نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
م ش ش
۱۱:۵۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
امکانات و شغل رو به صورت عادلانه در تمام کشور تقسیم کنید تا کسی نیاد به تهرونتون.
ولی تا وقتی بی عدالتی هست طرحتون رو بزارید دم کوزه آبشو بخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خیلی ازخودروهای پلاک تهران اصلا ساکن تهران نیستن ضمن اینکه با تصویب و اجرای قوانین سلبی فقط راه دور زدن قوانین عوض میشه مثل فروش خودرو های پلاک تهران به شهرستانیها با قیمت بالاترسند وکالتی و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
به لطف ایران خوردو و سایپا خوشبختانه ما ماشین نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بله دیگه
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
پس تردد پلاک تهران رو هم تو کرج ممنوع کنید که کرج قبلاً ترافیک نداشت و ترافیک زیاد کرج از تردد زیاد پلاک تهران ما رو بیچاره کردن آرامشو از ما گرفتن هر جا میری ترافیک و چشم میچرخونی پلاک تهران میبینی چندسالی که پلاک تهران زیاد شده از هر ۱۰تا ماشین تو کرج ۵تاش پلاک تهران
Iran (Islamic Republic of)
احمدخانی
۱۱:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
من متولد شهرستانم( شمال)
تمام تعطیلی ها مشکل داریم
چرا عوارض برای شمال نباید وجود داشته باشد
برای ورود به شما باید محدودیت ایجاد گردد تا زندگی برای شمالی هم راحت تر باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ورود مسافر برای شما گردش مالی رونق داره یکی از درآمدهای شما همینه جلشو بگیرن کار اونایی که مثلا ویلا اجاره میدن کساد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ما رونق اقتصادی نمیخوایم ، رونق اقتصادی واسه ویلادار و هتل دارهاست، بیشتر مردم متضرر هستند و فرهنگمون مورد تهدید هست. خسته شدیم از اینکه مردم تو خیابون ها چادر میزنند
-
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ویلا دارها اکثراً شمالی نیستند و رونق برای شمالی ها ندارن. تازه کدوم رونق بی رشت ببین میرن 2 تا تخم مرغ و 5 تا سنگک میگیرن میرن تو پارک رو چمن میشینن و چادر میزنن و ایام محرم تو هیات ها نذری رو میگیرن برای چند شب نگه میدارن و بعد میگن رونق اقتصادی؟ داداش رونق اقتصادی رو تو همون تهران واسه خودت داشته باش که هرکی میاد سرکیسه میکنید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
تهران یا ایران؟
Sweden
م ش ش
۱۴:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
معلومه برای مسپولین و این خبرگزاری «تهران» اولیت داره
یه جوری گزارش تهیه کردن که معلومه اصالتا تهرانین درد شهرتانی ها رو هم که بعید می دونم که باهاش آشنایی داشته باشن
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۴۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
Germany
فرزاد
۱۱:۳۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
طرح خوبیه . امیدوارم عملی بشه
Sweden
م ش ش
۱۴:۳۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
فکر کنم بدونم ساکن کجا باشید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۱:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
به نظرم باعث ترافیک تهران مهاجرت از شهرهای دیگه به تهران طی 20 تا 30 ساله گذشته هستش باید یه انگیزه برای شهرستانی ها باشه که برگردند شهر خودشون..... 1. ایجاد اشتغال. 2. ایجاد تفریح گاه های مناسب در شهرها 3. ایجاد امکانات مناسب مثل بیمارستان و... برای مراکز استان‌های مختلف در کشور..... الان در این شرایط هم تهرانی ها رفاه می‌خواهند و هم شهرستانی ها باید عدالت اجرا بشه من خودم اصلاتا تهرانی هستم ولی نباید یه شهرستانی هم گرفتار باشه
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۳:۴۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
هم شهر تهران،و هم شهرهای دیگر کشور،،اینجوری بهتره تا بگی تهرانی ها و شهرستانی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ما تهرانی ها هیچ مشکلی با تردد شهرستانی ها نداریم. تهران هم اول شهرستان بود بجز ترافیک و رفت و آمد 360 روز سال و آلودگی محیط زیست و هوا،
فقط جان مادرتان هر چند سال پایتخت رو عوض کنید تا تمام شهر ها مزه پایتخت نشیینی رو بچشند و آباد بشند تهران دیگر از سال 1400 پایتخت نباشد ما هم خسته شدیم.
با تعویض پایتخت نتنها عدالت برقرار می شه بلکه در طولانی مدت کل ایران آباد میشه و دیگر تبعیضی در کار نیست و حجوم کل ایران به یک منطقه مفهومی ندارد
البته بماند که مشکلات اقتصادی, بیکاری, ...
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۳:۱۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
مرحبا بر شما
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۱۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
اصلا ب کسی مربوط نیست ک ناراحت بشید یا نشید،مالک ک نیستید،هستید؟؟؟رفاه ایران امروز،بیشتر تهران،خون هزاران هزار شهید در سرتاسر ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
باید ازخودشان خجالت بکشندمثلا این آقایان تحصیل کرد اند با چه منطقی این طرح را دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
یعنی خنده دارتر از این طرح تابحال به عمرم ندبگیده بودم ! ما به عنوان یه ساکن تهران اصلا ازین پیشنهاد راضی نیستیم ! یهو بیاید یه دیوار دور تهران خراب شده بکشید و برای ورود بهش پاس و ویزا بخواید از مردم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۳:۱۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
درود بر فهم وشعورت،این حرفها یعنی چی؟کسی از خوشی ک خودشو ب سختی جا ب جا شدن نمیندازه
-
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
با این طرح ها فقط می خوان مردم رو به جون هم بندازن و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
جزء احمقانه ترین طرح هاست
فردا مافیای اخذ پلاک تهران بوجود میاد
فاصله شهرستانی و تهرانی ایجاد میشه و هزار مشکل دیگه مثل بقیه تصمیم های بدون مطالعه
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
این جمله،،ممنوعیت تردد پلاک شهرستانی در تهران،،،
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۱:۱۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا هجوم شهرستانیها طی چند سال گذشته برای زندگی در تهران مارو بیچاره کرده چرا تو شهر خودتون نمی مونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
فکر میکنی خودت تهرانی هستی؟! به شناسنامه پدر یا پدربزرگت نگاهی بینداز تا متوجه بشی اهل کجایی!
