نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
لطفاً تمامی مراکز آموزشی را تا عید تعطیل کنید. این بنده خدا که دیگه بیماری زمینه ای نداشته حتی اگه آنفلوآنزا هم باشه خیلی ناجوره اگه مسافرای بی ملاحظه شمال را بخواهید بخاطر مدارس برگردونید تاوانش را نباید همه شهرها بپردازند. فوقش آموزش را تا عید مجازی و با استفاده از شبکه های اجتماعی کنید.
Sweden
محسن
۰۹:۳۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
چرا اعلام نمیکنند مرگش بر اثر چی بوده
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۳۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
به عزیزان باشگاه خبرنگاران جوان توصیه ای دارم. آن هم اینکه آمار فوتی های ناشی از آنفولانزا تا اول دی را منتشر کنند تا مردم بدانند که کرونا یک بیماری عادی در مقابل آنفولانزای معمولی است. چون مردم اطلاع ندارند که آنفولانزا هم میکشد فکر میکنن که فقط کرونا آدمها را میکشد. اگر به آمارها توجه شود تا اول دی ماه سال جاری 103 نفر در اثر آنفولانزا جان دادند و حتی آمریکا با اون پیشرفتهایش سالانه حدود 16 هزار نفر در اثر آنفولانزا فوت میکنند.
اگر آمار مربوط به آنفولانزای معمولی گفته نشود. مردم فکر میکنند که هیچ مشکلی و تلفاتی در آنفولانزای معمولی نیست. و فقط کرونا میکشد. کرونا همان آنفولانزای معمولی با واگیری بالا هست. اگر به آنفولانزای معمولی 100 نفر دچار شوند به آنفولانزای کرونا 1000 نفر دچار میشوند. و در این وسط آن افرادی که بیماری زمینه ای دارند در خطر هستند و آنها باید مواظبت بیشتر و مراقبت بیشتر داشته باشند. و بقیه باید به زندگی عادی خود مشغول باشند. چون دیر یا زود همه ما یا مبتلا به کرونا خواهیم شد یا واکسنش را دریافت خواهیم کرد تا سیستم ایمنی بدن تمامی مردم به کرونا مقاوم شود آن وقت کرونا میشود مثل آنفولانزای خوکی و ان 1 اچ 1 و انفولانزای مرغی و .... که تا حدودی در جامعه عادی شده.
من و همسرم دو سال پیش به یک آنفولانزای گرفتار شدیم تا به حال چنین بیماری را تجربه نکرده بودیم من خودم در عرض 3 هفته 10 کیلو وزن کم کردم و روزهای وحشتناکی را تجربه کردم و بستری هم نشدم دوره درمان در خانه و محل کار سپری شد. و پس از بهبودی تا الآن دو سال است که حتی سرما خوردگی ساده هم نگرفته ایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام.عزیزم چرا تاالان کشور گل وبلبل بود ؟ وخبری از آنفولانزا هم نبود؟ ما از مرگ بر اثر آنفولانزا و یا کرونا سوالی نداریم سوال اصلی ما این هست که چرا تا به حال چیزی بهمون نگفتن از هیچ کدومشون.این خواسته زیادیه که از داخل کشورمون اطلاع داشته باشیم؟ ما کشورمونو دوست داریم وجان مردم عزیز برامون مهمه. ناراحتی از دست مسئولین حق طبیعیه ما هست.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۲۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
درود به منطق و نظر شما بله من هم با وجود بیماری قلب و معده به آنفولانزا یک ماه قبل مبتلا شدم کسی به زنده ماندنم امید نداشت شصت ساله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
بسیار عالی و به جا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
همینو بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
عزیزم روحش شاد
خدا به خانواده اش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
جواب این خونها را انهایی که یک ماه قبل چینیها را برای مسابقه وزنه برداری به گیلان اوردن باید بدهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
درود و سلام به روح انسانهائی که جانشون رو فدای دفاع و مراقبت از مردم میکنند که اینها با خدای خودشون معامله میکنند . خدا رحمت کنه ایشون رو به حرمت صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
تیری در تاریکی میزنی ؟
۱۲