کوچه و خیابون درسته برا عموم هستش ولی بایست قانون و آیین نامه بشه که خیابون و محل هر دو برا (گذر موقت) میباشد الا یا محل کسب باشه یا محل زندگی برا توقف مدت دار. غیر این فقط یه همشهری حق توقف موقت نیم تا 1 ساعته داره و سوای آن باشه متخلف و قانون و جریمه و شکایت میتونه اعمال بشه.
تنها راهکار برا آرام کردن کوچه ها و خیابانها و جاده ها و کاهش آلودگی فقط همینه. دقت کنید این موضوع بایست در آیین نامه و قانون قرار بگیره. وگرنه شاهد درگیری اضطراب و شلوغی راه بندان و آلودگی مصرف شدید انرژی و انواع بیماری و... خواهیم بود
2.دومین پیشنهاد ارگانها و سازمانها و حتی مشاغل کارمندی و کارگری خصوصی از سرویس و ناوگان عمومی استفاده کنند در نهایت حتی در شهرگردی روان و راحت و دنجی برا خانواده خودشان هم خواهد بود.
3 تمام مسیرهای شلوغ بررسی بشه که چند خودرو از یک پلاک در آن مسیر گذر دایمی دارند و علت عبور چیست و بعد راه حل آرام کردن گذر انجام بپذیرد
متاسفانه بعضی جلوی مغازه هاشون که خیابانه واستفاده عمومی داره سطل اشغال وتخته گذاشته مانع پارک دیگرخودروهای شهروندان می شن این ظلمه چون همه دارن عوارض می دن
سلام ، در همین موضوع اگر مشهد خبرنگار دارید زحمت بکشید خیابان سعدی شلوغ ترین نقطه مرکز شهر یک پارکینگ را شهرداری تعطیل کرده بعد پنج ماه پیگیری اهالی و کسبه هیچ پاسخ درست نمیدهند پارکینگ در سعدی ۵ واقع شده با گوگل آرت هم میشه دید خیابانی که بیش از ده تا مجتمع تجاری دارد و پارکینگ آنها را قبلاً شهرداری به خود مالک فروخته حالا یک قطعه زمین شهرداری که در طرح میدان شهدا هم هست از سرویس دهی به شهروندان دریغ میکند اگر این موضوع را پیگیری کنید دعای همه شهروندان مشهدی را خواهید داشت ما مردن که صدا و زورمان به پشت میز نشین ها نمیرسد همه نامه نگاری ها موجود است
با تشکر
ببینید شما مشکل رو گفتید و من شهرداری رو می شناسم پیگیری نمی کنه.
شما باید راهکار بدهید. من پیشنهاد می دهم یک جوان مردی از این موارد مستند سازی کنه و بره دیوان عدالت اداری شکایت کنه. اگر دوستان که این متن را می خونند راه بهتری دارند، لطف بفرمایند برای دوستان در میان بزارند. شهرداری را فقط با زور میشه فرهنگ سازی کرد.
تازه بنابر تصاویر اینها داخل پیاده رو پارک کردند و همون دیوان عدالت تقاضا کنید تا راهور جرثقیل بفرسته اینها رو ببره.
تنها راهکار برا آرام کردن کوچه ها و خیابانها و جاده ها و کاهش آلودگی فقط همینه. دقت کنید این موضوع بایست در آیین نامه و قانون قرار بگیره. وگرنه شاهد درگیری اضطراب و شلوغی راه بندان و آلودگی مصرف شدید انرژی و انواع بیماری و... خواهیم بود
2.دومین پیشنهاد ارگانها و سازمانها و حتی مشاغل کارمندی و کارگری خصوصی از سرویس و ناوگان عمومی استفاده کنند در نهایت حتی در شهرگردی روان و راحت و دنجی برا خانواده خودشان هم خواهد بود.
3 تمام مسیرهای شلوغ بررسی بشه که چند خودرو از یک پلاک در آن مسیر گذر دایمی دارند و علت عبور چیست و بعد راه حل آرام کردن گذر انجام بپذیرد
با تشکر
شما باید راهکار بدهید. من پیشنهاد می دهم یک جوان مردی از این موارد مستند سازی کنه و بره دیوان عدالت اداری شکایت کنه. اگر دوستان که این متن را می خونند راه بهتری دارند، لطف بفرمایند برای دوستان در میان بزارند. شهرداری را فقط با زور میشه فرهنگ سازی کرد.
تازه بنابر تصاویر اینها داخل پیاده رو پارک کردند و همون دیوان عدالت تقاضا کنید تا راهور جرثقیل بفرسته اینها رو ببره.