اول اینکه این بیچاره ها شرکن نیستند و همگی شخصی هستند که برای مصرف شخصی یا اینکه سود از فروش داشته باشند ماشین ها رو وارد کردند، بعضی ها همه ی زندگیشان را فروختند تا یک ماشین وارد کنند و نان خانواده شان را بدهند.... همچنین این خودرو ها مربوط به قبل از تحریم هستند و اون زمان شرایط کشور عادی بوده است.... حال ایا باید زندگیشان را ببازند؟ همچنین خودرو سفارش امریکا به معنی سود اوری برای امریکا نیست، بلکه این خودروها در امریکا مدتی استفاده شده اند و بعد به عنوان دست دوم در دبی خریداری شده اند، وگرنه اصل خودرو ها جایی غیر از امریکا تولید شده اند.... مثلا سانتافه که همه میدونن کره ای هست و امریکایی نیست
اين خودرو ها قبل از بخشنامه با ارز شخصى خريداري شدن وبيشتر اين خودروها يعنى ٩٩درصدشون برند ژاپن و كره هستن حتى همون زمان ورود عوارض و گمركيشون گرفتم واگر اين خودروها لوكس هستن و خودرهاي كه در شهر هاي بزرگ واردميشن قيمت هاى چندين برابر اينها پس چى هستن در ضما وقتى اسم استان خوزستان مياد اولى نفر خود شما ميگيد واى گرمه واى خاك بعد راجب چه چيزاى نظر ميديد
هر روز که این خودروها در پارکینگ هستند هم هزینه برای نگهداری هست هم قیمت خودرو افت میکنه با قدیمی شدن مدل هم آسیب میبینند زیر آفتاب و بارون و.... و از همه جهت ضرره! بهتره که این یه مورد با ارز آزاد ترخیص بشه ازین به بعد مراقبت کنند اصلا به بندر نیاد و وارد گمرک نشه همچین چیزایی
شخصی که سال ۹۶ با پول خودش و ارز متقاضی خودرو خریده
و ۱۹ ماه بهش ظلم شده به این دلیل که از بنده بخاطر انبار داری که زیر نور مستقیم افتاب و گرد و خاک خرمشهر نگهداری میشه روزانه ۱۲۰ هزار تومن میگیرن که تا الان حدود ۷۰ میلیون شده
و تمامش به دلیل قوانین و تصمیم گیری های یه شبه هست
حالا که بعد تحمل ۱۹ ماه غم و مشکلات واقعی تصمیم گرفتم ترخیص کنن
و ۱۹ ماه بهش ظلم شده به این دلیل که از بنده بخاطر انبار داری که زیر نور مستقیم افتاب و گرد و خاک خرمشهر نگهداری میشه روزانه ۱۲۰ هزار تومن میگیرن که تا الان حدود ۷۰ میلیون شده
و تمامش به دلیل قوانین و تصمیم گیری های یه شبه هست
حالا که بعد تحمل ۱۹ ماه غم و مشکلات واقعی تصمیم گرفتم ترخیص کنن