خیلی خنده دار ودر عین حال خیلی مسخرست، وزارت ارشادی که خودش یه زمانی تو دهه های شصت و هفتاد میگفت که موسیقی حرامه و از این حرفا...
حالا چی شده که موسیقی رو آزاد کرده، الان دیگه حرام نیست؟
لس انجلسی ها همونایی هستن که از نیمه دوم دهه پنجاه تا نیمه دوم دهه هشتاد تقریبا به مدت سی سال موسیقی ایرانی رو حفظ کردن و بعد از اون هم به از سال ۸۶، ۸۷ و مخصوصا از دهه ۹۰ به بعد، به لطف وزارت ارشاد هر ننه قمر بی سوادی اومد خواننده شد، ما با موسیقی لس انجلسی زندگی کردیم و باهاش بزرگ شدیم، موسیقی های داخلی فقط به درد جوون های امروزی میخوره که هیچ درک و دانشی از موسیقی ندارن
کجاست اون اهنگ های پر معنا و پر انرژی دهه های شصت و هفتاد که آدم با گوشت و پوستش لمسشون میکرد؟
کجاست اون آلبوم های مدرن و دوزبانه و در سطح جهانی و ماندگار دهه هشتاد؟
از دهه نود به بعد تنها چیزی که توی موسیقی بدست آوردیم پسرفت و عقب گرد بوده، که این هم به لطف خواننده های بی سواد و ضعیف داخلیمون هست، دستشون درد نکنه
من ایران زندگی نمیکنم المان هستم تمام مشخصاتم واقعی است ۲۵ ساله که ایران نیستم اما هر کسی در هر مقامی هر لباسی از وطن عزیز من حتی خیلی کوچیک بعد گفته باهاش درگیر شدم حالا که این بی غیرتها در راس انها ابی رفتن تو صف دشمن وطن من وتایید جنایت های عربستان در مقابل کشتار بچه های یمنی و نقشه جدایی شهرهای ما این دیگه بالاتر از خط قرمز های هر وطن دوست ایرانیست حیف که نمیتونم حرف های ناسزا سنگین بدم تا دلم خالی بشه میگم وطن فروشها
شادمهر حسابش از اینا جداس،شادمهر همیشه گفته من لس آنجلسی نیستم. همین شادمهر تو دبی کنسرت داشت و اهنگ ای ایران رو میخواست بخونه ولی عربا نمیخواستند،ولی و با تمام وجودش اجرا کرد و سالن رو برد رو هوا و گفت دیگه منو دبی نمیبینید ایرانی ها به هیچ کس باج ندادن و نمیدن پس چرا این اتفاق رو رسانه ای نکردید چرا ازش حمایت نکردید؟چرا تحقیق نکردید چرا مستندی نساختید که چرا شادمهر از ایران رفت و لس آنجلس نشین شد
بد بخت ها به گدايي افتان بخواطر پول حر كاري ميكنن .
اين رو هم بگم كه اينها اصلا ديگه ايراني نيستن و مثل ما فكر نميكنن اينها تو يك فضاي ديگه رشت كردن و نحوه فكر كردن شان كلا با ما فرق داره. قريبه هستن
حالا چی شده که موسیقی رو آزاد کرده، الان دیگه حرام نیست؟
لس انجلسی ها همونایی هستن که از نیمه دوم دهه پنجاه تا نیمه دوم دهه هشتاد تقریبا به مدت سی سال موسیقی ایرانی رو حفظ کردن و بعد از اون هم به از سال ۸۶، ۸۷ و مخصوصا از دهه ۹۰ به بعد، به لطف وزارت ارشاد هر ننه قمر بی سوادی اومد خواننده شد، ما با موسیقی لس انجلسی زندگی کردیم و باهاش بزرگ شدیم، موسیقی های داخلی فقط به درد جوون های امروزی میخوره که هیچ درک و دانشی از موسیقی ندارن
کجاست اون اهنگ های پر معنا و پر انرژی دهه های شصت و هفتاد که آدم با گوشت و پوستش لمسشون میکرد؟
کجاست اون آلبوم های مدرن و دوزبانه و در سطح جهانی و ماندگار دهه هشتاد؟
از دهه نود به بعد تنها چیزی که توی موسیقی بدست آوردیم پسرفت و عقب گرد بوده، که این هم به لطف خواننده های بی سواد و ضعیف داخلیمون هست، دستشون درد نکنه
خیلی هم بهتره !!!
اين رو هم بگم كه اينها اصلا ديگه ايراني نيستن و مثل ما فكر نميكنن اينها تو يك فضاي ديگه رشت كردن و نحوه فكر كردن شان كلا با ما فرق داره. قريبه هستن