اگه خودروسازان ضرر میکنن چرا درشون رو نمیبندن؟؟؟ به فرض محال هم ضرر کنن یعنی ما مردم باید تاوانشو پس بدیم؟؟ کجای دنیا همچین چیزی تاحالا دیدین؟؟؟ خدا تا ۱۴۰۰ بهمون صبر بده و کمکمون کنه از گشنگی نمیریم علی برکت الله..
ما خودرو دست دوم خارجی وارد کنیم از خودرو داخلی با کیفیت تر و ایمن تره اسرار به روند تولید سنتی ، بلای جان و مال مردم شده ، کسی هم پاسخگو نیست ، کاش جای سرمایه گذاری در بخش خودرو که ظاهرا استعدادی درش نداریم اقلام دیگری را تولید می کردیم که بازار جهانی به آن وابسته بود که امروزه تحریم بکارمان می امد .
بابا یه فکری به تحریمها کنید تامانتونیم نفت بفروشیم ازاین هم بدترمیشه چون ما تولید وصادرات درست حسابی نداریم زمانی که نمیتونیم یه پرایدی که بیش ازبیست سال ازتولیدش میگذره نتوانیم تمام قطعاتشو خودمون تولید کنیم بدیم دست مردم هیچ توقعه ای نباید داشت تنها درآمدی که کشور داره فقط و فقط فروش نفت نفت نفت
روی چه حسابی خودروسازان همیشه خدا ضررمی بینند؟هرروز به قیمتها می افزایند و هرجوردلشان می خواهد با مشتری تا می کنند بازهم ناراضی اند.اگرضررمی کنند چرا تعطیل نمی شوند؟
بازار خودرو در ایران انحصاری و در دست مافیاست لذا هر طوری که دلشان می خواهد تصمیم میگیرند. بهترین حمایت از تولید کننده گان داخلی رقابتی کردن بازار است نه انحصاری کردن آن چون تولید کنندگان ما جنبه این نوع حمایت را ندارندو چون مشتری را مجبور به خریدن میدانند سوءاستفاده می کنند به خدا این انصاف نیست که با ملت این کشور چنین رفتاری میکنند
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
این دوتا خودرو ساز اگه درش بسته بشه واردات خودرو آزاد بشه با تعرفه کم بخدا هم مردم خودرو درست حسابی سوار میش هم اعصاب مردم ازگرونی خرد نمیشه
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
کاملا با حرف دوستمون موافقم باید رقابتی بشه نه انحصاری