سلام من دیپلم ریاضی دارم هرسال کلی تدربس خصوصی توخونه انجام میدم وپایه های ریاضی خیلی هارو تقویت کردم به خاطر علاقه رفتم کلاسای مربی مهدقران از جهاد رو گزروندم و قبول شدم حالا نمیدونم میتونم تو ارمون شرکت کنم یانه اما هم علاقه دارم هم حوصله هم انرژی چیکاربتید بکنم؟؟؟
سلام خواهش میکنم فکری برای مامربیان پیش دبستانی غیردولتی ایلام بکنید،من ماهیانه فقط220تومن حقوق میگیرم،بدون بیمه ومدرکم لیسانس علوم تربیتی است.مامربیان خیلی برای بچه هازحمت میکشیم واقعااین انصاف نیس که ماحتی50درصدسایرمعلمان حقوق نمیگیریم.سپاس ازطرف جمعی ازمربیان پیش دبستانی غیردولتی.
من نهضتی میشناسم ک فقط میره اموزش و پرورش اسم افراد بی سواد را ثبت میکنه با پارتی و اصلا نمیدونه خونه اون فرد بی سواد کجاست خودش هم میگه بابا هم ثبت بشه ک من امسال دوتا شاگرد دارم نهضت یعنی این
سلام من ۲۰سال در مدارس غیر انتفاعی با امتیاز بالا کار کردم امسال هم خسته شدم تو خونه نشستم سال ۸۲_۸۳هم حق التدریس دولتی کار کردم نمی دونم بالاخره تکلیف من چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام فکر می کنید مانهضتی ها بی سوادیم این طور نیست من خودم لیسانس ریاضی دارم همزمان سعی کردم با نهضت که همکاری میکنم درکنارآن با کمترین هزینه تدریس خصوصی کنم یا درمدارس غیر انتفاعی تدریس کنم ۱۳ سال سابقه دارم ولی فقط یه سال بیمه ریختن آیا حقم نیست از طریق نهضت استخدام بشم؟
یاداوری برای کسایی که نمی دونن نهضتی ها باعشق وعلاقه به کارشون ادامه می دن وبه این باور رسیدن که هم می شه فوق لیسانس گرفت ودردانشگاه تدریس کردهم به قشر ضعیف جامعه خدمت کردبرای باسوادکردن صبر وحوصله مخواد که نهضتی هااین مهارت رو کسب کردن درضمن خلاقیت واری فردوان هم دارن ماهمیشه امید رو به شاگردامون یاداور شدیم پس خودمون هم صددر صد امیدواریم.
باسلام.نیروهای حق التدریس بسیارزحمت کش هستندوپابه پای بقیه معلمان رسمی دارن تدریس میکنند.همه جوره هم روی کارشون نظارت هست بنده خودم حق التدریسم ودرمقطع متوسطه هم کارمیکنم واگرازنیروهای رسمی بیشترکارنکنم کمترنمیکنم .امیدوارم مسئولین به قول هاشون عمل کنندوبه زودی همه معلمان حق التدریس استخدام بشن
من اموزشیار نهضت بودم .با آزمون و مصاحبه وارد نهضت شدم .از پایه اول تا پنجم تدریس کردم. زن های مسن بالای ۵۰سال مناطق محروم رو باسواد کردم. و خیلی هم خوشحالم. بنظرم باسوادکردن خانم های سن بالا خیلی سخت تر و دشوارتر از یه بچه ۷ساله با ذهن اماده ست. سواد تدریس اموزشیاران خیلی بیشتر از مربی های پیش دبستانی ست که درسهاشون زیاد فرقی با بازی های مهدکودک نداره. پس حقشونه که استخدام آموزش و پرورش بشن.
سلام کسی که ادعاش میشه فرهنگی ومقطع ابتدایی سعی میکنه درست صحبت کنه شما وقتی در مورد قشر زحمتکش نهضت که ده سال با انگیزه کار میکنه اینقد باصحت و مطمن قضاوت میکنید اصلا وابدا به درد مقطع ابتدایی نمیخورین چون شخصا واسه بنده در دوران ابتدایی اول اموزش نهادهای انسانی واجتماعی مهمه بعد آموزش خواندن ونوشتن.سعی کنید کمتر قضاوت کنید.
