واقعا آدم توی این کشور و بخصوص توی این شهر، هر روز که بیدار میشه یه خبر ناراحت کننده جدید میشنوه.نمیدونم تا کجا قراره ادامه داشته باشه. ما مردم سرسختی هستیم که همه این چیزها رو میبینیم و بازهم دوام میاریم. تمام این برنامه ریزی ها هیچ مشکلی رو حل نمیکنه فقط و فقط باعث افزایش فشار به قشر متوسط و ضعیف جامعه میشه.
اگه واقعا مسئولان شهرداری دنبال کاهش طرح ترافیک و آلودگی هستند و هزاران دوربین گذاشتن تا از مردم به هر نحوی پول بگیرن و درامد زایی کنن. 2 تا اتوبان همت و حکیم رو بی آرتی بزارن. که مطمئن ام 1000 سال دیگه این کارو نمیکنن.
من تو شهرداری یه کاره ای بشم اول موتوریای پلاک مخدوش رو جم میکنم و از اونایی که پارک کردن هم شروع میکنم بعدم جلوی حیف و میل پولای کلون مثل زدن زیرگذر به جای پل هوایی و زدن مترو زیرزمینی به جای مترو رو زمینی که دو برابر خرجشه رو میگیرم و طرح فروشی رو هم جم میکنم فقط جریمه
باسلام به مسولان محترم با اعلام کارشناسی خودتون خودروهای سواری 3درصد سهم آلودگی هوای تهران را شامل میشه پس چطور میشه که برای 13 درصد موتورسوارها و سهم چنددرصدی اتوبوس و دیگر ماشین الات سنگین شهرداری وتمام ارگانها هیچ تصمیمی اتخاذ نمیشه چرا همش ماشینهای سواری و مردم باید زیرفشارواعمال قانون باشند. ومابقی درصدها قانون گریزخواهشا تجدیدنظرکنید.باسپاس
تهران ديگر جاي زندگي نيست ، زيرا روز به روز بر جمعيت تهران افزوده مي شود ، حمل و نقل عمومي كم و ظرفيت مردم را ندارد ، تمام امكانات رفاهي ، شغلي و بهداشتي در اين شهر متمركز شده در نتيجه شهرداري براي افزايش بار مالي و بودجه خود به دنبال افزايش طرح ترافيك و عوارض در سطح شهر و كارهاي پولساز از مردم است.
ایده جالبی برا پول در اوردن
این برا مردم آشکار شده که دلشون ن به حال آلودگی میسوزه ن به حال ترافیک
ظلم شاخ و دم که نداره
مردم را تحت فشار قرار ندهید