نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
خسته نباشید
ایده جالبی برا پول در اوردن
این برا مردم آشکار شده که دلشون ن به حال آلودگی میسوزه ن به حال ترافیک
Germany
نا شناس
۱۲:۳۵ ۱۵ تير ۱۳۹۸
یعنی می خواهند از مردم پول بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
نورا
۱۱:۵۹ ۱۵ تير ۱۳۹۸
آقایانی که این قانونها رو برای مردم تصویب میکنید، آیا خودتون و هم به این قوانین عمل میکنید؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نورا
۱۱:۵۴ ۱۵ تير ۱۳۹۸
واقعا آدم توی این کشور و بخصوص توی این شهر، هر روز که بیدار میشه یه خبر ناراحت کننده جدید می‌شنوه.نمیدونم تا کجا قراره ادامه داشته باشه. ما مردم سرسختی هستیم که همه این چیزها رو میبینیم و بازهم دوام میاریم. تمام این برنامه ریزی ها هیچ مشکلی رو حل نمیکنه فقط و فقط باعث افزایش فشار به قشر متوسط و ضعیف جامعه میشه.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۵۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
اگه واقعا مسئولان شهرداری دنبال کاهش طرح ترافیک و آلودگی هستند و هزاران دوربین گذاشتن تا از مردم به هر نحوی پول بگیرن و درامد زایی کنن. 2 تا اتوبان همت و حکیم رو بی آرتی بزارن. که مطمئن ام 1000 سال دیگه این کارو نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۴۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
سلام
ظلم شاخ و دم که نداره
مردم را تحت فشار قرار ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۵ تير ۱۳۹۸
من تو شهرداری یه کاره ای بشم اول موتوریای پلاک مخدوش رو جم میکنم و از اونایی که پارک کردن هم شروع میکنم بعدم جلوی حیف و میل پولای کلون مثل زدن زیرگذر به جای پل هوایی و زدن مترو زیرزمینی به جای مترو رو زمینی که دو برابر خرجشه رو میگیرم و طرح فروشی رو هم جم میکنم فقط جریمه
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۱:۳۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
فکر کنم سری بعدی سریال گاندو شورای شهر و شهرداری باشد.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۱۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
بله کاملا درسته تهران به حلقه ی سومی دیگر برای درآمدزایی نیاز دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۵ تير ۱۳۹۸
معلوم است طرح قبلی یعنی همان زوج و فرد بهتر بود، الان وضعیت آلودگی هوا هم بدتر شده.
Iran (Islamic Republic of)
Hamid
۱۰:۴۸ ۱۵ تير ۱۳۹۸
باسلام به مسولان محترم با اعلام کارشناسی خودتون خودروهای سواری 3درصد سهم آلودگی هوای تهران را شامل میشه پس چطور میشه که برای 13 درصد موتورسوارها و سهم چنددرصدی اتوبوس و دیگر ماشین الات سنگین شهرداری وتمام ارگانها هیچ تصمیمی اتخاذ نمیشه چرا همش ماشینهای سواری و مردم باید زیرفشارواعمال قانون باشند. ومابقی درصدها قانون گریزخواهشا تجدیدنظرکنید.باسپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۵ تير ۱۳۹۸
تهران ديگر جاي زندگي نيست ، زيرا روز به روز بر جمعيت تهران افزوده مي شود ، حمل و نقل عمومي كم و ظرفيت مردم را ندارد ، تمام امكانات رفاهي ، شغلي و بهداشتي در اين شهر متمركز شده در نتيجه شهرداري براي افزايش بار مالي و بودجه خود به دنبال افزايش طرح ترافيك و عوارض در سطح شهر و كارهاي پولساز از مردم است.
Canada
مملی
۱۰:۳۱ ۱۵ تير ۱۳۹۸
آب میخوریم پول باید بدیم،راه میریم باید پول بدیم،نفس میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۵ تير ۱۳۹۸
جای این همه اتوبان اگه مترو رو زیاد کرده بودین این همه ترافیک نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۵ تير ۱۳۹۸
چی بگم واقعا
۱۲۳