نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی هاشمی
۱۰:۳۷ ۱۴ تير ۱۳۹۸
اگه قرار بود تحولی در صنعت خودرو کشور بیافته توی این مدت افتاده بود شما کره جنوبی رو ببینید تاریخ خوروسازیشون از ما هم کمتره ولی این کجا و آن کجا؟!.متاسفانه با بازار انحصاری خودرو سازی رشد نخواهد کرد.
آقا ما خودرو ملی نمیخوایم . استثمار خودروسازان ایرانی رو پایان بدن هر چه زودتر.امیدوارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۴ تير ۱۳۹۸
به سمت ورشکستگی .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۱۴ تير ۱۳۹۸
مرگ بر خودروی آشغال و گرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۳ تير ۱۳۹۸
کاش این مافیای از بین بره اینکارا همش الکیه
Germany
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۳ تير ۱۳۹۸
هزار بلا هم بیارین همینا که مدیریت میکنن مشتری اول و آخر هستن حالا یا شما اسمشو سهامی عام بزارین یا خاص...
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۰:۰۷ ۱۳ تير ۱۳۹۸
دوست عزیز ایران ما همین حالا هم خودروساز است منتها باید خودروسازیمان در طراحی و کیفیت بروز باشد و در ساخت همه قطعات به خودکفایی برسد.
برای پایین آمدن قیمت تمام شده هم بیشتر خط‌های تولید باید راباتیک و تمام اتوماتیک شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۱۷:۲۳ ۱۳ تير ۱۳۹۸
متاسفانه تا الان تمام هزینه های سوء مدیریت خودروسازان از جیب مردم پرداخت شده. صنعت خودرو باید از حالت رانتی و مافیایی خارج بشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاقاضی
۱۶:۳۱ ۱۳ تير ۱۳۹۸
زمانی واگذاری وخصوصی سازی سودرسان خواهدشد که افق خودروسازی اولاجهانی بیندیشد وثانیا کارامد وخارج از روندتحکم وپافشاری درورود شرکتهای خودروساز جهانی به ایران روند پیشرفت راطی کندنه جبرفروش اجباری محصولات بی کیفیت!!!
مابرای کارگر ایرانی ودرامد اوزمانی ارزش قائلیم که برای جان وخانوار ایرانی هم همانقدردلسوز باشیم
چه کسی حاضراست ثمن دلسوزی برای بیکارنشدن کارگر کارخانه قطعه ساز وتولید خودرو ایرانی رافدای مرگ هزاران ایرانی طی یکسال کرده و ولی هیچ ارزشی برای امنیت حفظ جان اوقائل نباشد!!
شرکتهای خودرو سازی که همه ارکان مدیریتی خوداز خودرو های روز جهانی استفاده میکنند چگونه میتواننداز خودرو تولیدخود دفاع کنند همیشه مرگ برای همسایه وشادی برای خودشان خوب بوده است.فضای کسب وکار تولیدات خودرو باید بفکررشد ورقابت جهانی باشد چون ایرانی میتواندوثابت کرده بهترین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۳ تير ۱۳۹۸
ای کاش به جای این کارها ایران خودرو وسایپا کاملا تعطیل بشن هیچ فرقی هم نداره دولتی باشن یا خصوصی . تعطیل بشن بهتره اونوقت به جاش خودرو وارد کنن حتی خودروسازا ی چینی هم کیفتشون بهتر از ایران هست ضمنا خودروسازای خارجی کاملا ازمحصول خودشون پشتیبانی میکنند چون درآمد وسرمایه شون وابسته به محصول ومشتریشون هست هیچ وقت مشتری رو با ماشینش تنها رها نمیکنن مثل این مونتازکارای نابلد داخلی نیستند که یه چهارچرخ با ده برابر قیمت به مشتری قالب کنن و بعدش هم بگن همینه که هست وخیلی خیانتهای دیگر درحق مشتری که همه ملت ازاینها دیدن .
Iran (Islamic Republic of)
ارتین
۱۶:۲۴ ۱۳ تير ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۳ تير ۱۳۹۸
صد سال بعد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۳ تير ۱۳۹۸
مشکل مملکت حل شد سهام خودروسازان خصوصی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۳ تير ۱۳۹۸
خصوصی سازی درمان مشکل خودروسازی نیست مسئولان نمی خواهندباورکنند که ما خودروساز نیستیم تولید خودروهایی باتکنولوژی سی سال پیش ووابستگی بسیارزیاد به کشورهای دیگر جزضرر چیز دیگری ندارد فقط واردات خودرو ومونتاژکاری درمان مشکلات صنعت خودرواست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۳ تير ۱۳۹۸
اون قسمت که کم کاری میکنن درست ولی حرفت غلطه یعنی واردات وابستگی نیست؟ مونتاژ؟
خب همینا مونتاژی هستن که الان چندتاشون هم ول کردن رفتن قطعه نمیدن و نمیشه ساخت سر همین مونتاژه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۳ تير ۱۳۹۸
انحصار؟
انحصار چه ربطی به 17 درصد سهام دولتی این شرکت ها داره؟
الان حداقل نظارتی رو این دوتا خودرو ساز هست اگه کل سهامشون واگذار بشه دیگه کی میخواد جلو اینا رو بگیره؟
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۴:۵۷ ۱۳ تير ۱۳۹۸
الان کدوم نظارت هست؟؟؟؟گرنظارتی بودکه یک شبه قیمتاشون دوسه برابرنمیشداتفاقا نظارتی که وجودنداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۳ تير ۱۳۹۸
نظارت رو دولت برداشت که یکباره قیمت ها 3 برابر شد و وضع این شد همین که دوباره بحث واگذاری قیمتگذاری به شورای رقابت هست یعنی حداقل نظارت
Iran (Islamic Republic of)
ممجواد دزکی
۱۴:۰۰ ۱۳ تير ۱۳۹۸
تنها راه نجات ملت بدبخت از دست این دو خودروساز وطنی کاهش تعرفه واردات و صفر کردن ان هست و دوما واگذاری کامل انها به بخش خصوصی . چون این صنعت در ایران نه تنها رشد نکرد بلکه عقب گرد هم داشت و فقط سالی 30 هزار کشته در جاده ها به مردم تحمیل کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۳ تير ۱۳۹۸
این واگذاری به بخش خصوصی چی هست که امثال شما تکرار میکنید، میخواید اینم رانتی گیر یکی دیگه بیاد و سرمایه های ملی بذل و بخشش بشه به یه مشت سرمایه دار مرفه بی درد و یه عده تازه به دوران رسیده دیگه درست بشه میشه یکی از فواید خصوصی سازی رو در رفع انحصار بیان کنید ما هم بدونیم
۱۲۳