افرین به این مدیریت
بودجه ای که میتونسته صرف معیشت مردم کل ایران باشه صرف یه عده تهرانی شده که اخر هفته هاشونو راحت برن شمال واسه خوشگذرانی از مردم تهران یکسری سالی یکبار استفاده میکنند و عدهای کمی حدود 10 درصد هفته ای یکبار پس واسه 10 درصدد مردم تهران ساخته شده نه همه مردم
این جاده چه به درد دیگر استانها میخوره که مردمانشون حتی تا اخر عمر هم یکبار از اون استفاده نخواهند کرد در حالی که از بودجه عمرانی کل کشور واسه این پروژه استفاده شده
بنیاد که برای همه مردم ایرانه
دولت هم که برای همه مردم ایرانه
پس بخش خصوصیش کجاس که میخواد عوارض بگیره
این همه مالیات میدیم ما تهرانیای بدبخت حالا سالی دوروز هم بخوایم بریم شمال صد تومن هم پول عوارض اتوبان بدیم
بعد از 25 سال قطعه 1 را ساختند و منت هم بر مظلومان ایران می گذارن. شما باید به جهت طولانی کردن و ناتمام ماندن کل پروژه که موجبات خسارات سنگین مالی و جانی به مظلومان ایرانی شده است نتنها خسارت دهید بلکه محاکمه نیر شوید، نه آنکه طلبکارانه بگویید عوارض زیر50هزارتومان.
((قرار بود در سال56 توسط شرکت فرانسوی 5ساله به بهره برداری برسد و فقط از ایران عوارض 10 ساله بگیرد)).
با این نرخ عوارض به نظرتون چند نفر حاضرند از این بزرگراه استفاده کنند ؟! یعنی از همون اول هم مشخص بود این بزرگراه را برای مایه دارا درست می کنند . چقدر کارشناسای رشته های مختلف با ساخت این آزاد راه مخالفت کردند ولی کو گوش شنوا . بعدشم مگه همه ایران باید همه تعطیلاتشون را راه بیافتند برن شمال که این آزاد راه باید ساخته می شد ، ایران به این بزرگی با اینهمه جاهای زیبا ، بالاخره بقیه استان ها هم باید سهمی از گردشگرا را از آن خود کنند یا نه ؟! به خدا خود ساکنین سه استان خزر هم از این سیل بی امان و لجام گسیخته مسافر به ستوه اومدن . اگه به گردشگری در بقیه استان ها هم توجه کافی میشد انوقت همون جاده های موجود شمال هم برای مسافرا هم برای کامیون ها کافی بود ، ظرفیت مغفول مانده راه آهن که دیگه بماند .
۵۰ تمن اگه روزانه ۱۰۰۰ خودرو عبور کنه روزانه ۵۰ میلیون تومان درامد ودر ماه یکو نیم میلیارد و در سال 18 میلیارد تومان میباشد که البته این بصورت میانگین میباشد
1000تا؟
1000 تا که مال 4 ساعته
من خودم یه بار پشت عوارضی تهران ساوه ,منتظر کسی بودم ،حوصلم سر رفت گفتم بذا بشمارم ببینم چندتا ماشین میره،
تو 2ساعت نزدیک 1000 تا ماشین رد شد !
البته تو ایام عید بود
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
۵۰ تمن اگه روزانه ۱۰۰۰ خودرو عبور کنه روزانه ۵۰ میلیون تومان درامد ودر ماه یکو نیم میلیارد و در سال 18 میلیارد تومان میباشد که البته این بصورت میانگین میباشد
چه نرخ خوبی
50 تومن چبزی نیست یارانه یک نفره هست
دم دولت و بنیاد مستضعفین گرم
خدا حافظتون باشه
مثلا یک بیمار شمالی به همراه همراهش اگر بخواد بره تهران برای درمان
میتونه با پرداخت یارانه اش بابت عوارض خودشو به تهران برسونه و با یارانه همراهش بابت پرداخت عوارض خودشو به خونشون
پول یارانه بچه محلاشم میشه خرج بیمارستان
خداوند از بالا تا پایین همه خدمت گزاران جان برکف مومن و مسلمان و متعهد به ارمان های انقلاب را حفظ بفرماید
بودجه ای که میتونسته صرف معیشت مردم کل ایران باشه صرف یه عده تهرانی شده که اخر هفته هاشونو راحت برن شمال واسه خوشگذرانی از مردم تهران یکسری سالی یکبار استفاده میکنند و عدهای کمی حدود 10 درصد هفته ای یکبار پس واسه 10 درصدد مردم تهران ساخته شده نه همه مردم
این جاده چه به درد دیگر استانها میخوره که مردمانشون حتی تا اخر عمر هم یکبار از اون استفاده نخواهند کرد در حالی که از بودجه عمرانی کل کشور واسه این پروژه استفاده شده
دولت هم که برای همه مردم ایرانه
پس بخش خصوصیش کجاس که میخواد عوارض بگیره
این همه مالیات میدیم ما تهرانیای بدبخت حالا سالی دوروز هم بخوایم بریم شمال صد تومن هم پول عوارض اتوبان بدیم
((قرار بود در سال56 توسط شرکت فرانسوی 5ساله به بهره برداری برسد و فقط از ایران عوارض 10 ساله بگیرد)).
دیگه تهران کرج اومدند شمال هم ترافیک شد
برای شما ترافیک عادت کردین ما عادت نداریم
1000 تا که مال 4 ساعته
من خودم یه بار پشت عوارضی تهران ساوه ,منتظر کسی بودم ،حوصلم سر رفت گفتم بذا بشمارم ببینم چندتا ماشین میره،
تو 2ساعت نزدیک 1000 تا ماشین رد شد !
البته تو ایام عید بود
50 تومن چبزی نیست یارانه یک نفره هست
دم دولت و بنیاد مستضعفین گرم
خدا حافظتون باشه
مثلا یک بیمار شمالی به همراه همراهش اگر بخواد بره تهران برای درمان
میتونه با پرداخت یارانه اش بابت عوارض خودشو به تهران برسونه و با یارانه همراهش بابت پرداخت عوارض خودشو به خونشون
پول یارانه بچه محلاشم میشه خرج بیمارستان
خداوند از بالا تا پایین همه خدمت گزاران جان برکف مومن و مسلمان و متعهد به ارمان های انقلاب را حفظ بفرماید
بیشتر از 3 هزار تومان نمی دم!