بعد از فعالسازی صد گیگ سرعت اینترنتم بشدت افت کرد به نحوی که یک سایت نمیتونستم وارد بشم به ناچار مجبور به غیرفعالسازی صد گیگ شد و سرعت اینترنتم مثل قبل شد!!! و بعد دیگه صد گیگ اینترنتی در کار نبود ک فعالش کنم !!!!
حال سوال اینجاست چطور این سرعت تغییر میکنه مگه پهنا اینترنت همون پهنا نیست ؟
در ضمن سرعت بالا رو هم بخریم سرعت خیلی پایین تر از اون چیزی که خریداری کردیم و در اختیارمون میزارن
بیشتر مشترکین هر اپراتوری مشترکین اعتباری هستند چرا فقط به بخشی از مشترکین هدیه میدن یعنی کسانی خط اعتباری دارند باید همشون از خونه برن بیرون عجب به قول یکی برای همه و همه برای یکی به نڟر من وزیر های جوان با معاون و مشاورینشو پیر باشن
مردم عزیز ، این مخابراتی ها اینجوری می کنند که شما را اذیت کنند و شما از خیر بسته هدیه بگذرید .
وظیفه مخابرات و شرکتها است که حجم 100 گیگ بین الملل برای شما شارژ کنند و در واقع 400 گیگ داخلی است .
اگر سرعت کم است بجای گلایه های بچه گانه به 195 اطلاع بدهید .
بنده اطلاع دادم و سرعتم به 8 مگابیت رسید .
به جای گلایه ، مطالبه کنید و این حق شما است .
اولا دوبرابرش میشه 200 گیگ داخلی. ثانیا من از این هدیه استفاده نمیکنم. هدیهای که زوریه و شرکتهای اینترنتی راضی نیستن. من و شما نیازمند اینترنت صدفهای نبوده و نیستیم و درستش اینه که به اندازه مقدار پولی که دادیم، مصرف کنیم.
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
آقا ما نمی خواهیم این بسته را همون اینترنت خودمون راو با سرعت قبلب میخواهیم عجب گیری کردیم !!!!
اینها تا برن مشکل رو حل کنند مهلت بسته تمامه
به جای اینکه مهلت حجم بسته را تا آخر سال بزارن میذاشتن تا آخر تعطیلات عید اونوقت همه عجله برای تمام کردن حجم بسته نداشتن و سرعت هم خوب میشد
من بعد از این خبر که اعلام شد فعال شروع به استفاده از اینترنت کردم دوباره پیام اومد که فعال نشده و اینترنت شما داره آزاد حساب میشه حالا من این خسارت رو چه جوری بگیرم؟
ما در کاشان هم سرعتمون پایین هس و هم قطعی زیادی داریم. مثلا از ساعت یک تا 4 بعد از ظهر کلا اینترنتمون قطع هس! شب هم یه چند ساعتی اینترنتمون قطعه!
یکی نیس به آقای وزیر بگه خب مرد حسابی وقتی زیر ساخت های لازم رو ندارید چرا الکی به مردم قول می دید؟ و کارهایی می کنید که در توانتون نیست.
شما بیشتر باعث شدید ما چند ساعت اینترنت نداشته باشیم!
نیازی نیست واسه ی ما حاتم طایی بشید،
این که در قبال هزینه ای که میکنیم خدمات با کیفیت دریافت کنیم کافیه.
الان هم به جای بهانه تراشی، خسارت ناشی از این اقدامتون رو پرداخت کنید.
والا صد گیگ اینترنت رایگان دادین به کسانی که اینترنت ثابت دارند ولی ما که اینترنت رو میخریم چرا اینقدر اینترنت ما قطع میشه
الان چندروزه ماهم مشکل قطع اینترنت داریم این چه وضعشه
اگه تونستین با پارس انلاین تماس بگیرید فقط تماس که بگید ۱۰ روزه اینترنت قطعه جایزه دارین . توقع داریم از باشگاه خبرنگاران ما جوانان یه تست چند دقیقه ای بکنن لطفا لطفا
من بعداز دوساعت پشت خط موندن بعد از چندروز بالاخره موفق شدم با اپراتورشون صحبت کنم. الکی میگه ترافیک مخابرات منطقه باعث کم شدن سرعت شده. میگم 100 گیگ غیرفعال کنید سرعتو به حالت عادی برگردونین همچنان اصرار داره که ربطی نداره.پارس آنلاین خیلی بد شده.
حال سوال اینجاست چطور این سرعت تغییر میکنه مگه پهنا اینترنت همون پهنا نیست ؟
در ضمن سرعت بالا رو هم بخریم سرعت خیلی پایین تر از اون چیزی که خریداری کردیم و در اختیارمون میزارن
اینترنت شما از کدوم ارایه دهنده بوده؟
وظیفه مخابرات و شرکتها است که حجم 100 گیگ بین الملل برای شما شارژ کنند و در واقع 400 گیگ داخلی است .
اگر سرعت کم است بجای گلایه های بچه گانه به 195 اطلاع بدهید .
بنده اطلاع دادم و سرعتم به 8 مگابیت رسید .
به جای گلایه ، مطالبه کنید و این حق شما است .
به جای اینکه مهلت حجم بسته را تا آخر سال بزارن میذاشتن تا آخر تعطیلات عید اونوقت همه عجله برای تمام کردن حجم بسته نداشتن و سرعت هم خوب میشد
یکی نیس به آقای وزیر بگه خب مرد حسابی وقتی زیر ساخت های لازم رو ندارید چرا الکی به مردم قول می دید؟ و کارهایی می کنید که در توانتون نیست.
شما بیشتر باعث شدید ما چند ساعت اینترنت نداشته باشیم!
این که در قبال هزینه ای که میکنیم خدمات با کیفیت دریافت کنیم کافیه.
الان هم به جای بهانه تراشی، خسارت ناشی از این اقدامتون رو پرداخت کنید.
الان چندروزه ماهم مشکل قطع اینترنت داریم این چه وضعشه