اخه تا کی ما باید چوب بی فکری مسئولین را باید بخوریم اصلا چرا یا فرانسه قرارداد های تجاری امضا می کنند آیا وقت آن نرسیده که له دولت فرانسه درس درست حسابی داده شود تا دیگه آز آین غلط ها نکند
برلیانس چیه که بخواد دبم کنه... دست خودرو ساز ملی درد نکنه بعد از این همه حمایت و انحصار این وضع بازار خودرو که یک خودروساز گم و گورنام مثل برلیانس واسه فروش قطعه و خودرو ناز میکنه!!!!!!!!!واقعا دمتون گرم اصلا خجالت نکشید.
خجالت رو مردم باید بکشن که ماشینی رو که هیچ چیزیش مثل ما بقی برند هاست قابل مقیاس نیست بعدشم با کلی هزینه هاییی کلان .
اونوقت مردم میرن میخرن
مهدی
۱۷:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
با سلام یک سوال چرا ماشین تولید داخل تو کشور های عربی خیلی خیلی ارزانتر از داخل هست اونجا که باید پول گمرکی پرداخت بشه ارزانتر اینجا گرانتر اگه بگین اونجا پلاک گرونه چه ربطی به خودرو داره اونجا پلاک شخصیه از دولتشان میخرن لطفا یکی جواب بده
متاسفم بر خودرو سازان که ملت را بیچاره کردند 40 ساله آجا ه ورود خودرو به کشور را نمیدهند ومافیابافروختن گاری هاشون به مردم پول بهتری خودروهای خارجی را دریافت میکنند
من شب که می خواهم برم خونه راه برای رفتن ندارم از بس که ماشین تو کوچه پارک شده.بیایید بجای این ماشین های مسموم کننده هوا مترو و مونوریل بسازید یا وارد کنید .
لطفا به خاطر خدا بنویسید تکلیف ما مالباختگان پارس خودرو که دوسال است منتظر ساندرو های استپ وی خود هستیم و پارس خودرو کلیه ساندرو های ما را در بازار ازاد به فروش رسانیده چیست این چه ظلم و جوری است که دامنگیر شده
اخه ساندرو هم ماشینه که تو رفتی ثبتنام کردی اونم دوسال پیش تو چته مگه ساده ایی ال۹۰ رو صندوقش رو بریدن چپوندن به شماها اخه عقل ندارید یا پول مفت تو جیبتونه واقعا که حتی پراید هم قشنگتره بخدا نه قیافش مثل ماشینه ونه پولش مثل ماشیناست بخدا حرامه پول واسه شرکت رنو کسی خرج کنه
حسین
۱۴:۱۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام جرا همین کوییک سینا را کامل نمیکنید مث گزبکس اتومات وکورز مونیتور
مدیریت خودروسازی ما بر اساس مدیریت غربی هاست این نوع مدیریت در ایران اسلامی جوابگو نیست. مدیریت ایرانی باید از همون سنسور کوچیک خودرو گرفته تا کلید و قفل و ..... هر چیز کوچیک ایرانی درست کنن. آخه چرا ما نمیتونیم یه موتور ماشین طراحی کنیم بعد روش یه بدنه طراحی کنیم آخه چرا ؟
اونوقت مردم میرن میخرن