این صنعت قطعه سازی بسیار ضعیف است زیرا همراه با سرمایه گذاری زیاد و همپای تکنولوژی و بها دادن به قطعه سازان و پرداخت به موقع طلب قطعه سازان از سوی خودرو سر هم بند کنها نبوده است.
برادر عزیز اونهای که خودرو نیاز دارن برای تابستان میخوان نه پاییز تا بوده همیشه پاییز فصل کساد بازار خودرو بوده پس چه گرون بشه چه کارخونه قطره چکانی خودرو وارد بازار بکنن پاییز وضعشان بدتره چون مشتری از این وضع که هست بدتر میشه
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
متاسفم بر خودروسازان (سر هم بندی ها) مسولان کم کار و ناتوان و نابلدی صنعت خودرو که خودرو را به این حال و روز رساندند.
تو اين بازار كاهشي قيمت خودرو ، شركت سايپا قيمت چانگان را از 127 ميليون تومان به 155 ميليون تومان افزايش داده !!!!! خوب حالا قيمت ها كاهشي شده وگرنه چه ميكرد سايپا.
مجبورید که نطق کنید؟!! این نطقهای بیحاصل فقط نمک بر زخم پاشیدن است. تمام مسئولین در تمام ردهها یاد بگیرند که اگر کاری از دستشان برنمیآید، حداقل سکوت کنند.
تا زمانی که واردات اتومبیل دست دوم آزاد نشده است، ثبت سفارش انجام نمیشود، خودروسازهای داخلی مانند زالو خون مردم را میمکند و 80 میلیون نفر اسیر 20 هزار کارگر خودروسازی هستند نباید انتظار داشت که قیمت خودرو پایین بیاید.
چنان رونق اقتصادی ........
علی برکت الله
وبا شیب لاک پشتی میان پایئن..
بزودی قیمت ها سقوط می کند
تا زمانی که واردات اتومبیل دست دوم آزاد نشده است، ثبت سفارش انجام نمیشود، خودروسازهای داخلی مانند زالو خون مردم را میمکند و 80 میلیون نفر اسیر 20 هزار کارگر خودروسازی هستند نباید انتظار داشت که قیمت خودرو پایین بیاید.