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۳:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ی جور میگی شهرستانی انگار خودت فضایی هستی..توام برای من ی شهرستانی هستی،،،خجالتم خوب چیزیه،،اینجور طرح ها دو دستگی ک ن چند دستگی بوجود میاره
Sweden
م ش ش
۱۴:۳۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
به قول یکی از دوستان کل سرمایه کشور از جای دیگه است ولی همه رو میریزن تو حلقوم تهران
اگه درآمد هر شهرستان برای شهر خودش بود واقعا تهران چیزی برای مصرف کردن داشت اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
من اشتباهی مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
از وقتی تهران شده پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی رو به انقراض رفته
-
عباس گودرزی
۱۱:۰۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اگر اینگونه باشد لرستان راه ماشین های پلاک تهران را به جنوب می بندند . آنوقت مرد می خواهیم که با پلاک تهران از جاده های لرستان عبور کند .
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۳:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ای ولله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خوزستان هم واسه لوله های سوخت به طرف تهران عوارض بگیره
پلاک تهران میشه دوقرون
-
عباس گودرزی
۱۱:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام انقلاب مال پاه برهنگان بود ولی به مصادره اشرافیان در آمد . همانطور که امام ره پیش بینی کردند که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد . نتیجه این می شود که تمام بودجه کشور برای خدمات رفاهی در تهران متمرکز می شود و حتی شهرستانی ها حق تردد در آنجا را نخواهند داشت . لذا بهتراست تفکر ارئه دهندهطرح با تفکر صهیونیست ها مقایسه شود و مردم نفوذی های صهیونیست را بشناسند. چون تفاوتی در کار و عمل دیده نمی شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
شما نباید نماینده مجلس داغون انتخاب کنید، این نماینده های مجلس شهرستان ها اکثرا سرمایه را متمرکز می کنند تهران و خودشون تهران زندگی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
90درصد کسانی که ساکن تهران هستند شهرستانی هستند و باید برگردن شهر خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
یه دیوارم بکشین دوره تهران
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
منم بچه قم هستم از این به بعد پلاک تهرون تو قم مساوی خورد شدن شیشه هاش حواس تهرونیا جمع باشه
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۳:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
meysam
۱۶:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
یعنی خوشم میاد خودمون به خودمونم رحم نمیکنیم یه بیسواد دیگه داره این طرح رو راه مینداره اونوقت همه افتادین به جون هم که بیاین تو شهر ما فلان میکینم تهران و غیر تهران نداره همه مشکلات الانمون از بی لیاقتی مسئولین مربوطه هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
تبعیض آخه چقدر؟اون موقع بخاطر احترام به همه اقشار و اقوام مملکتمون باید در همه استانها این طرح اجرا بشه که عواقبش رو آقایون بهتر از همه میدونن
Iran (Islamic Republic of)
سایه
۱۰:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
فقط دارن کاری میکنن تا بازم از جیب مردم مالیات بگیرن، مردمی که واسه تامین زندگی میان تهران مسافرکشی
طرح اجرا بشه همه چیز حله؟؟؟
فقط یه معضل دیگه میسازن
بلد نیستید مشکل حل کنید چرا مسئول میشید ‌‌؟
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
من موندم که کسی که این پیشنهاد رو داده پیش خودش چه فکری کرده یعنی ازین به بعد هر شهری یا شهرستانی اجازه تردد به خودروهای دیگر شهرستانها نده مگر اینکه بره کاپتاژ کنه ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
وقتی تمام امکانات در تهران باشه مهاجرت به تهران بیشتر میشه من خودم وقتی به روستای آبا و اجدادیم در شهرستان میرم میبینم تمام جوانها قصد آمدن به تهران رو داردن میپرسم چرا مگه تهران چی داره؟ میگن آقا اینجا کار نیست پول نیست دارمد نیست اکثر جوانهای این دوره زمونه هم مثل قدیم نیستن برن دنبال کشاورزی و دامداری میخوان کار تمیزتر داشته باشند دولت باید کاری کنه که شهرستانیها تو شهر خودشون بمونن کار کنن اکثر کارخانجات و شرکتها در تهرانه شهرستان خیلی کم کارخانه و شرکت داره حداقل دولت بیاد یه امتیازی به این روستاییان و شهرستانیها بده مثلا پول برق خانگی رو از روستاییان کمتر از شهر محاسبه کنه تا انگیزه آمدن به تهران کاهش پیدا کنه خب یه شهرستانی میگه من که پول آب و برق و گاز و تلفنم مثل تهران پرداخت میکنم میرم تهران اونجا هم کار زیاده هم پول بیشتری درمیارم دولت اگه از الان به فکر روستاییان و شهرستانیها نباشه تهران از این هم شلوغتر و پرترافیک تر خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
همه جا سرای من است این چه کلمه ای هست به جز تهران به بقیه ایران میگوید شهر ستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خود تهران هم شهرستان هست.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۳:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
والا بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
وقتی بودجه بیشتر در تهران انبار بشه این میشه . همه امکانات میاد تهران و همه مردم میان تهران . بی سوادی که رواج پیدا کنه این میشه ! معلمها و سیاستمدارها و دانشجویان و ... بیسواد شدن ! هشدار !
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۰:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
1- همه عوامل دخیل (در داخل و خارج تهران) بایستی با هم دیده و تصمیمگیری شوند (این که گفته می شود "بر روی هیچ چیز توافق نمی شود مگر بر روی همه چیز توافق شود" اصل قرآنی است: افتومنون ببعض و تکفرون ببعض؟)
2- عدالت لحاظ شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اقای محترم که این طرح ر و مطرح می کنی پس چه کسی موضل ترافیک برای ساکنین شمال کشور را ایجاد میکند همین ساکنین تهران هستند پس طرحی ایجاد شود تردد پلاک تهرانیها در شمال ممنون شود تا مشکل ترافیک نداشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناصرخان
۱۰:۵۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اگه شمال طرح بذارن تهرانی ها نیان که شمالی ها بیشترشون مهاجرت میکنن میان تهران
کمی فکر کنید بعد نظر بدید خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
معضل منظورته دیگه؟؟؟؟
Sweden
م ش ش
۱۱:۳۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
مثل همیشه اولویت با تهرانی هاست
شهرستانی ها که اهمیتی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
چه ربطی داره آخه؟! اولا تردد به شمال کشور فقط از تهران نیست و از همه جای کشور میرن. ثانیا این مورد برای شمال کشور جنبه توریستی و درامدزایی داره! بواسطه همین رفت و آمدها اونجا هزاران شغل ایجاد شده. جلوی مهاجرت بخش زیادی از ساکنان اونجا به شهرهای بزرگ گرفته شده و دهها منفعت دیگه. تازه هیچ آلودگی هوا هم ایجا نشده!
