اتفاقا هرچه گرانتر باشد بهتر است لا اقل آبرومون نمیره
چون چند سال پیش که توان خریدن یک پراید ۷میلیونی را نداشتم ضایع بود
الان که نمیتونم پراید ۵۰ میلیونی بخرم علتش گرونیه
خدا از مسئولین راضی باشه که نمیذارن پیش خانواده سرشکسته بشیم
ی سری ب کار خانه های خودرو سازی خارجیا بزنین..اخه کدوم خودرو سازی ی ماشینو بعد سی سال هنوز تولید میکنه؟؟خودرو سازی نیس مونتاژکاری هست.لطفا ی خبری هم از سرنوشت طرح شاسی بلند ایران خودرو بگیرید .ببینین چرا طرح قبول نکردن .ممنون
این دو خودرو ساز درست بشو نیستن که نیستن.مثل همراه اول که وقتی ایرانسل اومد به خودش افتاد باید یک خودرو ساز داخلی خارجی بیاد خورخودرو با قیمت مناسب با امنیت بالا و خدمات پس از فروش خوب بده تا دیگه انحصار برداشته بشه
وقتی جنسی کم بشه گران هم میشود. وقتی نظارت نباشد مافیا هم قدرتمندتر میشود. وقتی انحصار باشد مردم باید به پای تولید کننده بیفتند .اینها نکات آشکاری هست.کاری به تحریم هم ندارد. خیلی سال است خودرو ما در انحصار است منتها امروز قدرت خرید مردم پایین آمده.وخودروهای وارداتی هم دست نیافتنی برای قشر کثیری از مردم.بازه قیمتی عالی و بسیار وسیعی برای جولان دادن دلالان و مافیای خودرو
چون چند سال پیش که توان خریدن یک پراید ۷میلیونی را نداشتم ضایع بود
الان که نمیتونم پراید ۵۰ میلیونی بخرم علتش گرونیه
خدا از مسئولین راضی باشه که نمیذارن پیش خانواده سرشکسته بشیم
مگه میتونیم بخریم!!!