پراید همون قیمت کارخونه و شورای رقابتی هم حساب کنیم از حدود ۲۰ تومن رسیده ۳۸ تومن ، این ۵ درصده؟
چرا آمار نادرست و گول زننده میدید ، نمیتونید بسازید استعفا بدید یه آدم درست بیاد سر کار
داره میگه فولاد مصرفی پراید ۱۰ میلیون میشه حدودا بعد چطور ۳۸ میلیون میفروشن و دارن ضرر هم میدن؟؟؟؟؟
گراني خودرو تو ايران حساب كتاب نداره اگه حق گمركي رو پايين بيارن ورقابت ايجاد بشه بين خودرو ساز ان، ديگه اينقدر خودرو سازان داخلي نمي تونن خون مردم رو تو شيشه بكنن وماشين بي كيفيت بدن دست مردم با قيمت گزاف.
بخداوندی خدا اگر مجلس خوبی میداشتیم اگر ریس جمهور خوبی میداشتیم اگر قوه قضاییه خوبی میداشتیم الان خودروسازها و مافیای انها ب اعدام محکوم شده بودند نه اینکه همگی خفه خون گرفتند مردم بیچاره فقط دارن زجر میکشن همه ی این شعار ها فیلمه برا من ! من که دیگه قطع امید کردم میدونم کشورم چقد فاسده
با سلام
اصلی ترین و موثرین گرانی خودرو در کشور مربوط به نسبت بسیار زیاد سرمایه گذاری به تولید می باشد
به عبارتی برای سود 10 واحدی سرمایه گذاری سنگینی شده است که عمده آن دارایی های سمی یا اصلاحا غیر مفید در تولید می باشد
برای درک بهتر مطلب به مثال زیر دقت کنید
کسی برای حمل یک مسافر، اتوبوس یک میلیارد تومانی خریداری کرده
در صورتی می توان این فرد را با یک خودروی بسیار ارزانتر می توان جابجا کرد
توجیه جالبی بود ولی آیا قیمت فولاد ما از قیمت جهانی بالاتر رفته که خودروهای بی کیفیت ما سه برابر قیمت جهانی به فروش می روند بهتره یه جستجو تو سایت فروش خودروهای خارجی بزنید و با دیدن قیمتها متوجه وقاحت بعضی از آقایان خواهید شد
فرار رو به جلو و فرافکنی نکنید!!
علت اصلی گرانی خودرو مونوپولی و رانت در این حوزه است. همین امروز واردات خودروی دست دوم را آزاد کنید ببیند چه اتفاقی می افتد!!!
قبول که فولاد یکی از مهمترین عوامل و تعیین کننده در قیمت یک خودرو دارد ولی ایا به نقش :
عدم عرضه خودرو در بازار توسط خودرو سازان
انحصار در تولید و عرضه خودرو در بازار
عدم واردات خودروهای کم مصرف و قیمت پایین
مافیای خودرو
اشاره نکردید چرا تا یکی دو ماه قبل که فولاد ارزان بود همچنان قیمت خودرو بالا بود
چرا خودتان را گول میزنید چرا نمی خواهید یکبار هم شده واقعیت را قبول کنید .
ایا خودرو در بازار انحصاری ایران و برخلاتف کلیه کشورهای جها یک کالاتی سرمایه ای نشده است ؟
چرا آمار نادرست و گول زننده میدید ، نمیتونید بسازید استعفا بدید یه آدم درست بیاد سر کار
داره میگه فولاد مصرفی پراید ۱۰ میلیون میشه حدودا بعد چطور ۳۸ میلیون میفروشن و دارن ضرر هم میدن؟؟؟؟؟
اصلی ترین و موثرین گرانی خودرو در کشور مربوط به نسبت بسیار زیاد سرمایه گذاری به تولید می باشد
به عبارتی برای سود 10 واحدی سرمایه گذاری سنگینی شده است که عمده آن دارایی های سمی یا اصلاحا غیر مفید در تولید می باشد
برای درک بهتر مطلب به مثال زیر دقت کنید
کسی برای حمل یک مسافر، اتوبوس یک میلیارد تومانی خریداری کرده
در صورتی می توان این فرد را با یک خودروی بسیار ارزانتر می توان جابجا کرد
علت اصلی گرانی خودرو مونوپولی و رانت در این حوزه است. همین امروز واردات خودروی دست دوم را آزاد کنید ببیند چه اتفاقی می افتد!!!
دیگه راجع خودرو حرف نزنید که دیگه حال مون بد میشه
دیگه راجع خودرو حرف نزنید که دیگه حال مون بهم میخوره
قسم حضرت عباس قبول کنیم!یا دم خروس را
عدم عرضه خودرو در بازار توسط خودرو سازان
انحصار در تولید و عرضه خودرو در بازار
عدم واردات خودروهای کم مصرف و قیمت پایین
مافیای خودرو
اشاره نکردید چرا تا یکی دو ماه قبل که فولاد ارزان بود همچنان قیمت خودرو بالا بود
چرا خودتان را گول میزنید چرا نمی خواهید یکبار هم شده واقعیت را قبول کنید .
ایا خودرو در بازار انحصاری ایران و برخلاتف کلیه کشورهای جها یک کالاتی سرمایه ای نشده است ؟