اما این مورد برای تهران کاملا برعکسه. مردم بومی تهران واقعا دارن له میشن زیر بار مشکلاتی که بخش عمدش هیچ ربطی به خودشون نداره. ترافیک، آلودگی هوا، جای پارک و غیره فقط بخشی از اون هست.
اگر مشکلات فرهنگی و اجتماعی که حضور غیر بومی ها با خودشون به تهران میارن رو هم به اینها اضافه کنیم که این خودش یه داستان مفصل هست.
توی نظرات برخی که معلومه تهرانی نیستن خیلی موضع گرفتن که پلاک تهران هم باید محدود بشه برای شهرستانها که بازم تاکید میکنم کسی از تهران برای زندگی و کار به شهرستان نمیره و بیشتر جنبه مسافرت و تفریح هست که اتفاقا این خیلی هم به نفع اون شهرستانه. ولی 90 درصد برای تفریح به تهران نمیان و برای زندگی و کار هست. بیشتر اینها که ما هم کم نداریم توی فامیل و دور و برمون برای چشم و هم چشمی پز دادن و ... میان! برای اینکه حاضر نیستن توی شهر خودشون زحمت بکشن، سختی رو تحمل کنن، کار کشاورزی و دامپروری کنن و منطقه خودشون رو آباد کنن.
تا هم حرف میزنی میگن نمیشه! آب نیست! حمایت دولت نیست و ....
من نمیدونم چطوره که پس گذشتگان ما پدربزرگها و ... سالها با همین وضعیت گذران امور کردن و درامد هم داشتن.
لطفا اگر میخواهیم تعصب داشته باشیم این تعصب رو در جای صحیح و معقول خرج کنیم. نه از سر احساسات ...
-
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ناصرخان و جواد درآمد زایی بمونه تو همون تهران شما (هزاران شغل توریست یا تروریست)!!!!
در ضمن موضوع ورودی برای تهران مطرح شد که همه موضع گرفتن وگر نه استان دیگه این حرف رو نزد. در ضمن مثبت ها رو ببین بعد نظر بده
Sweden
م ش ش
۱۴:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آفا جواد اگه فکر می کنی تو شهرستان کار هست جمع کن بیا شهرستان ما من قول می دم بیرونت نکنم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۴۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
جناب ناشناس!
اولا هویت خودت رو مشخص کن و با عنوان ناشناس نظر نده!
ثانیا تعداد مثبت و منفی رای هیچ دلیل بر درست بودن نظر نیست! اگر به این حرفها بود پس اونهایی که خلافت امام علی علیه السلام رو غصب کردن حق داشتن با این تعبیر شما! دست بردارید از این نظرات بی اساس و ناپخته. ضمنا مشخصه که تعداد رای مثبت بیشتره! تعداد شهرستانیها بیشتره.
ثالثا، پایین تر هم گفتم! خیلی قیافه حق به جانب نگیرید! این شما هستید که با فروش بخشی از اموالتون در شهرستان اومدید تهران مال و اموال و زمین و ملک و ماشین خریدید هم از توبره میخورید و هم از آخور!
کلی از همینایی که میگید آخر هفته میان جاده های شمال اصلا تهرانی نیستند! همشهری های خودتون هستند که اومدن تهران و مشکلات فراوانی ایجاد کردند. آخر هفته هم با ماشین پلاک تهران که خریدند برمیگردند شمال و یا دیگر شهرستانها تا به خانواده و املاکشون سرکشی کنند.
من خودم بیش از ۱۰ ساله که سمت شمال نرفتم! دلیلی هم نداره که برم. خیلی ها رو هم میشناسم که سالهاست سمت شمال نمیرن.
اینهایی که آخر هفته میرن بخش زیادیش خودتونید نه تهرانی‌ها!
ایکاش تردد ماشینهای پلاک تهران به سمت شمال هم محدود بشه تا ببینیم چی میشه.
هم از تهرانیها کاسبیتون رو میکنید! هم بد و بیراه میگید! طلبکار هم میشید!
واقعا که ....
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۶:۰۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آقای یا خانوم م ش ش!
جهت اطلاع شما الان که موقعیتش رو ندارم. ولی چندین سال پیش با برخی از دوستان تصمیم گرفتیم در یکی از روستاها بریم کار کشاورزی و دامپروری انجام بدیم. اونجا هم رفتیم بازدید کردیم و پرس و جو. اتفاقا روستا تقریبا به مخروبه ای تبدیل شده بود. کلی امکانات و زمین و ... داشت، ولی تقریبا ۷۰ درصد از ساکنین و جوانهاشون ول کرده بودند اومده بودن تهران.
با برخی از افراد محلی صحبت کردیم برای اینکه اونجا کار کنیم، جوابشون جالب بود و قابل تامل.
به ما گفتن شما چون بومی اینجا نیستید اجازه کار کردن اینجا ندارید! ما به محلمون تعصب داریم. غیرتمون اجازه نمیده یه عده غیر بومی بیان اینجا و کار کنن.
گفتیم خودتون پس چرا اینجا کاری نمیکنید. خیلی راحت گقتن اینش به خودمون مربوطه ....
البته این قانونی نبود. ولی سری رو که درد نمیکنه دستمال نمیبندند.
این راه رو هم تجربه کردیم.
البته همونها میان تهران و کار میکنند و ملک و املاک میخرن و .... و هیچکس توی تهران بهشون نمیگه بالای چشمتون ابرو هست. تهش طلبکار هم میشن.
انشاءالله خدا به دادمون برسه. فقط خدا
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۳:۲۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آقا جواد
به نظر من شما داری توهین میکنی به ما شمالی ها
من یه شمال هستم ولی تو تهران شاغلم چرا؟ چون تو شهرستان کاری که درسش رو خوندم نیست . اگر هم باشه به حدی حقوق کم میدن که اگه نری سر کار بهتره. کار مرتبط با تحصیلات با درآمد منصفانه تو شهرستانها باشه مطمئن باش امثال من حاضر نیستن بیان تهران .خود من از اینکه تو تهرانم متنفرم ولی چه کاری میتونم بکنم.
شما میگی چون شمالی هستیم پس همه زمین داریم و زمین ها رو فروختیم و اومدیم تهران؟ شما میگی من برم کشاورزی و دامداری انجام بدم در صورتی که هیچ اطلاعات یا تجربه و حتی سرمایه ای برای این کار ندارم. اینکه شما میگین ملک و زمین میفروشن نمیگم نیست ولی تعداد خیلی کمی از افراد هستن که این حرف شما برای اونها صدق میکنه.
