چند وقت پیش هم رایتل همین بلا رو سر ما آورد! بدون هیچ گونه اطلاع رسانی قبلی!!! اگر بنده خدایی مریض داشته باشه یا کار اورژانسی داشته باشه چه کار باید کنه؟؟؟
چرا یک فکر اساسی برای وضعیت مدیریتی رایتل نمی کنه؟؟
با سلام
واقعا که رایتل مشتری مداری رو تا حد نهایت به جا آورده!!!دفعه قبل هم بدون هیچ اطلاع قبلی بروزرسانی کردن و با ۲۰۰ مگ اینترنت یعنی حلش کردن. به سازمان هم که شکایت کردیم هیچ کس جوابگو نبود.
واقعا متاسفم برای این اپراتور
هزینه بسته هاش که از بقیه بالا تر نباشه پاینتر نیست
آنتن دهی مزخرف
سرعت پایین
یه هفته شارژ نکرده بودم خطمو مسدودش کرد
تاسف تاسف تاسف
از روز اول سیمکارت ایرانسل بخرم یا همراه اول یا رایتل که بدترین کار ممکن یعنی خرید سیمکارت رایتل رو انجام دادم و الان واقعا پشیمانم و شاید چند هفته دیگه سریعا یک سیمکارت جایگزین بخرم ...
متاسفانه این بار اولشون هم نیست. لابد بازم میخوان مثل دفعه قبل سر و تهشو با ۲۰۰ مگ اینترنت مجانی هم بیارن. تکلیف کارهای نیمه تمام افرادی مثل من که در نت ناقص مونده هم کاملا مشخصه.
چرا یک فکر اساسی برای وضعیت مدیریتی رایتل نمی کنه؟؟
این همه ادعا دارین اما همیشه خدا مشکل داره رایتل هزارتا گرفتاری امروز داشتم هیچ کدوم نتونستم انجام بدم
واقعا که رایتل مشتری مداری رو تا حد نهایت به جا آورده!!!دفعه قبل هم بدون هیچ اطلاع قبلی بروزرسانی کردن و با ۲۰۰ مگ اینترنت یعنی حلش کردن. به سازمان هم که شکایت کردیم هیچ کس جوابگو نبود.
هزینه بسته هاش که از بقیه بالا تر نباشه پاینتر نیست
آنتن دهی مزخرف
سرعت پایین
یه هفته شارژ نکرده بودم خطمو مسدودش کرد
تاسف تاسف تاسف
متاسفانه از زمانی که رایتل از دسترس خارج شده مرکز پشتیبانی این اپراتور هم قطع است و هیچکس پاسخگو نیست این چه وضع مشتری مداری است؟!!!!!!