همه ما میدانیم که این آلودگی هوا به خاطر بنزین و سوخت بی کیفیت است .البته خودروهای ایران خودرو و سایپا و فرغون های چینی هم بی تاُثیر نیست .
به خاطر خدا پتروشیمی و خودروسازی را از انحصار خارج کنید .
تا آخر زمستان اگر بارش و باد نباشد تکلیف همین است؟
دست نخبگان داخل و خارج را ببوسید و التماس شان کنید که به مملکت سر و سامان بدهند .
باید شرمنده بشیم از اینکه این اعداد رو می بینیم یا تصاویر هوای آلوده را مشاهده می کنیم.
آخه این هوایی شده که داریم تنفس می کنیم؟
فکر چند سال بعد رو نمی کنیم؟
الان پیروزی رو میبینید من ساکنش هستم.سمت پارک پیروزی یک دوشنبه بازار راه افتاده کل محل رو کلافه کرده از صبح ساعت هفت تا یک نصفه شب دارن جنس بنجل میفروشن. مردم هم زیاد استقبال میکنند.انگار نه انگار که آلودگی وجود داره.همش با ماشیناشون اینور و انور میرن جا پارک پیدا کنند بیان یه خرید ارزون انجام بدن.مردمی که اینجا میان حتی برای سلامتیشون ارزش قائل نیستن.نه فقط اینجا کل تهران.حاضرن بمیرن ولی خریدشون ترک نشه.خدا از باعث و بانی این کار که شهردار این منطقه هستن نگذره که برای سود خودشون حاضرن از جون مردم بگذرند
سیستم حمل و نقل عمومی که در واقع می تواند تاثیرگذار ترین عامل در کاهش آلودگی باشد، در کشور ما خود از علل عمده آلودگی هواست. براساس آمارهای موجود، آنچه در حال حاضر بهعنوان آلودگی هوا از آن یاد میشود، بیشتر ذرات معلق هستند، ذراتی که ۷۰درصدشان از طریق خودروها ایجاد میشود. در آماری که از سهم آلاینده های هوا تهران منتشر شده است ، می توان سهم زیاد حمل و نقل عمومی در آلوده سازی هوا را مشاهده کنیم؛
سواری شخصی: ۴/ ۱ درصد
خودرو های سنگین :سهم ۴/ ۲۲ درصد
اتوبوسهای بخش خصوصی : ۲/ ۱۸ درصد
اتوبوسهای عمومی شهری : ۶/ ۱۲ درصد
موتورسیکلتها : ۵/ ۱۰ درصد
مینیبوسها : ۲/ ۴ درصدی
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
پیروزی روووو
من مدرسم اونجاست یاخداااا
۲۱۱ چخبرههههه
فردا داغون میشم که
هوای استان البرز واقعا کثیف است مایی که کلاس هفتم.هشتم ونهم ریه هامون با ششمی ها یا پنجمی ها فرقی نداره ماهم آدمیم لطفاً رسیدگی کنید که ما هم بتونیم توی خونه تنفس کنیم چون هوا خیلی خیلی کثیفه
باید بیش ازاین از ایران خودرو وسایپا حمایت نکرد بلکه ورود خودروهای خوب خارجی رو آزاد بگذارید ببینید چقدر تاثیر گذار خواهد بود
حسین از شهرری
۱۲:۳۱ ۰۱ دی ۱۳۹۸
سلام لطفا از بلند مرتبه سازی جلوگیری نمایید هر کی هر چی پول بده میتونه بره بالاتر و این باعث میشه که باد راحت نپیچد در کوچه و خیابان و اینکه ساعات کار مراکز عمومی را لااقل کم کنید .... چه معنی داره که پاساژ ها و سینماها تا 1 نیمه شب باز باشند و چرا ادارات و بانکها را زودتر از معمول تعطیل نمی کنند ؟؟؟؟
به خاطر خدا پتروشیمی و خودروسازی را از انحصار خارج کنید .
تا آخر زمستان اگر بارش و باد نباشد تکلیف همین است؟
دست نخبگان داخل و خارج را ببوسید و التماس شان کنید که به مملکت سر و سامان بدهند .
آخه این هوایی شده که داریم تنفس می کنیم؟
فکر چند سال بعد رو نمی کنیم؟
به جزء عمومیها تردد نکنند
هوا صاف میشه
شهرداری خائن مخالف هست
سیستم حمل و نقل عمومی که در واقع می تواند تاثیرگذار ترین عامل در کاهش آلودگی باشد، در کشور ما خود از علل عمده آلودگی هواست. براساس آمارهای موجود، آنچه در حال حاضر بهعنوان آلودگی هوا از آن یاد میشود، بیشتر ذرات معلق هستند، ذراتی که ۷۰درصدشان از طریق خودروها ایجاد میشود. در آماری که از سهم آلاینده های هوا تهران منتشر شده است ، می توان سهم زیاد حمل و نقل عمومی در آلوده سازی هوا را مشاهده کنیم؛
سواری شخصی: ۴/ ۱ درصد
خودرو های سنگین :سهم ۴/ ۲۲ درصد
اتوبوسهای بخش خصوصی : ۲/ ۱۸ درصد
اتوبوسهای عمومی شهری : ۶/ ۱۲ درصد
موتورسیکلتها : ۵/ ۱۰ درصد
مینیبوسها : ۲/ ۴ درصدی
من مدرسم اونجاست یاخداااا
۲۱۱ چخبرههههه
فردا داغون میشم که