شمال کشور گردشگری درست و حسابی هم نداره همش دست یه تعداد از همین تهرانی هاست که شما دارین سنگشون رو به سینه میزنین.
جنابعالی تو تهران بزرگ شدی ، در آمد خانوادت متوسط یا رو به بالاست که میای و اینجوری صحبت میکنی وگرنه عمرا اینجوری به مردم شمال کشور توهین نمیکردی.
من هر 2 تا 3 هفته یه بار میرم شهر خودم ماشین هم ندارم با اتوبوس میرم ولی چیزی که تو ترافیک میبینم بیشتر از 90 درصد پلاک تهرانه نه پلاک شمال خودت هم میگی بیشتر از 10 ساله نرفتی پس از کجا میای و میگی شمالی ها هستن که دارن تو جاده شمال ترافیک ایجاد میکنن خواهشن در مورد چیزی که نمیدونی نظر نده.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۲۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
راست میگن،،جنابان ناصرخان و جواد موضوع پلاک تهرانه،،هر ماشین پلاک تهران لزوما تهرانی نیست،حتی شمایی ک داری حمایت شهروند تهران رو میکنی،چند درصدت تهرانی اصیله؟؟؟پس ی جور صحبت نکنید انگار شهرستان دهاته،تا پیشنهاد کار ب شهرستانیها میدیم مگید برید کشاورزی،،خخخ،بابا تو همین شهرستانهاست ک گاز،نفت،آب،پوشاک ونخ و .... بازم بگم داره تولید میشه ک تو بازار تهران فروخته میشه،ب استثنا واردات خارجی البته،ک البته بیشتر صادراتها هم مختص ب شهرستانهاست،
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۰:۱۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام
اگه احرایی بشه تردد پلاک تهران در تمامی شهرستان های کشور باید ممنوع بشه تا عدالت اجرا بشه.
قرار بر این طرح باشه باید برین پلاک منطقه تهران جور کنید دیگه پلاک ملی معنی نمی ده
وقتی پلاک ملی نمی تونه تو پایتخت تردد کنه یعنی اینکه تهران منطقه هست و تردد پلاک های منطقه تجاری تهران مجاز هست. مثل مناطق آزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
فقط جای حل مسئله صورت مسئله رو پاک می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا این پیشنهاد از مسیولین ارایه شده؟؟!!
-
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام پس فکر می کنی از طرف کی ارائه شده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۰۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آقا این طرح به این معنا هست که تهرانی جماعت مالک کل ایرانه بقیه ایران حق دارن تو شهر خودشون برن و بیان. پاتو از مازندران و گیلان بیرون می‌گذاری کل جاده ها عوارض داره اما جاده های شمال برای لذت و تفریح تهرانی ها رایگانه! خودرو های تهرانی هر 5 شنبه و جمعه هجوم میارن شمال و هر جمعه با تولید کلی زباله میرن تهران. خوب ما هم میخوایم از این به بعد ورود خودرو پلاک تهران رو به شمال با عوارض و جریمه های سنگین روبرو بشه تا ما بتونیم آخر هفته های راحتی رو داشته باشیم. خسته شدیم هر هفته هراز یکطرفه باشه و ما نتونیم به ییلاق خودمون سر بزنیم. جمعه ها مجبوریم 12 شب برگردیم که مبادا به ترافیک نخوریم. این یک‌جور کاپیتالاسیون تهرانی هاست. آقایون فکر کردن خونشون رنگین تره؟
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
درود بر تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
این آبادانی که شمال پیدا کرده از همین برکت تهرانی ها است دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
فرین هم شهری . همون حقشون ه که هرازو بستن نزاشتن بیان تهرانی ها جز مزاحمت چیزی دیگه برای ما ندارن .ما خاهان عوارضی های سنگین برای تهرانی ها هستیم تا شاید کمتر بیان دردسر درس کنن
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۳:۲۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
برکت؟؟؟؟؟خیلی زشته اینقد انسان از خودمتشکر بشه
-
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آبادانی رو بذار تو تهرانت بمونه عزیز ما شمالی ها نخواستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
به ویرانی بیشتر شبیه تا ابادانی
بچههههه تهرون
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۴۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اون دوستی که میگه تهرانی ها برای شمالی ها آبادانی آوردن از کجا تز میده. جز اینکه قیمت زمین ها رو بالابردن و نتیجه اش اینه خود شمالی ها دیگه توان خرید زمین ندارن. جز اینه که با هجوم هفتگیشون قیمت سیب زمینی و پیاز و تنقلات رو چند برابر میکنن و ما مجبوریم گرونتر خرید کنیم. جز اینکه ترافیک و سر و صدا و ولنگاری فرهنگی آوردن. جاده سازی و آبادانی تو استان های شمالی با بودجه استانی صورت میگیره اما استفاده کننده نهایی کل ایرانه.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۵۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
این دوستی که میگه به برکت تهران بقیه جاها آباد شده کلا همه چیزو برعکس تحلیل میکنه.
اگه از درآمد اقتصادی کشور اطلاع داشتی میدونستی همش پول نفت و گاز جنوبه که تو تهران سرمایه گذاری شده و جیب امثال شما از این رانت مرکز نشینی پر شده و پزشو به همون مردمی میدین که سرمایه شون رو به جیب زدین.
