قوه قضائیه چه ربطی داره به گرانی خودرو ؟
مگه مبصر کلاس هستند
اگر گرانی توجیه پذیر نباشه توسط بازار پذیرفته نمیشه به همین راحتی
عادت کردید برای هر چیزی دولت و قوه قضائیه دخالت کنند
برای هر کسی که نمی تونن یک مامور بذارن
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
اگه به قوه قضائیه و دولت مربوط نمیشه پس به کی ربط داره که روزی 2ملیون میره رو تولید داخل چرا رئیسی دو ماه پیش امد گفت باید با عوامل گرانی خودرو. برخورد کرد چرا وزیر صنعت قول ارزانی داد چرا؟
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
هر روز یک بهانه
خودرو که دولتی است
زمانی که دلار گران شد خودرو گران شد زمانی که دلار ارزان شد بازم خودرو گران شد...الانم یه بهانه جدید
بنظرم دلال کیه . همین خودرو ساز . ناکار آمدی خودرو سازی با سیستم پنجاه سال قبل فقط جیب مردم دارن خالی میکنن
رضا
۰۹:۳۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
خودرو کم نیست اما سیستم ثبت نام خودرو به بی راهه ای رفته که خودروهای ثبت نامی فقط به چنگ دلال ها می افتد.آنها هم پس از تحویل گرفتن خودرو با قیمت های فاحش آن را در نمایندگی ها و نمایشگاهها به فروش میگذارند.زمانی که خودرو با این قیمت های کاذب کشش دارد و به فروش می رود که دلال ها فروشنده هستند و زمانی که بازار تحت تاثیر شرایطی رکود پیدا میکند و تقاضا کاهش پیدا می کند.دلال ها قیمت کاهش نمی دهند چون یاد گرفته اند که با اندک زمانی مقاومت و نفروختن خودرو به قیمت پایین دوباره بازار عطش پیدا می کند و چه بسا قیمت بیشتر از پیش افزایش میابد.دلال جماعت با این شرایط همیشه خیالش از بابت این که خودرو های ثبت نامی کارخانه ها با ترفند های آنان به دست مصرف کننده واقعی نمیرسد مطمئن هستند پس دامنه امنی برایشان درست شده که قیمت گذاری در بازار فقط در انحصار خودشان است.تنها را رسیدن خودروهای کارخانه به دست مصرف کننده تحمیل شرایطی از سوی دولت است که امکان نقل و انتقال خودرو پس از تحویل خودرو از کارخانه در بازار آزاد برای سالها به صفر برسد و این با نگه داشتن قسمت اندکی از مبلق خودرو در رهن شرکت کارساز نیست فقط باید سیستم یکپارچه ای از کارخانه پلیس راهنمایی،محضرها،قرارداد نمایشگاها،اداره دارایی و سیستم قضایی و ادارات بیمه ایجاد شود که امکان نقل و انتقال به هیچ صورتی حتی وکالتی وجود نداشته باشد و نقل انتقال مشمول مالیات بسیار سنگین برای ثبت نام کننده باشد و معاملات این چنینی از نظر سیستم قضایی کاملا باطل اعلام شود و خریدار کوچکترین ادعایی نتواند داشته باشد. اینکه خودرو هنوز دست فرد ثبت نام کننده است به صورت پی در پی توسط نهادی پیگیری شود.شرکت های بیمه به مدت چند سال موظف باشند بیمه نامه را فقط به اسم ثبت نام کننده خودرو صادر نمایند و خدمات نیز متقابلا فقط برای شخص ثبت نام کننده و خانواده اش باشد.
همیشه بهانه ای برای افزایش قیمتها هست!!!!
چرا باید خودرو که یک وسیله و شی مصرفی و استهلاک پذیر است به عنوان کالای سرمایه ای باشد؟
واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا این خواست مردم است یا ذی نفعان؟
شواهد و قرائن نمودارهای مختلف همه و همه با شیب تند حاکی از شکست ماست این سنت الهی است خدا مثل جاکمیت اینگونه نیست که پسرخاله دختر عمو بازی دراره او خداست
آقای محترم لطفا با این خبرها سرمردم گرم نکنید درسته مردم نجیب داریم ولی قرار نیست چیز دیگه فرضش کنید
همان طور کور صنعت نفت و پتروشیمی و صنایع وابسته منابع درآمدی دولتی و بوجه ای محسوب میشن صنایعذخودروسازی هم به نوع خودش منابع دولتی به نوعی محسوب میشن درآمدهای آشکار و درآمدهای پنهان بودجه محسوب می شود لطفاً با مردم صادق باشید
در آبان 97 خودر تیبا پیش فروش ثبت نام کردم و در شهریور 98 تکمیل وجه انجام شد و تحویل یک ماه زدن. اما الان نزدیک 7 ماهه که هنوز خبری نیست.
کاش مسئولان سر خود را از برف بیرون بیارن
مگه مبصر کلاس هستند
اگر گرانی توجیه پذیر نباشه توسط بازار پذیرفته نمیشه به همین راحتی
عادت کردید برای هر چیزی دولت و قوه قضائیه دخالت کنند
برای هر کسی که نمی تونن یک مامور بذارن
خودرو که دولتی است
زمانی که دلار گران شد خودرو گران شد زمانی که دلار ارزان شد بازم خودرو گران شد...الانم یه بهانه جدید
ایا نباید مسئولان جلوی دلالان را بگیرن اگر نمیتونن پس استعفا
چرا باید خودرو که یک وسیله و شی مصرفی و استهلاک پذیر است به عنوان کالای سرمایه ای باشد؟
واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا این خواست مردم است یا ذی نفعان؟
معلوم نیست این همه خودرو کجا میره ، کی میخره
همان طور کور صنعت نفت و پتروشیمی و صنایع وابسته منابع درآمدی دولتی و بوجه ای محسوب میشن صنایعذخودروسازی هم به نوع خودش منابع دولتی به نوعی محسوب میشن درآمدهای آشکار و درآمدهای پنهان بودجه محسوب می شود لطفاً با مردم صادق باشید