با توجه به صرفه جویی یک روز کل سوخت کشور،
میتواند سود دولت در فروش وصادرات به همین مقدار باشد و در برآورد هزینه عبور خودروها و تعین عوارض نیز منظور شود و مبلغ عوارض را کاهش و بهینه تر محاسبه کنند ،
نه کل هزینه ساخت بزرگراه را از اخذ عوارض از مردم محاسبه کنند .
ضمنا بطور متوسط این کاهش مصرف حدود ۱۲ لیتر میشود که با بنزین آزاد حدود ۳۶ هزارتومان میشود که برای خودروی های کم مصرف حدود ۲۵ هزارتومان است،
پس بنابراین نرخی که هم سود کردن دولت از مصرف سوخت و هم مردم از کاهش مسیر را درنظر بگیریم
منصفانه، زیر ۳۰ هزار تومان میباشد ،نه زیر۵۰ هزارتومان.
تنها کشوری که دوبار مالیات میگیره کارمند ۱۰٪ مالیات روی حقوقشه دوباره هر خریدی که میکنه مالیات داره حالا هم اتوبانی که شهرداری ها هر سال مالیاتهای مختلف سالیانه میگیره عوارض ورود میخواد ؟ اتوبان لاکچری تون کیلومتری چند حساب میکنید ؟
چقدرم همه مالیات میدن !!!!
کارمندا فقط مالیات میدن همه که کارمند نیستن بازیگرا وکیل ها مهندسین بازاریان ، کارخونه دارها همه مالیات میدن؟
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
واقعا جای بسی تأسف است بعدازسی سال سی کیلومتر آن قطعه مرزن آباد تانرسیده به نمک ابرودهفت هزار تومان عوارض میگرفتند که مسیر کوتاهی بودند ماندم این همه جاده پرپیچ وخم شمال هیچ عوارضی گرفته نشدوسالهای سال داره استفاده میشود آن پل ورسک باان عضمت یک کمی انصاف هم خوبه چطور رویتان میشود مگر شقالقمر کردید بعد از اینهمه سال
میتواند سود دولت در فروش وصادرات به همین مقدار باشد و در برآورد هزینه عبور خودروها و تعین عوارض نیز منظور شود و مبلغ عوارض را کاهش و بهینه تر محاسبه کنند ،
نه کل هزینه ساخت بزرگراه را از اخذ عوارض از مردم محاسبه کنند .
ضمنا بطور متوسط این کاهش مصرف حدود ۱۲ لیتر میشود که با بنزین آزاد حدود ۳۶ هزارتومان میشود که برای خودروی های کم مصرف حدود ۲۵ هزارتومان است،
پس بنابراین نرخی که هم سود کردن دولت از مصرف سوخت و هم مردم از کاهش مسیر را درنظر بگیریم
منصفانه، زیر ۳۰ هزار تومان میباشد ،نه زیر۵۰ هزارتومان.
کارمندا فقط مالیات میدن همه که کارمند نیستن بازیگرا وکیل ها مهندسین بازاریان ، کارخونه دارها همه مالیات میدن؟