اگه کشور فدرال بود اون وقت مشخص میشد شما تهرانیا واقعا چی از خودتون دارید
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۴۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا گل گفتی میثم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
در ضمن این را هم بگویید که تهرانی ها عامل اصلی ترافیک و درسر و مشکلات فرهنگی مردم محترم شمال ایران! تردد خودروهای پلاک تهران در شمال ممنوع!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اگه تهرانی ها نیان شمال درامد خیلی از مردم شمال صفر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بند خدا فکر کردی شمالیهاساده هستند این شمالی ها اگر هر کدام یک قطعه زمینهاشون رو بفروشند میتونند دو از بهتر از خودروهای تهرانیعا رو بخرند
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۰:۰۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
انصافاً فکر می کنید کسی دوس داره بیاد تهران؟
یه ایرانه فدای تهرانه

طرح خصوصی سازی پایتخت کلید خورد
باشه یه شهر دیگه رو پایتخت کنید اگه کسی به تهرون نگاه کرد جریمه اش کنید
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۴۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بخدا گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خوب داری ماهی میگیری .اما اگه تهران پایتخت نباشه اصفهان هم امن نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ورود کلیه خودروهای تهرانی به رامسر اکیدا ممنوع بفرمایید.خفه شدیم از ترافیک وعدم مراعات بهداشتی.تمام شهر وجنگل را زباله کردند.تهرانی فقط با اتوبوس تشریف بیاورند....چه خوش بو مهربانی هردوسر بی...که یکسر مهربانی دردسربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
چه تمثیل قشنگی به کار بردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
دمت گرم آقا اصلا ورور تهرانی به مازندران ممنوع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بشرطی ک پلاک تهرانام ممنوع شن برای رفتن به شهرستانا، همین یه روز تعطیل میشه،جاده های شمال نمیشه سوزن انداخت،از بس پلاک تهران ریخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
موووووووووافقیییییییییییییییییییییییییییییییییییمممممممممممممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
شمال براشون شده تفرجگاه
ما نمی‌توانیم از خونه بیایم بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
همه اين حرفها براى كسب درآمد براى شهردارى است اينها به فكر اسايش مردم نيستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
منطقی ترین و درست ترین حرف همین بود که گفتید اینها قهراً بفکر مردم نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
سپند
۰۹:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
کارشناسای خودشون و راهنمایی رانندگی میگن حداکثر آلودگی حاصل از تردد خودروهای شخصی در تهران 12 درصده و مابقی به خاطر تردد اتوبوسهای فرسوده ناوگان شهری! ، کامیون و تریلی که در ساعات شب تردد می کنن و همچنین صنایع واقع در غرب تهرانه.
خب یه فکری برای این سه تا بکنید.
طبق قانون آماری پارتو، 80 درصد مشکل مشکلات ناشی از 20 درصد عوامله. خب اینجا هم اون 20 درصد این سه تا عاملن.
ولی نه! حل اصولی مشکل هدف نیست.اصلا هدف درآمدزایی برای شهرداری تهرانه!
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۹:۴۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
وای چقدر خوب میشه.. به شرط اینکه تو جاده ها و شهرهای دیگه هم واس پلاک اون شهرا اجرا بشه.. اگه پلاک تهران نباشه همه جاده ها چقدر خوب و خلوت میشه
واقعا اول فکر کنید بعد یه موضوعو متن کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
دوست عزيز تا بحال دقت كرديد از وقتي كه شوراي جديد تهران مسند نشين شده تمام طرحها فقط درآمد زايي براي شهرداري داشته و به عبارتي دست در جيب مردم كردن بوده تا به حال در دوره جديد طرحي افتتاح شده اتوبان پل زيرگذر يا روگذر و ... مردم بيچاره مسافركش هستند با طرح قبلي مسافركشها را خانه نشين كرديد حالا اين مسافر كشهاي شهرستاني را با همان يك روزي كه در هفته مي آمدند تهران خانه نشين كنيد ولي به اين فكر كرده ايد اين بنده خداها وقتي زن و بچه شان گرسنه اند از ديوار من و شما بالا مي روند و ... مرم بيكارند جوانان بيكارند مردم گرفتارند شما را به خدا مردم را اينقدر خسته نكنيد چرا طرحهايتان براي بالا شهري ها و قشر مرفه نشين نيست فقط درماندگان و قشر مستضعف جامعه بايد درآمدها و حقوقهاي نجومي شما را تامين كنند .
Iran (Islamic Republic of)
عباس استادکریم
۰۹:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
چون به آخرفصل رسیدیم وسهمیه ۲۰روزه درهرفصل به فصل دیگری انتقال داده نمی شودعملا درپایان هرفصلی این مشکل وجوددارد.بهتراست که مسئولان درموردانتقال ایام باقیمانده به فصول دیگرویاامتیازی مثل کم کردن از عوارض سالیانه خودرو های کم ترددویاطرحهای مشابه مردم رابه سمت استفاده از وسایل نقلیه عمومی هدایت وتشویق کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۹:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ظاهر امر اینه که همیشه آخر هفته جاده های منتهی به تهران از طرف شهرهای شمالی یک طرفه می شود و این بعلت حضور هر هفته ای تهرانی ها در شمال است. همه ملت باید بمیرن که تهرانی ها به تفریح و کارشون برسن.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا ک متاسفم براتون شورای شهریها
Sweden
م ش ش
۱۱:۴۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
مثل این که مسؤلین با مفهوم عدالت بی گانه اند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
تفاوت رو احساس میکنید یا میگید دو تفکر مثل همند هر چه شورای شهر و شهردار قبلی فکر ساخت و ساز بودن الان فکر محدودیت.درآمد و جریمه اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
واقعا که از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بنظر بنده اطلاع رسانی کنید حق مسافرکشی نداشته باشند و مردم هم از سوار شدن به داخل خودرو های پلاک شهرستان ممانعت کنند.و در تاکسی های آنلاین هم مثل تپ سی و اسنپ حق فعالیت نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
مخالفم،ب نظر شما اسنپ پلاک تهران امنه؟؟مردم میرن شهرهایی بزرگ واس کار کردن،حالا چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
مسخره تربن طرح ممکن
اینکه شما ایران رو فقط تهران می دونین همینه.
عزیز برداشتی همه امکانات و بردین تهران وگرنه من شهرستانی هیچ علاقه ای ندارم که تو تهران شما تردد کنم .
Sweden
م ش ش
۱۱:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
زدی تو خال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
نیمی از ترافیک شمال پلاک تهرانی هستن
خوب طرح تمرکززدایی و انتقال پایتخت رو به درستی انجام بدید نیشه که همه مراکز مهم کشورو بردید یه جا بعد بگیم ترافیک ایجاد میشه محدودیت تردد ایجاد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
باعث بدبختی ایران وایرانی بی عدالتی تصمیم گیران درپایتخت است ونصف بودجه ی مملکت وشهرستانیهاویتیمان وبینوایان درپایتخت هزینه میشود.
Iran (Islamic Republic of)
اوستوراغیان
۰۹:۰۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
طرح خیلی خیلی خوبیه به شرط اینکه برای شهرستانیهای عزیز هم سهمیه لحاظ بشه تا فقط مسافر کش های قانون گریز محدود بشوند. به امید اجرائی شدن
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اصلا هم طرح خوبی نیست،توهین ب شهرستانهاست،حالا تهران واس ما هم شهرستانه..کشور ک نیست؟؟همونطور ک واس تهران ،شهرهای دیگ شهرستانه
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۵:۲۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
تهران حلوا خیرات نکردن نیاید
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ به متین ۱۵:۲۲
۱۷:۰۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ملت عاشق جمال تهرانیا نیستن که بیان تهران تفریح براشون کار پیش میاد واسه یه امضا کلی راه رو میان تا کارشون راه بیوفته اگه انتقال مراکز از تهران به استانهای دیگه به درستی انجام میشد این همه مشکلات نداشتیم
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
یعنی خودتون به این طرح نخندیدین شهرستانی ها تهران نیان ترو خدا بهانه خندیدن و مسخره کردن دست کشورهای دیگه ندین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
راهنمایی و رانندگی ایران در امور زیر :
1- جلوگیری از رشوه و مواردی شامل معلم هستم ، بازنشسته هستم برای اجرای جریمه ضعیف است.
