در خریدن خودرو،انگار که نان شب است و اگر نباشه حیاتشان در معرض خطر قرار میگیره و اصلا صبر ندارند.
ثانیا: نحوه قیمت گذاری خودرو سازان که بنا به قیمت بازار تعیین میشه و این خود سبب عرضه کمتر خودرو سازان جهت افزایش تقاضا و بالتبع افزایش قیمت بازار که نتیجه این افزایش قیمت خودروسازان است.
ثالثا: عدم قاطعیت و ورود آن به اجبار خودروسازان به عرضه و فروش نقدی هزاران خودروی موجود انبار خودروسازان و عدم الزام به عرضه سریع آن به بازار توسط دولت است. دولت با ورود قاطع به موضوع میتونه براحتی قضیه رو سر و سامان بده که متاسفانه این قضیه تاکنون در این دو دولت اخیر رخ نداده است.
علی برکت الله