خیلی بی عدالتی هست، چرا یک نفر در بین مسئولین پیدا نمیشه ک عاقلانه و عادلانه نگاه کنه،
کل شیوه ی استخدام غلط و ناکارآمد هست معمولا هم نیروهای بی سوادتر جذب میشن، باید با توجه ب مدرک تحصیلی معدل و توانایی ها جذب انجام بشه نه بر اساس نهضت و. ..
ب شخصه دوستانی رو می شناسم ک تو مدرسه واز نظر توانایی ب شدت ضعیف بودن و الان رفتن دنبال نهضت و...
استخدامی بهتره از بین همه باشه پیش دبستانی و نهضت و دانشگاه و...اما با ملاک مدرک تحصیلی و معدل و سواد
متاسفانه همه اشتباه شمارو تکرار میکنن
معلمی علاوه تسلط کافی بر مطالب نیاز مبرمی به قدرت انتقال مطلب و کلاس داری داره
بنده سال 89 تو یه هنرستان سرباز معلم بودم
یک نفر همون سال از دانشگاه معتبر دولتی جذب شد و سال بعدش توی کنکور ارشد رتبه ی 124 اورد پس قطعا این شخص از نظر توانایی علمی هیچی کم نداشت.
اما این بنده خدا هیچ قدرتی توی انتقال مطالب نداشت و کلاسش اینقد شلوغ بود که مدیر هنرستان میگفت من این سرباز معلم(یعنی من رو ) به ده نفر معلم دیگه ترجیح میدم
خود دانش اموزها رفته بودن با یه اموزشگاه صحبت کرده بودن و.گفته بودن که ما درس این شخص(یعنی من) رو خیلی خوب میفهمیم باهاش صحبت.کنین که بیاد کلاس بذاره .
و اینکه اون سال از سی و پنج نفر دانش اموز من .هفت نفر روزانه قبول شدن .شش نفر شبانه . من امار علمی کاربردی رو اصلا حساب نکردم
عمادیان
۰۸:۴۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
چقدر بدبختیم که بچه های این مملکت باید زیر دست یک عده معلم بیسواد دراینده باشند،فارق التحصیلان دانشگاه ی بابهترین معدل بیکار،انوقت یک عده معلم بیسواد باپارتی وباندبازی جذبشون میکنند ،
من سال ۶۲ تا ۶۷ معلم راهنما مدارس بودم فارغ التحصیل تربیت معلم در آن موقع معلم دیپلم به عنوان حق التدریس بدون آموزش مشغول شدند شاید باورتان نشود ریاضی چهارم را بلد نبود غلط تدریس می کرد به ایشان گفتم شب راهنمای تدریس را بخوان بعد تدریس کن توصیه دیگر م گفتم تا پایان خدمت کلاس دوم و سوم را تدریس کن چون ریاضی آسانترین دارد
کل شیوه ی استخدام غلط و ناکارآمد هست معمولا هم نیروهای بی سوادتر جذب میشن، باید با توجه ب مدرک تحصیلی معدل و توانایی ها جذب انجام بشه نه بر اساس نهضت و. ..
ب شخصه دوستانی رو می شناسم ک تو مدرسه واز نظر توانایی ب شدت ضعیف بودن و الان رفتن دنبال نهضت و...
استخدامی بهتره از بین همه باشه پیش دبستانی و نهضت و دانشگاه و...اما با ملاک مدرک تحصیلی و معدل و سواد
معلمی علاوه تسلط کافی بر مطالب نیاز مبرمی به قدرت انتقال مطلب و کلاس داری داره
بنده سال 89 تو یه هنرستان سرباز معلم بودم
یک نفر همون سال از دانشگاه معتبر دولتی جذب شد و سال بعدش توی کنکور ارشد رتبه ی 124 اورد پس قطعا این شخص از نظر توانایی علمی هیچی کم نداشت.
اما این بنده خدا هیچ قدرتی توی انتقال مطالب نداشت و کلاسش اینقد شلوغ بود که مدیر هنرستان میگفت من این سرباز معلم(یعنی من رو ) به ده نفر معلم دیگه ترجیح میدم
خود دانش اموزها رفته بودن با یه اموزشگاه صحبت کرده بودن و.گفته بودن که ما درس این شخص(یعنی من) رو خیلی خوب میفهمیم باهاش صحبت.کنین که بیاد کلاس بذاره .
و اینکه اون سال از سی و پنج نفر دانش اموز من .هفت نفر روزانه قبول شدن .شش نفر شبانه . من امار علمی کاربردی رو اصلا حساب نکردم