حتی جاده و شاهراهی که شمال و جنوب را به هم وصل میکنند اقشار ضعیف در طول عمر خود از این شاهراهها و آقا راهها عبور نمیکنند
اما ثروتمندان هر ماه با بنزین و گازوئیل فراوان این جاده هارا در مینوردند و خود را به اماکنی میرسانند که بازهم با پول این مملکت ساخته شدند
حقوق ها واقعی بشه
مالیات ها هم واقعی
واسه اون که سفر میره
واسه اون که ماشین داره
خونه اجاره میده
مالیات بدید
مثل آلمان
آلمان روی مالیات می چرخه تا نفت و صنعت
با حقوق ۸۰ یورویی نمیشه به مالیات فکر کرد
به حقوق پایین مجبور به سوخت ارزان قیمت دولت میشه
مجبور به برق رایگان نان رایگان و خیلی چیز های رایگان یا رایانه ای میشه و چند درصد فقط سود می کنند
حقوق حدالقل کارگر باید ۳۰۰ تا ۸۰۰ یورو باشه و کشور بشه اداره کرد
فرقی نداره دلار چند تومن باشه
هفت برابر عدد بسیار کوچکی است ثروتمندان هزاران برابر مستضعفان یارانه می گیرند . بخش اعظم کیک اقتصادی کشور در اختیار این قشر است از قدیم الایام و از صدها سال پیش اغلب زمینها و منابع طبیعی را تصاحب کرده اند و در سایه ی امکانات عمومی مثل جاده و خیابان و غیره صاحب ارزش افزوده های بسیار کلانی شده اند هزینه ی احداث امکانات عمومی از بودجه ی دولتها وبیت المال تامین شده که همهی مردم در آن سهیم هستند ولی ارزش افزوده نصیب ثروتمندان شده است روز به روز هم در سایه ی تورم ارزش دارایی هایشان بیشتر میشود بار تورم را هم عموم مردم به خصوص طبقه ی متوسط و ضعیف به دوش می کشند .
اما ثروتمندان هر ماه با بنزین و گازوئیل فراوان این جاده هارا در مینوردند و خود را به اماکنی میرسانند که بازهم با پول این مملکت ساخته شدند
مالیات ها هم واقعی
واسه اون که سفر میره
واسه اون که ماشین داره
خونه اجاره میده
مالیات بدید
مثل آلمان
آلمان روی مالیات می چرخه تا نفت و صنعت
با حقوق ۸۰ یورویی نمیشه به مالیات فکر کرد
به حقوق پایین مجبور به سوخت ارزان قیمت دولت میشه
مجبور به برق رایگان نان رایگان و خیلی چیز های رایگان یا رایانه ای میشه و چند درصد فقط سود می کنند
حقوق حدالقل کارگر باید ۳۰۰ تا ۸۰۰ یورو باشه و کشور بشه اداره کرد
فرقی نداره دلار چند تومن باشه