کجا ارزون شده 405 سی میلیون بود الان شده هشتاد میلیون بعد دویست هزار میاد پایین میگین ارزون .الان اگ دارن ارزون میکنن دارن اپشن کم میکنن .کروز کنترل از دنا +برداشتن ..ظبط و سنسور دنده عقب از 206 برداشتن .بجا رینگ اسپورت دارن قالپاق میزارن 405 میگیری هشتاد میلیون .بدون حتی یدونه امکانات رفاهی . این کولر و لاستیک اینجور چیزا از واجبات ماشین هست .ولی دارن حذفش میکنن .مثل پراید زه بغل برداشتن .خون مردم کردن تو شیشه
اسم این محصولات را به خاطر کیفیت پایینشان نباید خودرو گذاشت که مردم به خاطر رقابتی نبودن بازار با دیگر محصولات خودرو سازی معتبرجهان (خودروهایی ژاپنی کره ای المانی وغیره) وگمرکی سنگین خودروهای خارجی که ان هم جای تائمل دارد که چرا گمرک خودروی خارجی اینقدر زیاد است وهمه جواب آن را میدانیم جلوی انتخاب ازادانه را عملا برای مشتری بسته است ومشتری مجبور است همین تولیدات بی کیفیت را با قیمتی فراتر از قیمت واقعیشان آن هم با منت وبدقولی های فراوان خودرو سازان در تحویل خودرو تهیه نماید وهمانطور که بسیاری از کاربران به ان اشاره کردند ۲۰۰ درصد گران میشود ۵ درصد ارزان میشود باتشکر فراوان از سایت خوب باشگاه خبرنگاران.
تا زمانی که مردم برای خریدن خودرو حمله ور میشوند قیمت خودرو همون بالا میمونه،ای ملت خواهش میکنم نخرید شما با صد میلیون تومان که الان قیمت یه پارس هست میتونید کیا اپتیما بخرید میتونید اسپورتیج بخرید،بخدا قسم با صد میلیون میتونید بهترین ماشینهای خارجی بگیرید.نخرید تا ارزان بشه قیمت واقعیش برگرده
از اول هم معلوم بود افزایش قیمت ها نه به تحریم ربط داره و نه چیز دیگه ای اینها همش پولشویی و... قیمت خودرو داخلی این نیست پراید ده میلیون و پژو ۲۰ میلیون باشه و بقیه خودرو های داخلی مابین این دو خودرو باشند.
تا زمانی که اداره شرکت های خودرو سازی به صورت مافیایی باشد پیشرفتی حاصل نمیشود ،صعنتی که اگر به بخش واقعی خصوصی بود الان ایران جزء ابر قدرت خودرو بود نه اینکه مونتاژ کار خودروهای بی کیفیت چینی باشد
قیمت خودرو در حاشیه بازار افت کرده حرف شما درست هست حالا به من بگین مگر شما خودتون نگفتین ۵ درصد زیر قیمت حاشیه بازار پس چرا ایران خودرو و سایپا قیمت هاشون ثابت هست
☹☹☹
مبادله مردم بادلار واقعا که
افرین به مسئولین پرکار پرتلاش ما!!!