2-در کنترل حرکت رانندگان در بین خطوط یا تک لاین ها ضعیف است.
3-در کنترل احترامم به حق عابر در معابر ضعیف است.
4- در توقیف خودروهای دودزا ضعیف است
5 و سایر موارد
Iran (Islamic Republic of)
شهرستانی
۰۸:۵۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خیلی خوب. اقایان نمایندگان استانها لطفا شما هم در شورای ترافیک مصوب کنید در ایام تعطیل روز پنجشنبه و جمعه و ایامی چون رحلت امام. بین التعطیلین و ایام نوروز که حضور انواع ماشینهای پلاک تهران که معابر شهرهای شمالی را در حد خفگی بالا می برد هم ممنوع گردد.بدیهی است اگر این موضوع قانونی نشود خود مردم مانند داستان شهر آمل و بابل قانون را اجراء خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
دمت گرم .واقعا گل گفتی . از این به بعد ماشینهای نمره تهران رو تو شهر خودمون ببینیم پنچر می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بسیاری از پلاک تهرانیهایی که در شمال هستند شمالیهای ساکن تهران هستند که برای دیدن اقوامشون تعطیلات میرن شمال. هر پلاک تهرانی الزاما تهرانی نیست که..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
تهرانی ها قبول می کنن ،اون روزها رو برا شما ترافیک ایجاد نکنن ، شهرستانی های عزیز هم روزهای پر ترافیک تهران رو خلوت کنن ، بی زحمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خخخخخ چه باحال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اتفاقا ما تهرانی‌ها هم موافقیم برای این محدودیت.
والا تا اونجایی که من میدونم و میبینم بخش زیادی از هموطن‌های عزیز شمالی ضمن اینکه در شمال کشور برای خودشون کسب و کار دارن و از مسافران شهرهای دیگه دارن کاسبی میکنن، در تهران هم اومدن ملک و املاک خریدن و کاسبی راه انداختن و همچنین ماشین پلاک تهران!
بخش زیادی از افرادی که به اسم تهرانی از تهران به شمال میرن اتفاقا شمالی اصیل هستن که ماشین پلاک تهران دارند.
در همین ساختمان خود ما ۲ نمونش رو داریم.
خیلی قیافه حق به جانب نگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
من میگم برای خودروهای ساکنین تهران دو تا پلاک تعریف بشه. با پلاک تهران توی تهرون بچرخن با پلاک شهرستان توی جاده های شمال و کرج و غیره :)
اینجوری کلی درآمدزایی هم برای پلیس و مراکز تعویض پلاک درست میشه! چه عالی پرتقالی ، هههههههه
Iran (Islamic Republic of)
giddy
۰۸:۵۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ا- سه ماه تابستان تهرانی های عزیز میان شهر ما و عامل ترافیک شلوغی و آلودگی و ... هستند
2-دولت محترم بیاد امکاناتی مثل بیمارستان های مجهز ، امکانات رفاهی مثل مترو سیستم حمل و نقل ارزان قیمت و ..شغل در دیگر شهرهای ایران فراهم کنه تا شهرستانی ها به تهران هجوم نیاند
3-البته بیش از نیمی از جمعیت تهران همین شهرستان ها هستنددر واقع اگر تهران بعنوان یک ابرشهر مطرح هستش به واسطه فعالیت اقتصادی فرهنگی و ... همین شهرستانی ها هست
4- مثال بنده برای کنترل بیماری چشم پسرم مجبورم برم بیمارستان نور تهران شما می فرمائید من نمی تونم با خودروی شخصیم برم تهران ؟
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۵۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
من که در گیلان زندگی می کنم خسته شدم از بس که تو ترافیک گیلان پلاک تهران دیدم خب چرا میایید شمال هم ترافیک رو تحمل کنیم هم گرونی رو
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۱:۰۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اگر تهرانیها شمال نیان که شما در امد ندارید اینم در نظر بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
شما نیایین ما بی پولی خودمون یه کاریش میکینم .مام جنگل و پارک و خیابون هستین لامصب نیایین دیگه خستمون کردین
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۴:۰۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
در اشتباهی متین،روزی رو خدا میده،نه تهرانیها
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۰:۲۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
متین اگ شما هم شمال نیاید ،تهران گور دسته جمعی درست میشه،بس ک گازco2میخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ما هم شما را به شهرستان راه نخواهيم داد مملکت را تقسيم نکنيد
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۲:۴۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
نتیجه رای دادن چشم بسته همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آقا ماشین خودش که نمیاد حتما یکی اونو میرونه که کار واجبی داره از شهرستان داره میاد تهران بعدش هم با وجود اینکه به گفته مسئول شهرداری مسافر کشهای شهرستانی بیشتر از تاکسی ها مسافر جابجا میکنن باز هم وضع تهران اینه حالا اگه اینها هم نبا شن مردم باید چکار کنن .........کم کم داره تهران تافته جدا بافته میشه و شاید در آینده افراد با مدارک خاص برن تهران....!!!!!
-
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
طرح ممنوعیت ورود خودرو های پلاک تهران باید در گیلان اجرا شود البته با این روند مردم آزاری خودرو های پلاک تهران در گیلان بزودی خود مردم این طرح را با داس و قمه در خیابان ها گیلان علیه تهرانی ها اجرا خواهند کرد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
دم تون گرم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ماهم در دماوند دیگه ترانیها را راه نمیدیم می خوان برن شمال عشق و صفا هر هفته زندگی را از ما ساقط میکنن مگه شما فقز آدمین؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۸:۴۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خون تهرانیها از خون شهرهای دیگه ایران قرمزتره.اول ژن برتر و.....تا رسید به شهرستانیها.واقعا داره اتفاق میوفته هر کی پولداره توی تهران بمونه و بقیه بیرون.بعد از ی مدت معلوم میشه چه دستهایی پشت این قانونها و قانون نویسها هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
همون اوایل دوره شورای شهر جدید تهران آقای مرعشی گفت بایستی هزینه زندگی در تهران آنقدر بالا بره که مهاجرت به تهران متوقف و مهاجرت معکوس شود. راه حل و تز آقایون اینه!
