سلام قبل این افتتاح اقای رئیس جمهور بهتر به فکر ما قمیا باشین ما ماسک نداریم یک هفتس که فهمیدیم کرونا امد شما که میدونستی چرا زودتر اعلام نکردی .ماخودمان وعزیزانمان درخطر هستیم .اون وقت شما..........
به سلامتی ویروس کرونا رو به استان های شمالی میفرستید در حالی که بیش از هزار خانواده در اذربایجان در برف بیخانمان شدند و چندین هزار نفر در چند استان منتظر فاجعه سیل در شهرهایشانند و مردم در کل کشور درگیر بیماری همه گیر و بی اعتماد به مسئولین مخفیکار و بی تدبیر و بی لیاقت ، افتتاح این بزرگراه نیمه کاره ازشاهکار دیگر ایست که خطر شیوع بیماری در استان های شمالی را چندبرابر میکند.
حالا مثلا الان افتتاحش کردین که چی بشه. بیشتر تهرانیا بیان سمت شمال؟ خودمون کم کرونایی داریم شما هم به بیشتر شدنش دامن بزنین. آقا نخواستیم.شما برو وقتتو بذار بحران کشورو حل کن نه اینکه بعد اینهمه سال تو این وضعیت بحران کرونا اومدین کلنگ زنی. بجای این خودنماییها یکم به فکر جون ملت باشین
سال ۸۵ طرح آزادراه الموت تنکابن تصویب شد. از سال ۸۶ عملیات ساختش شروع شد، اما بعد از ۱۲ سال هنوز خوابیده و پیشرفتی نکرده. مگه نمیگین باید تو مصرف بنزین و گازوئیل صرفه جویی کنیم؟ آزادراه الموت تنکابن استان های تهران، البرز و قزوین را به گیلان و مازندران نزدیک تر میکند و باعث صرفه جویی در مصرف سوخت میشود. خواهش میکنم بجای وعده بعید و تبلیغات کذب لطفا پیگیری کنید. اگه پروژه ی الموت تنکابن دشمن محیط زیسته، پس ویلا های تو لواسان خاتمی چی؟
سلام : پیشنهاد می گردد در کنار و طول آزاد راه تهران شمال طرح پروزه خطوط راه آهن و ریل گذاری برای عبور قطار نیز مطالعه و انجام شود ودر صورت اجرا وعملی شدن این طرح چه صرفه جویی در مصرف بنزین ،جلوگیری از ترافیک و حمل و نقل بار و مسافر ارزان در کشور را به همراه دارد.
عوارض آزاد راه تهران -شمال بایدحدود 10هزار تومان باشد چون به اقشار متوسط و شمالیهای مقیم تهران که تقریباًباید بیشتر ازاین آزادراه استفاده کنندخیلی فشار می آید راهکار دیگر این است که از خودرو های بالای 500میلیونی عوارض دوبرابری نسبت به بقیه خودرو ها ی قیمت پائین تردریافت گردد
بعد سی سال بودجه و پول مردم یه آزادراه درست کردن که باهاش همین مردم بدوشن البته دو سه نسل از اون آدما که کلنگ زدنش دیدن به لقا الله پیوستند از جمله خود کلنگ زنش
علی برکت الله
عوارض آزاد راه تهران -شمال بایدحدود 10هزار تومان باشد چون به اقشار متوسط و شمالیهای مقیم تهران که تقریباًباید بیشتر ازاین آزادراه استفاده کنندخیلی فشار می آید راهکار دیگر این است که از خودرو های بالای 500میلیونی عوارض دوبرابری نسبت به بقیه خودرو ها ی قیمت پائین تردریافت گردد