یعنی واقعا متاسفم این مدیران خودرو سازی،.چند تا خودرو باکیفیت تو کشور خودمون نمیتونن تولید کنن اونوقت رفتن تو کشورای دیگه خودرو تولید کنند.اخه یکی نیست به اینا بگه شما رو چه به این کارها.
چطور میشه که مدیر خودروسازی خودش از محصولاتش استفاده نمیکنه واونوقت انتظار داره مردم ایران که نه مجبورند بسوزند وبسازند دیگه خارجی ها که مجبور نیستند با این قیمت واین کیفیت بیان ماشین بی کیفیت وخطر ساز سوار شن وقتی بهترین گزینه ها وبا کفیت ترینها با بهترین قیمت توی کشورشون هستش مگه...!!!؟
وحید
۰۹:۰۵ ۰۵ دی ۱۳۹۸
این سرمایه گذاری ها از جیب مردمی هست که خودشان با هزاران مشکل اقتصادی دست به گریبانند
ايران خودرويي ها با حقوق پايين و كم شدن اضافه كار مواجه هستند و هر چه رو به جلو ميريم با بي كفايتي تعدادي از مديران ناكارآمد كه با مديران قبلي سر كار آمده اند همچنان ضرر ميدهد كسي نيست بگه شمايي كه 20 سال مدير بودي و مجموعه زير دستت دائما داره ضرر ميده از كجا ساپورت ميشي كه هيچ مديرعاملي ميلي به بركناري شما نداره..
وقتی پول میدادی از ما پرسیدی?
انشاءالله خداوند بشماهم شفا بده
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۵ دی ۱۳۹۸
شنبه میدن خخ
جواد
۰۸:۵۲ ۰۵ دی ۱۳۹۸
دیگه ببین کشورهای پایین تر ازما هم پذیرای تولیدات، ببخشید ، منتاژات ایران خودرو نبودند و باعث بسته شدن این واحد های کاملا غیر استاندارد و لول پایین شدند. اتفاقی که در ایران خیلی وقت پیش باید اتفاق می افتاد تا این واحد ها با دسترنج و زحمت خودشون محصولات به روز و باکیفیت تولید می کردند برای رقابت و به سود های معقول بسنده می کردند نه اینکه با سود بالاتر از سود بی ام و و بنز ، بازم ناله می کردند که ما بدهکاریم و ضرر کردیم.
من خرداد ماه تکمیل وجه کردم ولی هنوز خوردرو به من تحویل نشد.
فقط و فقط حرف حرف حرف
انشاءالله خداوند بشماهم شفا بده
هم اشتغالزایی و هم تولید بیشتر میشود.