چون این ارز خارجی نیست که کران میشه؛ بلکه این ارز کشورمان هست که روز به روز ارزشش رو پایین تر میارن برای اینکه صادرات بیشتری داشته باشن! و برای همون صادرات هم هست که قیمت اجناس رو میبرن بالا تا مردم داخل کم تر مصرف کنند و کالای بیشتری برای صادرات بمونه!
اول واحد پول ما ایرانی ها شده دلار خبر نداری برو تحقیق کن
دوم /ایران کشوری هست که متاسفانه هیچ منبع یا منابعی بجز عدهای دولتمرد کثیف و بی شرف نداره بخاطر همین مجبوریم بخاطر ساخت ماشین مواد اولیه با دلار 4200 ال اسحاق وارد کنیم البته ببخشید 42000 تومانی .
فروش زیاد =سود بیشتر=قیمت تمام شده کمتر برای مشتری و سود بیشتر مشتری و خودروساز
فروش کم=قیمت بالاتر سود کمتر،مشتری ناراضی تر ضرر خودروساز و مشتری
سود بیشتر در فروش بیشتر پس خودروسازان این سیاست قدیمی را فراموش و به تولید بیش از پنج ملیون و ده ملیون در سال برنامه ریزی کنند تا بازار ایران و منطقه را به شایستگی در دست داشته باشند.
آنهم با تکمیل زنجیره و کامل شدن دومینوی ساخت همه قطعات در کشور خودمان .
۴۰ سال پیش گفتن خودزو وطنی میخواهیم اما باچطور شیوه و مدیریتی !
حالا خیابانها شده کوه خودرو و خودش هم برای سرپا ماندن شده کوه تورم با سواری گرفتن روی دوش مردم
آلودگی صوتی هوایی ووو امان مردم گرفته و چون همه از این تولید متنعم اند دیگه به چبزی کار ندارن
مواد و آلیاژهای مورد استفاده در خودرو هیچوقت کاملا توسط یک کشور قابل ساخت نیست مثلا آلومینیوم برای بهره برداری در صنعت خودرو بیش از 7 نوع هست که هرکدام از عناصر خاص و با پایه الومینیوم ساخته میشوند حالا درسته که ما عنصر آلومینیوم را در کشور داریم اما عناصر دیگه منحصرا توسط چند کشور قابل تولید هست که قیمتی چند برابر آلومینیوم دارند .حالا حساب کنید مواد پلیمری . الکترونیکی . نساجی . فولادی و..... هیچوقت نمیشود یک خودرو کاملا ساخت یک کشور باشد . حتی بزرگترین خودرو ساز دنیا تمام تجهیزات الکترونیکی مورد احتیاجش رو از بوش آلمان تهیه میکند با توجه به اینکه خود ژاپن برترین تکنولوژی از نظر صنایع الکترونیکی هست .
خیلی ملو و آرام به خورد ملت میدید که خودرو قراره گرون بشه.یه پراید رو باید به قیمت لامبورگینی بخریم.
در پیشگاه خدا فردا جوابگو خواهید بود.از اونی که مسبب این گرانیهاست تا شمایی که میای خبرش رو به عنوان یه چیز طبیعی میدی به خورد ملت.
چون دولت و مردم رو این دو خودروساز به سخره گرفتن ....وگرنه این دو خودورساز باید زیر گیوتین دولت و مردم حرکت کنند متاسفانه قدرت و لابی گری رشد زیادی کرده ....آقای رئیسی به داد مردم برس
دوم /ایران کشوری هست که متاسفانه هیچ منبع یا منابعی بجز عدهای دولتمرد کثیف و بی شرف نداره بخاطر همین مجبوریم بخاطر ساخت ماشین مواد اولیه با دلار 4200 ال اسحاق وارد کنیم البته ببخشید 42000 تومانی .
فروش کم=قیمت بالاتر سود کمتر،مشتری ناراضی تر ضرر خودروساز و مشتری
سود بیشتر در فروش بیشتر پس خودروسازان این سیاست قدیمی را فراموش و به تولید بیش از پنج ملیون و ده ملیون در سال برنامه ریزی کنند تا بازار ایران و منطقه را به شایستگی در دست داشته باشند.
آنهم با تکمیل زنجیره و کامل شدن دومینوی ساخت همه قطعات در کشور خودمان .
بلکه این است که چرا وقتی ارز ارزون تر شد باز هم خودرو ها گرون تر شدند؟
حالا خیابانها شده کوه خودرو و خودش هم برای سرپا ماندن شده کوه تورم با سواری گرفتن روی دوش مردم
آلودگی صوتی هوایی ووو امان مردم گرفته و چون همه از این تولید متنعم اند دیگه به چبزی کار ندارن
در پیشگاه خدا فردا جوابگو خواهید بود.از اونی که مسبب این گرانیهاست تا شمایی که میای خبرش رو به عنوان یه چیز طبیعی میدی به خورد ملت.