سلام
اگر اوپراتور شما از این برنامه پیروی کند در صورت فعالسازی، به شما اطلاع خواهد داد و شما را در جریان خواهد گذاشت.
مهدی
۲۲:۲۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
بنده از مشترکان اینترنت شاتل هستم.
امروز رفتم بخش بسته های فعال اینترنتی، متوجه شدم که این شرکت این بسته رایگان را با تاریخ اتمام اسفند 99 تعریف کرده است که با اولویت استفاده از بسته های زودتر منقضی شونده، عملا غیرقابل استفاده است. زیرا ابتدا بایستی بسته خریداری شده خودمان تمام شود که بتوانیم از بسته رایگان بهره مند شویم.
برای بنده (و مشابهاً خیلی کاربران دیگر) که 54 گیگابایت از بسته خریداری شده قبلی مانده است و تا پایان سال این مقدار مصرف زیاد ندارم که تمام شود، امکان استفاده از این بسته عملاً وجود ندارد و طبق اعلام این شرکت، این بسته انتهای امسال حذف میشود و لذا تاریخ اعلامی انقضا (اسفند 99) فقط برای عدم امکان استفاده توسط ما میباشد.
با تماس با شرکت شاتل به بنده میگویند ما به اجبار وزیر ارتباطات این بسته را گذاشتیم و کمتر از یکسال بسته 100 گیگی تعریف نکردیم.
لذا عملا این شرکت با تخلف، امکان اولویت بالاتر استفاده از این بسته 100 گیگ را غیرممکن ساخته است.
اگر اوپراتور شما از این برنامه پیروی کند در صورت فعالسازی، به شما اطلاع خواهد داد و شما را در جریان خواهد گذاشت.
امروز رفتم بخش بسته های فعال اینترنتی، متوجه شدم که این شرکت این بسته رایگان را با تاریخ اتمام اسفند 99 تعریف کرده است که با اولویت استفاده از بسته های زودتر منقضی شونده، عملا غیرقابل استفاده است. زیرا ابتدا بایستی بسته خریداری شده خودمان تمام شود که بتوانیم از بسته رایگان بهره مند شویم.
برای بنده (و مشابهاً خیلی کاربران دیگر) که 54 گیگابایت از بسته خریداری شده قبلی مانده است و تا پایان سال این مقدار مصرف زیاد ندارم که تمام شود، امکان استفاده از این بسته عملاً وجود ندارد و طبق اعلام این شرکت، این بسته انتهای امسال حذف میشود و لذا تاریخ اعلامی انقضا (اسفند 99) فقط برای عدم امکان استفاده توسط ما میباشد.
با تماس با شرکت شاتل به بنده میگویند ما به اجبار وزیر ارتباطات این بسته را گذاشتیم و کمتر از یکسال بسته 100 گیگی تعریف نکردیم.
لذا عملا این شرکت با تخلف، امکان اولویت بالاتر استفاده از این بسته 100 گیگ را غیرممکن ساخته است.
برا ما هایی ک از اینترنت موبایل استفاده میکنیم چرا فکری نکردن .
مگه ما ادم نیستیم.
از آنجایی که طرح تشویقی و برای استقرار شهروندان در خانه ایجاد شده است تنها اینترنتهای خانگی را پوشش میدهد.
شما با مراجعه به سایت آسیاتک و ورود به حساب کاربریتان قادرید به بخش مورد نظر دست پیدا کنید.
ببهشيد مال ما شاتله ولي حساب كاربري نداريم چيكار بايد بكنيم؟
شما با مراجعه به سایت آسیاتک و ورود به حساب کاربریتان قادرید به بخش مورد نظر دست پیدا کنید.