خود روهای بی کیفیت و پر مصرف که هم هوا را آلوده می کنند هم جان مردم را به خطر می اندازند اگر خودرو خارجی درست حسابی وارد میکردند نه این اشغالای چینی را و کارگران این دو کارخانه در در خانه نشسته بودند و به سیاه و سفید دست نمیزدند از محل صرفه جویی سوخت حقوق آنها هم پرداخت می شد
یکی نیست به این دو شرکت خودروسازی بگه این همه ثبتنامی که از سال 97 به این طرف که هنوز خیلی از تعهدات سال97 رو هم انجام ندادین و فقط پول گرفتین و یک کاغذ دست مردم میدید و بهشون میگید برو تا خبرت کنیم این پولها رو چکار کردید که همش میگید نداریم ضرر داریم میکنیم بسه کمتر دروغ بگید به مردم بخدا اگه پراید یک میلیارد هم بشه میگین داریم با ضرر میدیم دست بردارید از این کاراتون که همش باعث ناامیدی مردم شدید پول و وام رو دولت و بانک مرکزی باید مستقیم به قطعه ساز میدادن و ازشون برابرش قطعه میخواستن نه به خودروساز بدن و دستگاه قضائی به موضوع این دو شرکت ورود کنه و تمام اسنادشان رو بررسی کنه و مطمعا به نتیجه قابل قبول میرسن البته حسابرسی که خودش پاک باشه و دیگر اینکه دلاللها که اکثر آنها از خود نمایندگیها هستن رو از بازار خارج و محاکمه کنن انشالله
یعنی تو هر روز با یه اسم میای این پیامو میزاری، تابلو دلالی و نخریدن ماشینایی که انبار کردی باد کرده رو دستت
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
ای دلال شیطون
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
خجالت بکش دلال
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
یکی از بی کیفیت ترین خودروهای من دراوردی همین گاری هست که بنام تیبا تولید میشه و خداییش تو این اوضاع 10 میلیون میارزه - سایپاو ایران خودرو را که باعث کشته شدن سالیانه 30 هزار نفر در ایران میشن و قیمتشون اندازه تویویتا هست
حسین
۱۷:۰۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
این افزایش قیمت ها منشأ روانی داره و اصلا ربطی به عرضه و تقاضا نداره. به قدر کافی ماشین در بازار هست فقط خریداران عجله نکنند و چند روزی صبر کنند . شنبه معلوم می شه.
اتفاقا ربط داره
در مورد چیزی که علم نداری لطفا نظر نده
عرضه و تقاضا همواره نسبت معکوس دارند تا به نطقه تعادل برسند که این نقطه همان قیمت واقعی را تعیین می کنه
وقتی مافیای بنجل سازی دست به یکی می کنند و عرضه به بازار ندارند و بازار داخلی نیز چون کاملا انحصاری بوده و رقابت آزاد در آن وجود نداره میزان تقاضا از عرضه پیشی می گیره و به همین خاطر قیمت ها گران می شود و حال بعد اینکه تقاضا به عرضه متناسب پاسخگویی نداشته و عدم اطمینان مردم از عرضه به اندازه کافی جو روانی به وجود آورده و قیمت چندین ده برابر می شود
پس سنگ بنای گرانی را عدم عرضه به مقدار کافی ایجاد می کند و بعد از آن جو روانی و عدم اطمینان ایجاد شده بیشترین تاثیرات را در این مورد به جای مي گذاره
حال اگر بنجل سازن عرضه نکنند و مردم این اطمینان را داشته باشند که خودرو با تعرفه صفر به مقدار مورد نیاز دارد می شود دیگر عدم عرضه بنجل سازان نمی توان کبریت را به باروت گرانی و تورم بزند
در مورد چیزی که علم نداری لطفا نظر نده
عرضه و تقاضا همواره نسبت معکوس دارند تا به نطقه تعادل برسند که این نقطه همان قیمت واقعی را تعیین می کنه
وقتی مافیای بنجل سازی دست به یکی می کنند و عرضه به بازار ندارند و بازار داخلی نیز چون کاملا انحصاری بوده و رقابت آزاد در آن وجود نداره میزان تقاضا از عرضه پیشی می گیره و به همین خاطر قیمت ها گران می شود و حال بعد اینکه تقاضا به عرضه متناسب پاسخگویی نداشته و عدم اطمینان مردم از عرضه به اندازه کافی جو روانی به وجود آورده و قیمت چندین ده برابر می شود
پس سنگ بنای گرانی را عدم عرضه به مقدار کافی ایجاد می کند و بعد از آن جو روانی و عدم اطمینان ایجاد شده بیشترین تاثیرات را در این مورد به جای مي گذاره
حال اگر بنجل سازن عرضه نکنند و مردم این اطمینان را داشته باشند که خودرو با تعرفه صفر به مقدار مورد نیاز دارد می شود دیگر عدم عرضه بنجل سازان نمی توان کبریت را به باروت گرانی و تورم بزند