کدوم صادرات عزیز من ، این آهن پاره ها فقط توی ایران خریدار داره ، اون طرف گمرک این به اصطلاح خودروها رو مجانی هم سوار نمیشن چو ماشینهای بسیار باکیفیت تر و باقیمت مناسب در اختیار دارن
محض اطلاع دوستان و هموطنان باید بگم که آلومینیوم شده هر تن 1800 دلار با تبدیلش به تومان یه چیزی حدود 25 میلیون میشه پس در بد ترین حالت حتی با احتساب فلزات دیگه که در تولید خودرو استفاده میشن بعلاوه چرم و پلاستیک و لاستیک و موتور و اتصالات، هزینه تولید خودروهای داخلی از 35 تا 85 میلیون تومان آب میخوره که اگه صادر کنن خیلی هم به نفعشان تموم میشه مثلا می تونن به کشور های درحال توسعه اروپایی دناپلاس رو حدود 10000 دلار شاید هم بیشتر بفروشند که حتما هم اونا میخرم
جهت اطلاع حضرتعالی عرض کنم چه ربطی داره حرفهای شما به گرانی بیش از چهاربرابری خودرو،حتی بدنه خودروهای داخل گفته میشه نازکتر شده و از ضایعات فلزات به مبلغ کیلویی دوهزار تومن خرید و ذوب شده و طی فرایندی به ورقهای نازک نو تبدیل می شود،کشور ما پر هست از مواد اولیه ارزان از پلاستیک،شیشه،اهن،مس،الومنیوم،و...این در صورتیست که بسیاری از کشورهایی که پیشرفته ترین و ارزانترین خودرو را تولید میکنه بسیاری از این معادن رو نداره،پس بهانه نیارید،قیمت خودروهایی با تکنولوژی مربوط به سی سال پیش باید به یک پنجم کاهش یابد تا عادلانه شود.با تشکر
وقتی هر قیمتی گفته میشه و کلی خریدار پیدا میشه چرا نباید قیمت ها را بالا برد اگر خودرو نخریم شرکت های خودرو سازی به خودشون اجازه نمی دن اینجوری جیب مردم رو چپاول کنن
چرا همیشه تو شرایط سخت فقط مردم عزیز میشن ولی الان به دادشون نمیرسن !؟