تغییر در نحوه نگرش به کارها وپرهیز از زیاده خواهی وحتی حقوق بگیری توسط بخش صنعتی ضروری است بخش آخر یعنی روحیه حقوق بگیری یعنی دیدگاه صرف دریافت پول بدون احساس تکلیف ومسولیت درقبال کل مجموعه ودلسوزی ، که در نظامهای کمونیستی بلای جان کارگران ومردم شد وتغییر نگاه از توان خود وکوشش وتلاش به تصمیمات دیگران ودراز کردن دست گدایی در مقابل دیگران گردید
هرکس کار درخور توجه بازار واز طریق حلال انجام داد قطعا موفق تر خواهد بود این امر موجب فعالیت وتلاش علمی وعملی ودرعین حال عدم تکیه به غیر خود را ایجاد خواهد کرد
دولت دخالت نکنه تاشمااین ماشین بی کیفیت وارابه مرگ هرقیمتی دوست داشتیدبه مردم بفروشیدواقعاکه الان چهل سال دولت داره حمایت میکنه نتیجه چی شده ؟؟دولت بایدواردات خودروآزادکنه مردم بایدحق انتخاب داشته باشن ماشین باکیفیت سواربشن
اجرای مدیریت اقتصادی نیازمند تامل وصبر وتفکر به همراه بررسی دقیق تجربیات وراه های رفته صحیح وناصحیح سایرین وخود مجموعه هاست واردات در شزایط فعلی منطقی به نظر نمیرسد لیکن دایر کردن مراکز تحقیقاتی صنعتی وکم کردن سودافراد ومدیران( سودهای غیر متعارف) وهدایت سرمایه درمسیر تحقیقات که تا کنون چندان توجهی به آن نشده کمک حال است درضمن هر راه حلی میتواند افراط وتفریط ودرنهایت اشتباه در اجرا براثر عدم اجرای صحیح داشته باشد
درضمن عدم اجرای کارجهادی ودیدگاههای غرب گرایانه ومادی کرایانه وتوقع سودهای غیر متعارف واحتمال زیاد وجود فساد در مجموعه های مذکورموانع اساسی در مسیر پیشرفت صنعت کشور است
محمدرضا نجفی گفت دولت نباید در قیمت گذاری خودرو دخالت کند تا خودرو سازان بتوانند با هر حربه ای که میتوانتد خون مردم رو توشیشه کنند.!!!مشکلی نیست به شرطی دولت در قیمت گذاری خودرو نباید دخالت کند که تعرفه خودروهای خارجی هم صفر و واردات خودرو خارجی ازاد شود.
واردات خودروهای دست دوم رو اگه آزاد کنند دیگه کسی از این ماشین ها خریداری نمیکنه. با قیمت این ماشینا میشه بهترین خودروهای کارکرده رو وارد کرد. اینطوری همه میتونن ماشینهای ایمن سوار شن.
نا زمانی که مردم خودروهای بد برخی تولید کننده ها رو پذیرفتن و میخرن اوضاع همینه نباید خرید ففط همین تا رویه سود جویانه ای که در برابر این مردم گرفتن رو عوض کنند و محصولات جدید و با کیفیت با قیمت مناسب به مردم عرضه کنند نه این که پراید رو بزارن کنار و یک ماشین در همون حدود رو به بهونه اینکه ماشین جدیده بیارن و گرونتر به مردم بفروشن
تا واردات خودروآزاد نشود وبازار انحصاری وجود دارد قیمت خودروبالا می رود البته بالا رفتن قیمت خودرو به زیان خودروساز هاست به این دلیل که توان خرید مردم کاهش پیدا می کند وتقاضا برای خریدخودروهم کاهش پیدا خواهد کرد
خوب خودرو سازی سایپا و ایران خودرو که مال دولت.و دولتیه.واقعا این خودروهای بی کیفیت و بدون خدمات پس از فروش که با چهار برابر قیمت به مردم کشور می اندازید چه ضرری برا شرکت داشته. پول مردم میگیرید بهشون ماشین نمیدید.هیچ توضیحی هم نمی دید.
هرکس کار درخور توجه بازار واز طریق حلال انجام داد قطعا موفق تر خواهد بود این امر موجب فعالیت وتلاش علمی وعملی ودرعین حال عدم تکیه به غیر خود را ایجاد خواهد کرد
درضمن عدم اجرای کارجهادی ودیدگاههای غرب گرایانه ومادی کرایانه وتوقع سودهای غیر متعارف واحتمال زیاد وجود فساد در مجموعه های مذکورموانع اساسی در مسیر پیشرفت صنعت کشور است