نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
سرعت بالا و شتاب مناسب
قابل رقابت با سایر خودروها و سوختهای
کم صدا بودن
آرامش و راحتی رانندگی
و امکانات بالا و فراوان
از مزیت‌های خودروهای برقی روز دنیاست که ما خیلی عقبیم!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اینارو تولید کنن که نمیتونن خودروهای بی کیفیت خودشونو به قیمت های فضایی بفروشن.
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
دولت که بفکر مدیریت سوخت و پالایش هواست،خودروها و حمل و نقل برقی بهترین گزینه و خدمت به مردم است.
Iran (Islamic Republic of)
جان
۰۹:۴۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
جمشید آرین اولین تولید کننده اولین خودروی برقی در جهان بود ک از ایران انداختنش بیرون... ایران و چه به این حرفا اخه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
الان هم دیره باید رفت بسوی خودروهای برقی که واقعاً مثل نیروگاههای اتمی حق مسلم ماست آلودگی هم ازبین میره،چه بسا بارترافیکی هم کمتربشه ( بعلت ابعاد کوچکی که خیلی ازاینهادارند) آلودگی صداهم نداریم هزینه انرژی کم خرابی کمتر و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
قرص هات را خوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
مشکل اصلی خودرو های هیبرید و برقی باتری های اونهاست که هزینه ی بالایی دارن و تکنولوژی ساختشون هم انحصاریه. دولت باید حمایت های ویژه ای در این زمینه از پژوهشگران داخلی فعال در این حوزه انجام بده. قطعا از ساخت داروهای نو ترکیب سخت تر نیست. تو دانشگاه تهران همین الانشم موتورسیکلت برقی و اتوبوس هیبرید رو ساختن و توانایی ساخت خودرو هیبرید هم وجود داره در صورت حمایت.
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۰۹:۳۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
سلام
عکس هایی که میبینید خودروهای طراحی شده و تولید شده گروه تحقیق و توسعه دانشگاه آزاد واحد قزوین (باراجین)هست ، که در مرحله تولید قرار دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
افرین
واقعا آفرین
خیلی خوبه
اگه مسئولین بیان حمایت کنن ایرانی تو دنیا رقیب نداره
Iran (Islamic Republic of)
چنگیز
۰۹:۲۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
همیین ماشین بنزین سوز کم مصرف هیبریدی وارد کنن بهتره. اگه قرار درست کنن ۴ دهه وقت بود تا الانم ملت پراید ۵۰ تمنی سوار نمیشدن.سیستم صنعت خودروی ایران اینگونه است.اشغال تولید کن ده برابر به مردم بفروش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
تعرفه و گمرکی خودرو برقی را بردارید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
بفکر ساخت زیر ساخت ها باشید و گمرکی ماشینهای برقی را بردارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
استفاده از خودرو پاک برقی و نیروگاه‌های پاک هوای شهرها را همانند روستاها پاک نگه میدارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اراده ملی برای این طرحهای بزرگ و آینده نگر وجود نداره،هم از سمت مردم و هم از سمت مسولین.
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۰۹:۲۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
آقای دادفر کدوم ماشین هیبریدی یا تمام برقی وارداتی مصرف صدی ۸-۹ لیتر داره؟ اگه میشه ما رو هم مطلع کنین، یکی از ارزون ترین ماشین های هیبریدی یعنی تویوتا پریوس مصرف ۲-۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر داره، تولید گاز های گلخانه ایش هم ایشالله گوگل وصل خودتون جستوجو کنید میاره که چقدر کمتر از ماشین های تولید ایرانه، کاش با آمار و ارقام صحیح حرف میزدین
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اون ایرانی که با آب توانست خودرو را روشن کند حمایت نشد تا زمانی ایران خودرو و سایپا هست در مورد خودرو پیش رفت ندارم خواهشآ پیام من را نمایش دهید . ممنون
Iran (Islamic Republic of)
احمدخب چرا این ماشینها توی کشور خودمون آرام ارام تولید نشه مثلا اول توی تهران تولید و استفاده بشه و کارایی اونها رو دید بعد وارد استان ها و شهرهای دیگه بشه
۰۹:۱۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
چرا این ماشینها توی کشور خودمون آرام ارام تولید نشه، مثلا اول توی تهران تولید و استفاده بشه و کارایی اونها رو دید بعد وارد استان ها و شهرهای دیگه بشه و زیر ساختهای تولید انرژی مثلا نیروگاه های هسته ای تولید برق هم افزایش پیدا کنه ،به این میگن کار کردن برای آینده و بفکر آینده بودن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی سارا
۰۹:۴۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اون مخترع بدبختی که توی ایران ماشین برقی و هیدروژنی با سوخت آبی ساخت رو یه کاری کردن از ایران فرار کرد، حالا تازه به فکر ساختنش افتادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
هیچ ایرانی تا کنون خودرویی با آب نساخته ،طرحهای ساختنش را یک ایرانی جوان دهها سال جلوتر به شرکتهای خودروسازی داده بود منها گوش شنوایی نبود.