نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۴
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
قیمت؟؟؟؟؟برابر سانتافه۲۰۱۷در اروپا میشه دیگه؟!
Iran (Islamic Republic of)
m
۲۳:۰۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
ی زمانی صعنت خودروسازی ایران ده برابر از کره پیشرفته تر بود اما امروز صدبرابر از همون کره عقبتریم
اخه پراید ک حتی موتورش هم ساخت خودمون هم
فکرنمیکنم باشه ماشینه ک اینقدر قیمتش رفته بالا
واقعا ما مردم ایران تقاص چی را داریم میدیم موتورسیکلتی ک تا دوسال پیش قیمتش بود دومیلیون الان شده ده میلیون اخه من ک الان ۳۴سالمه مجرد هم هستم وضع مالیم اصلا خوب نیست چطور میتونم اصلا ماشین حتی پراید اشغال را هم بخرم.
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۲۲:۵۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
اگه وزیر و یا وزرا و مسئولین سهامدار این شرکتها باشند، این خوددرو هم مثل بقیه خودرو ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
اگه !!!
سهامدار چیه مالک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
اینقدر تو این خودرو قرارداد و پورسانت برای مدیران هست که تا برسه دست ما آنهم با قطعات چینی به اندازه ماه واره بر سیمرغ در میاد چون هر مدیریتی تو این ماشین حداقل باید 5 میلیارد گیرش بیاد حالا بشمار چندتا مدیر خلاق تو این پروژه که برای جیب خودشان نه مردم کلنگ زدن داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
خدا به دادمون برسه،الان یک ماهه که نمی تونیم یه ماشین ثبت نام کنیم بعدایناهی الکی میگن ماشین جدید،تیپ جدید،مافیای خودرو خدالعنتت کنه،گناه ماچیه بایه بچه کوچیک نمی تونیم یه ماشین بگیریم که چی، که یه عده ازخدابی خبرمی خوان سودکلان ببرن،ازآه مظلوم بترسیدکه گریبانتون رومیگیره
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۲۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
دلشون خوش ماشین طراحی کردن،دس از سر شاسی ایکس۲۰۰ و موتور ۸۷ اسبی برنمیدارن،قرار بود این ماشین رو با موتور تیوفایو تولید کنن ولی ایرانخودرو قبول نکرد،یاد اون روزی افتادم که پیکان رو از رده خارج کردن ال نود رو بعنوان جایگزین پیکان معرفی کردن،الان هنوزم از موتور پیکان دارن استفاده میکنن ال نودم که دیگه تولید نمیشه بخاطر تحریم،اونیم که سرش بی کلاهه همیشه قشر ضعیف جامعه س
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
این هم مثل شعار های انتخاباتی نباشه خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام یکی از خودرو سازی ها سهمیه داده به نمایندگی ها و برخی کارمندان

حدود ۵ م میگیرن سهمیه رو میفروشن یا ثبت نام میکنند

پیگیری کنید حتما خودتون هم متوجه شدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
اگه آدم بودن اسم ماشینو رهام نمیزاشتن،الان چیکار کنیم بریم اسم بچمونو عوض کنیم یا بالاخره سایپا می‌فهمه که نباید اسم آدمو رو ماشین بزاره؟
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۲۱:۲۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
واقعا ابروی این کشور رو بردید خودرو سازان عزیز
برید از صنایع نانو و موشکی یاد بگیرید که با کمترین ظرفیت کجای جهان وایستادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
رها کن حیاکن این کیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
چه خودرو ملی هستش که موتور برلیانس انداختن روش و من ایرانی نمیتونم بخرم با قیمت دویست میلیون تومان . در گمرک آزاد کنین ماشین دسته دو خارجی بهتر از خودرو های منتاژ ایرانیه
Iran (Islamic Republic of)
بی غم
۲۰:۲۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
من که عکس این ماشین رو ذخیره کردم، ولی بهتون قول میدم که شکل دیگه ای رو توی جاده ها می بینیم .
Iran (Islamic Republic of)
تقی
۲۰:۲۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
بعد از ۴۰ سال پراید رو با ده خط تولید نمی توانید تحویل دهید اینو می خواهید تولید انبوه کنید خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
پیشوا
۱۹:۵۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
آدم مونده توش.....
خودروهای دست دو که هیچ دست سه
خارجی هم سوار شی ارزش داره تا این
خودروهای داخلی....قیمتش بدرد خودشون
میخوره...قیمت واقعی خودرو برای خرید مردم
قشر پاییناز20میلیون باید باشه