سلام. این روزها به حق زیاد گفته میشود که:" با خرید تولیدات داخلی، از تولید ملی، حمایت کنیم که موجب رشد اقتصادی است". حال این سوال مطرح است که در دهههای اخیر با خرید تولید داخلی، لااقل در صنعت خودرو، چرا شاهد شکوفایی این صنعت نبودهایم؟ ... بررسی دلایل این" چرا" نشان میدهد که هنوز فاکتورهای مهم دیگری مغفول و پنهان مانده است.
فروش به قیمت حاشیه بازار خیانت است به مصرف کننده واقعی و از درخواست فروش به قیمت بازار معلوم میشه افزایش قیمت خودرو کار دلالها هم نیست کار خود خودروسازها هستش از قوه قضاییه خواهش میکنیم ورود کنند به این درخواست
بیائیم همدیگررارعایت کنیم وبه گران فروشی که اکثراهم بیخودوبی جهت است دامن نزنیم وعادت نکنیم خصوصاواردکنندگان،تولیدکنندگان دولتی وخصوصی وبازارواصناف وآنهایی که حال دارائیشان خوب وخیلی خوب وعالی است.
بیائیم همدیگررارعایت کنیم وبه گران فروشی که اکثراهم بیخودوبی جهت است دامن نزنیم وعادت نکنیم خصوصاواردکنندگان،تولیدکنندگان دولتی وخصوصی وبازارواصناف وآنهایی که حال دارائیشان خوب وخیلی خوب وعالی است.
فک کنم آقای وزیر و مسئولین مربوطه هنوز خودشونو زدن بخواب برن بازار ببینن چه خبره وقتی کارخانه ماشین تحویل نمیده اصلا تو سایت بزنه پراید 10 میلیون وقتی نمیده چه فایده.
زمانی که سیم کارت ثبت نامی بود یادتونه قیمت چقدر بالا بود ؟ چطور شد که یهو سقوط کرد؟ جواب : بدون محدودیت و در هر زمان ریختن تو بازار تا هر کی هر چندتا که خواست داشته باشه! نتیجه این شد که کسی دنبال دلالی و سود و سرمایه گذاری سیم کارت نرفت دیگه .
وقتی بدون محدودیت خودرو فروخته نمیشه نتیجه همینه که بازار سو استفاده فراهم میشه .
همه جای دنیا ماشین کالای مصرفیه ولی در ایران ما کالای سرمایه ای !
وقتی محدودیت در فروش برداشته شه دیگه کسی ماشین واسش مهم نیست و قیمتش سقوط میکنه به سمت قیمت کارخونه .
تاسف برای مسئولین .
وقتی بدون محدودیت خودرو فروخته نمیشه نتیجه همینه که بازار سو استفاده فراهم میشه .
همه جای دنیا ماشین کالای مصرفیه ولی در ایران ما کالای سرمایه ای !
وقتی محدودیت در فروش برداشته شه دیگه کسی ماشین واسش مهم نیست و قیمتش سقوط میکنه به سمت قیمت کارخونه .
تاسف برای مسئولین .