آقا شوخی میکنی . مگه تا حالا با دانش کی داشتن تولید میکردن . اگه جواب خارجی ها ست که دیگه واویلا با دانش خارجی ها ارابه مرگ تولید میکردن با دانش بومی خدا میدونه چی تولید بشه و مسافرها و راننده ها تو کدوم جاده ها بمونن
باید این دو کارخانه بست مگه دارن چه کار میکنم قطعات یدکی رو از چین میارن اینجا هم پیچ مهره میکنم این که کاری ندارد همین جوری برن به چینی ها بگن آقا ما دو ملیون پراید میخوایم یک هفته بهشون میدن
به نظر بنده اگر نظارت های حقوقی و ارزیابی های کارشناسی تصادفات واقعی تر بشه و سهم واقعی حوادث جاده ای به بی کیفیتی ترمز و بدنه و شاسی و قطعات خودرو اختصاص یابد و خودروسازان موظف به پرداخت خسارت و جبران صدمات باشند قطعا خودروسازان خود را ملزم به تولید خودروهای با کیفیت می نمایند.
در حال حاضر به نظر می رسد دستگاههای نظارتی و قانون گذاران نمی خواهند به موضوع ایمنی و سلامت و حفظ جان افراد جامعه اولویت دهند.
بیشتر روی جرایم رانندگی تمرکز شده که اگرچه تا حدودی اثربخش است ولی تا زمانیکه کیفیت خودروها و جاده های ما اینگونه باشد برخورد با تخلفات رانندگی امری ناقص است.
حالا این خودرو جدید که داره ساخته میشه چه آپشنهائی داره ؟ حتما اینبار رنگ ولاستیک روش نمیذارن و میگن آپشنه !! خودرو 206 (حدود صد میلیون ) جدیدا سیستم صوتی روش نیگذارن و سنسور عقب!! پراید که 3 تومن قیمتش بیشتر نیست و 50تومن فروخته میشه، زه بغلش را برداشتن میگن آپشنه !! 50تومن ماشین حلبی را زهشم برداشتن!! و ماشین 100 تومنیمونم که سیستم صوتی نداره و... حالا خودرو ملی چی بشه هیچکس نمیدونه !!!!!
قطعه سازی خودروها را به نیروهای متعهد و متخصص سپاهی و بسیجی بدهید و یا حداقل کنترل کیفیت و استاندارد سازی آنها را به این نیروهای جان بر کف بسپارید . خودروی با کیفیت و مصون از تحریم لازمه اش تولید قطعات با کیفیت و بومی است .
نگو ساخت داخل بگو مونتاژ داخل. کدومشون واقعا ساخت داخلند؟!
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
واقعیت این هست که تو ایرانخودرو هیچ متخصصی وجود نداره ! چرا ؟ چون هرکسی که اونجا استخدام هست مخصوصا در پستهای کلیدی و مهندسی به یک آقا زاده وصل هست .مثلا کسانی هستند که لیسانس کشاورزی یا اقتصاد دارند و در واحدهای مهندسی قطعه تایید میکنند . بعد میخواید خودرو طراحی یا تولید بشه ؟؟؟؟؟؟
خدا نکنه تولید خودروی جدید دست ایران خودرو و سایپا مونتاژ کارای حرفه ای بیوفته. انشالله که اون روز نیاد. فقط یک شرکت جدید و کاملا مستقل میتونه که این کارو انجام بده . چون تشنه رقابت با این دو مونتاژ کار بزرگ میشه و حتما با ایجاد خودرو سازهای جدید (تاکید میکنم خودروساز، نه مونتاژکار یا وارد کننده) میشه صنعت خودروی ایران رو متحول کرد و مردم رو از بی عدالتی این صنعت نجات داد.
اصلا اجازه بدهند هرکس خودرو خودش رامونتاژکند بهتراز خودروهای این دوخودروسازخواهندبود
در حال حاضر به نظر می رسد دستگاههای نظارتی و قانون گذاران نمی خواهند به موضوع ایمنی و سلامت و حفظ جان افراد جامعه اولویت دهند.
بیشتر روی جرایم رانندگی تمرکز شده که اگرچه تا حدودی اثربخش است ولی تا زمانیکه کیفیت خودروها و جاده های ما اینگونه باشد برخورد با تخلفات رانندگی امری ناقص است.