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۴:۰۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
عجب،اینا کی هستن دیگ،والا هر کی بره شهر خودش بنظرم تهران مثل زمین فوتبال میشه،خلوته خلوته خلوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
چه طرح خوبی .اما اول پلاکهای تهران که در شهرستان هستند و با آدرسهای فامیل یا دوست دریافت شدن رو جمع کنید . بعد تاکسیرانی رو سر وسامان بدید و به هیچ خودروی سواری اجازه مسافرکشی ندید و به هیچ تاکسی هم اجازه بارکشی ندید . بعد موتورهای غیرقانونی پایتخت رو جمع و جور کنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اگر بشه. چی میشه. والا مردیم از ترافیک این همه شهرستانی فقط میام تهران مسافرکشی
Iran (Islamic Republic of)
محمد اسماعیلی
۰۸:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
عامل نیمی از ترافیک های گرگان هم پلاک تهرانی ها هستن.
ماهم طرح ممنوعیت تردد پلاک تهران رو کلیک میزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اونها گرگانی های تهران نشین هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ازکجا معلوم اینها هم تهرانیهای شهرستان نشین نباشن؟
Iran (Islamic Republic of)
اربابی
۰۸:۴۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
طرح خوبیه به شرطی که زیر ساخت فراهم شود مثل ایجاد پارکینگ در فواصل ۴۹ تا ۵۰ کیلومتری ورودی تهران ایجاد خطوط مترو و بی ار تی ایجاد شبکه حمل نقل ریلی گسترده تهران خصوصا بین استان تهران
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۸:۴۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
والا داداشم هروقت تهران کار داره ماشینشو حرم امام پارک میکنه،با مترو میره دنبال کاراش.والا ما بهتر بلدیم چطور استفاده کیم ک ترافیک نشه،شهروند تهرانی، نه تهرانیها،اگر درست از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنن مشکلی پیش نمیاد،ولی بشتر افراد با خودرو تک سرنشین حرکت میکنن،حالا گردن شهرستان میندازین
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۰۸:۳۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
چه طرح مسخره ای . والا ما هم تو گیلان بخصوص لاهیجان که بار ترافیکی شدیدی اغلب اوقات داره از دست ماشینای پلاک تهران گرفتارم . گاها تو برخی از خیابونا ودیده شده ماشین پلاک تهران بیشتر از بومی بوده .پس این محدودیت رو برای شهرستان ها هم در نظر بگیرید که پلاک غیر بومی درسال فقط چند روز بتونن تردد کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بعضی قانون های بشر همیشه به نفع سرمایه دارن هست
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۸:۳۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ینی ازین ب بعد میشه گفت ماشین پلاک تهران ممنوعیت تردد در شهرهای دیگر داشته باشه؟؟این چ طرح مسخره ایست..هزار راه دیگ وود داره،تهران پایتخت همه شهرهای ایران است،و چون پایتخته خیلی کارها در آنجا انجام میشود،اینکار اصلا درست نیست،حالا همه تهران،تهرانی ان؟؟ی جور میگین تهران و شهرستان آدم بدش میاد،،،دیگ راه حلی ب ذهنتون نرسیده واسه آلودگی؟؟
United States of America
ناصر
۱۵:۴۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آقاپور کم اوردن دنبال خالی کردن جیب مردم هستن این حرفهاهم سرگرمیه
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۱:۵۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
والا بعضی مسئولین هم دلشون خوشه تحصیلکرده ان،،واقعا متاسفم براشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
رای لیستی و تکراری و بدون فکر همین‌میشه کاکو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
از بس از تهران میان رشت بیچاره شدیم از ترافیک پسسسسس ازین به بعد پلاک تهران نبايد بیاد شمال یا هر شهرستان دیگه.چه طرح مسخره ای
-
farid
۰۸:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
وقتی کل امکانات و میبرین توی تهران همین هم پیش میاد.یه شهر درست کردین هردمبیل الان میگین کسی نیاد.هههههههههههههه!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
یهو بگید میخوایید تهران استقلال پیدا کنه سری بعد بایستی ویزا بگیریم تهران بیاییم
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۸:۳۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
والا،چقدر زشته آدم ی جور تصمیم گیری کنه ک بقیه رو ناراحت کنه،،
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۴۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ماشالا... شما که بدونه جنگ تهران رو گرفتید. حداقل بزارید یه نفس راحتم بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اسم تهران به ایالات نیو تهران سیتی تغییر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۱۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ببخشیدا آقای حمید،هر چی جنگ و بدبختی بود شهرهای غرب کشور و جنوب کشیدن همیشه تهران در آرامش بوده،الانم هم وقتی همه امکانات رو میبرن تهران باید هم انتظار بره ک اونجا شلوغه،بیشتر بازیگرا شهرستانی،الان محل زندگی همه تهرانه،خوب میشه بیرون کرد مردمو؟؟؟باید راه درستی انتخاب بشه،مثل بقیه کشورها
United States of America
رضا
۰۸:۲۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سلام عامل ترافیک شمال پلاک تهران/عامل ترافیک هر شهری در سفر پلاک تهران/پلاک تهران حق نداره بیاد شهرستان/اگ نمیتونید وضعیت ترافیک رو حل کنید کمک بگیرید از افراد با تجربه و دیگر کشور ها /هیچ فرقی بین شهرستانی و پایتختی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۸:۴۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
درود بر غیرتت
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۱:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بهتره نظر ندی
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۴:۰۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
متین،بهتره سکوت کنی...معلومه تعصب الکی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
لطفا طرح جلوگیری از نمره تهرانیها در شهرستانها را هم کلید بزنید تا ما هم نفسی بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
از این به بعد ماشین خارجی و تهرانی ها رو در شمال و مشهد پنچر می کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۸:۱۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خیلی حرکت رشتیه میگه میشه مردم رو بروز وادار کنی با ماشین شخصی خودش وارد تهران نشه خیلی زشت بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
همه ایران سه راه من است غیر تهران
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۱:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اول املا نوشتن یاد بگیر سرای من است
Iran (Islamic Republic of)
کردری
۱۱:۴۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
سرای من است
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۸:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
همه برنامه ها برای چاپیدن مردم است کسی که در اطراف تهران زندگی می کند و محل کارش تهران است چکار باید بکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
احسنت، اقایان اول مشکل حمل و نقل عمومی رو حل کنن بعدش خود به خود این مشکل حل میشه ، نشستن پشت میز و نظر دادن چیزی رو حل نمیکنه و تنها باعث اختلاف میان مردم میشه.
