باسلام. من و همسرم یه حساب مشترک در بانک صادرات شعبه امیریه تهران باز کردیم که بعد از یکسال در اردیبهشت ماه پیامکی مبنی بر اینکه مبلغ 10 هزار تومان تا فلان تاریخ برای هزینه پیامک کسر میشه. چون در اون تاریخ همسرم شهرستان مأموریت بود خودم به بانک مراجعه کردم برا لغو درخواست ارسال پیامک خودم و همسرم که یکی از کارمندان بانک گفت چون حساب مشترک باید همسرتون هم باشه شاید ایشون راضی نباشه که پیامکش رو لغو کنه در صورتی که من با صدای سپهر تماس گرفتم و گفتن چنین حقی رو نداشتن و میتونستن پیامک حساب شمارو از هر دو خط لغو کند. من روز بعد به بانک مراجعه کردم و اینبار کارمند دیگه این بانک بعد از پر کردن فرم لغو درخواست پیامک برای جفتمون فقط پیامک خط من رو غیر فعال کرد و برای همسرم رو با اینکه از قبل فعال بود از کسر مبلغ 3 هزار تومان مجددأ فعال کرد! و بعد که گفتم چرا دوباره مبلغ کم کردین برای فعالسازی مجدد با اینکه من فرم پر کردم برای غیر فعالسازی پیامک خط هامون گفتن سیستم خودکار بعد از 24 ساعت غیرفعال میکنه که تا امروز که حدود دو ماه میگذره هنوز پیامک غیر فعال نشده! بعد از حدود یک ماه دوباره مبلغ 10 هزار تومان سرخود از حساب کم کردن بدون هیچ اطلاع قبلی و بعد از اینکه امروز تازه به بانک مراجعه کردیم گفتن بابت فعالسازی پیامک بوده و وقتی موضوع رو بهشون گفتم در پاسخ به ما گفتن این جریان مال گذشته بوده تموم شده، ما هم حسابمون رو از این شعبه بستیم. نمیدونم اسم اینکار رو غیر از دزدی چی میشه گذاشت شما قضاوت کنید.تو این شرایط اقتصادی 13 هزار تومان پولی نیست ولی چیزی که باعث ناراحتی میشه خودسر بودن، دروغگویی و سوء استفاده از اعتماد مشتری منکه از یک ریال این پول نمیگذرم چون مبلغ ناچیز این حساب عیدی های فرزند یکسالم بود که براش حساب باز کرده بودیم.
ببخشید طولانی شد، با تشکر از باشگاه خبرنگاران
ببخشید طولانی شد، با تشکر از باشگاه خبرنگاران
در تمام بانک ها انتقال کارت بکارت پول بنام همان بانک وشعبه دیگر خود هزینه ای از مشتری کسر نمی کنه الا بانک صادرات