Iran (Islamic Republic of)
عباس ابادی
۰۸:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
گویا مسؤلانی که پشت این طرحند فکر میکنند تهران کشور دیگریست و شهرستانیها مستعمره آنها که اگر وارد محدوده آنها شوند باید مجازات شوند خدا هدایتشان کند و از دست این خوی خود بزرگ بینی و استکباری نجاتشان دهد.در صورت اجرای این طرح لازم است شهرستانها هم مقابله به مثل کنند.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۸:۴۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اینکارها نوعی از نژادپرستیست،حالا شهروندهای تهرانی اکثرا ساکن تهران و اصالتا شهرستانی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
نیمی از ترافیک تبریز خودرهایی با پلاک تهران هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خوب این پلاک تهرانها که در بیشتر شهرستانها هستند فقط به خاطر اینکه بگن ما تهرانی هستیم با آدرس فامیلی یا رفیقی پلاک تهران گرفتن این که چیز عجیبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۴۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آقا یه چیزی گفتی والا... مگه میشه؟ اونم فقط پلاک تهرانیها
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۸:۴۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
میشه شهردار تبریز طرح محدودیت پلاک تهران بزاره؟؟؟زشته بخدا،ی مشت انسان تحصیل کرده اونجا تو شورا نشستن ی راه حل درست حسابی بلد نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
مقصر تبریزه که نشد پایتخت تا به شما بگن بچه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بخدا اگه خودت اصالتاَ تهرانی باشی.
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۱:۱۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
نیمی بیشتر از ساکنین تهران مال تبریز هستن برگردید شهر خودتون والا اباد شده تبریز تهران حلوا خیر نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۴:۰۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
متین ی جور میگی تهران،انگار کی چی،،،ی زلزه بیاد همه تو چاه فاضلاب اسیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
پس ما هم در کرج ماشینهای پلاک شهرستانهای دیگه و خصوصا تهرانی ها رو که باعث ترافیک جاده چالوس میشن رو راه ندیم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
راه ندید . تهرانی ها بزودی از فاز یک اتوبان تهران شمال تردد میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
نمره تهران افتخارتونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
حتما کسی حق نداره از جاده های کرج الا تهرانی ها استفاده کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آقایی که نظر دادی خیلی مغروری داداش! انگار شمال ایران شمال شهر خودتونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
پنچر کنید ماشینهای تهران رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
محدودیت برا شهرستانیها یعنی چه؟ تهران که شهر معمولی نیست که فقط مردمخودش در آن تردد کنند تهران پایتخت است مردم هزارو یک کار دارند
این طرح بسیار مزخرف است
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۸:۴۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
احيايى
۰۸:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ما در باغ شهرى اطراف تهران زندگى ميكنيم و دو روز در هفتهه تهرانيها باعث ترافيك در محل زندگى ما هستند
و اعضاى شوراى شهر ما تردد پلاك تهران را در منطقه ما بايد محدودد و پولى كنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آن وقت بایستی پلاک تهران در شهرستان ها حق تردد نداشته باشند .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
آخه مگه تهران برا شما هاست مگه ماها که مریض داریم هفته ای یکی یا دوبار باید بیاییم تهران باید چیکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۳۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
نفسشون از جای گرم در میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
چرا این همه زحمت ؟ به استاندار و نماینده شهرتان بگویید یک بیمارستان استاندارد و مجهز و کامل برایتان بسازند تا نیاز نباشد برای پیگیری مسائل پزشکی تان به تهران تشریف بیاورید .
-
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
منم با نظر شما موافقم ؛ مگه همه از سر دلخوشی تشریف میارند تهران اگه بررسی کنید حداقل 65 درصد مردمی که در تهران تردد میکنند بخاطر سر و کارشون با دکترهای متخصصی هست که همه جمع شدن اونجا و علاوه بر این امکانات بیمارستانهای تهران هست که در شهرستانهای دیگه یا اصلا نیست و یا کمتر پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
وقتی تمامی امکانات و بوجه در تهران تجمع پیدا کرده دیگه چیزی به شهرستانها نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
زمان طولانی بوده که شهروندان تهرانی خواهان و انتظار تصویب چنین طرحی رو داشتند ...بر خلاف نظر آقای هاشمی بنده اعتقاد دارم عملی نکردن چنین طرحی بار منفی امنیتی بیشتری دارد ... لازم است به اطلاع ایشان برسد که هم اکنون اتومبیلهای پلاک شهرستان در طول هفته برای کار در شبکه تاکسیهای اینترنتی در تهران به سر میبرند و شبها را در خیابان و اتومبیل به سر میکنند که این خود میتواند آتش زیر خاکستر باشد .. علاوه بر آن با ایجاد ترافیک مضاعف و عدم پرداخت عوارض تردد در این کلانشهر باعث بی عدالتی در حق شهروندان تهرانی شده و آلودگی هوا و فضای صوتی و تبعات پس از آن میشوند ... این طرح باید با ملاحظات تردد موقت برای شهرستانی ها به اجرا درآید .. انتظار شهروندان تهرانی از شورای شهر تهران اولویت دادن به ساکنان این کلان شهر میباشد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ینی چی؟؟پلاک شهرستان خلافکاره؟؟ینی اون تاکسی پلاک تهران،پاک و منزهه،تاکسی پلاک شهرستان ناامنه؟؟؟واقعا متاسفم برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
به جای اینکه بیان تردد خودرو های تک سرنشین در تهران رو ممنوع کنن میخوان تردد خودرو های غیر تهرانی رو ممنوع کنن. عجیبه واقعا. این طرح ها رو از کجا میارن این شورای شهر تهران؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
وقتی لیستی میان..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
در صورتی عادلانه است که تردد خودروهای پلاک تهران هم در شهرستان ها ممنوع یا سهمیه بندی بشود مثلا در استان های شمالی که پدر ملت در اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
پس در مقابل طرح عدم تردد خودروهای تهرانی در شمال را هم اجرایی کنید که باعث ترافیک شدید و قفل شدن خیابانهای ما شده اند!!!!!!!!!!
مگر میشود چنین چیزی، شاید کسی واقعا برای یکی دو روز حضور در تهران و کار ضروری نیاز به تردد با خودروری شخصی خودش داشته باشد نمیتواند که کل خانواده را با مترو و بی آر تی این طرف و آن طرف ببرد و یا ماشین پلاک تهران اقوام را بگیرد!؟
طرح ترافیک بفروشید مثل همیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
خوبه از حالا بگیم کشور تهران
۱۲