با توجه به اينكه شهرداري دست بردار نيست بهتره يه جزئي كه براي كاسبي كردن صرف نكنه به قيمت بنزين تو تهران اضافه بشه و پولش رو بدن شهرداري مثلا ليتري صد تومن
باشگاه خبرنگاران جوان در این دو سه ماه شما به مسئولیت اجتماعی خود بخوبی عمل کرده و چندین مقاله روشنگرانه پیرامون تصمیمات و طرحهای محیر العقول شهرداری یا شورای شهر، که در آنها جان مردم به هیچ انگاشته شده، ارائه نمودید. متاسفانه نرود میخ آهنین بر سنگ. این افراد به خواب رفتگان خود خواسته هستند و براحتی از خواب نازیبایی که برای همشهریان خود دیده اند دست بر نمیدارند. سماجت این قبیل افراد بیشتر شبیه به لجاجت است و بس.
من بہ عنوان کسی کہ ھر روز در محدود طرح رفت وامد دارم از اجرای طرح حمایت میکنم از ترافیک این چند وقتہ خستہ شدیم بابا خیابانھایہ این محدودہ گنجایش اینھمہ ماشین را ندارد
بیمارستان ها هم کنجایش پیک جدید و نداره یه طرفه به قاضی نرید اگر طرح لقو کردن فقط بخاطر کمتر کردن ازدهام در مترو و اتوبوس بوده سلامت ماندن بهتر تا در ترافیک ماندن
ناشناس
۰۳:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
استفاده از خودروي شخصي در شرايط عادي برای شهرهای بزرگ و متوسط مشکل ساز ، بحران ساز و از علل اصلی ترافیک و آلودگی هوا بوده و در نتیجه بیماری های مختلف و نادر از جمله ناراحتی های قلب و عروق ، تنفسی ، خونی ، سرطان و ... و نقص عضو بخاطر تصادفات را هر انسانی مشاهده می نماید و قابل تکذیب نیست
درست... اما راه حلش گرون کردن هزینه استفاده از خودروی شخصیه؟!
مريم
۱۴:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اين گزارش مي خواهد استفاده آزادانه و دائمي خودروي شخصي را به قيمت جان ساير شهروندان توجيه كند اصلا حاضر به اظهار نظر در خصوص استفاده از اتوبوس و مترو برای کاهش مشکلات عمومی شهر نیستید بعد با این نگرش خودرو محور می خواهید برای شهر و شهروندانش تصمیم سازی کنید چون مبنا و نگرش صحیح نیست ، بحث کردن با شما نتیجه ای نخواهد داشت و مشکلی از مردم حل نخواهد کرد
عزیز با توسعه و کاهش قیمت استفاده از حمل و نقل عمومی مردم اونو به خودرو شخصی ترجیح میدن، نه با افزایش هزینه استفاده از خودروی شخصی
عادت شده به جای حل مسئله صورت مسئله رو تعویض یا کاملا پاک میکنن!
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ترافيك و آلودگی هوا دلایلی بسیاری دارد و در ماههای اسفند ، فروردین و اردیبهشت بدلیل جریانات هوایی و بارش بهاری در ظاهر قابل رویت نیست و از طرفی دیگر تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به همراه مراکز تجاری وضعیت ظاهری ترافيك و هوا را از نظر شما بهتر نموده است . شما یک پیش فرض برای خود مطرح نموده اید و همان شده مبنای نوشتن و تصمیم گیری تان که این پیش فرض از لحاظ منبع کسب درآمد برای شهرداری باید خود آنها پاسخگو باشند ولی هر شهری برای اداره اش باید کسب درآمد داشته باشد و یکی از روشهای درست یا غلط شاید طرح ترافیک باشد .
برخورد با تخلفات رانندگی و پارک دوبل ، پارك عمود بر جدول ، توقف در مسیر عابران و پیاده روها در کاهش ترافیک موثر است و یکی از دلایل ترافیک و آمار بالای کشته شدگان در ایران عدم برخورد موثر راهور ناجا با متخلفین حرفه ای رانندگی می باشد که در آنصورت باز شماها مظلوم نمایی نخواهید کرد و هدف را کسب درآمد و بودجه اعلام نخواهید کرد ؟
شما خبرنگار محترم يك طرح موقت را مي خواهيد دائمي كنيد تنها راه حل كاهش اين مشكلات ، ترافيك و آلودگي هوا توسعه حمل و نقل عمومي مثل اتوبوس و مترو مي باشد تنها راه حل همان هست و ايجاد محدوديت در تردد خودروهاي شخصي امري لازم و ضروري مي باشد كه راهكار آن جلوگيري از پارك حاشيه اي دائم براي تعدادي از دارندگان خودخواه خودروي شخصي و ممنوعيت تردد در برخي معابر مي باشد ساير روشها منسوخ شده و راه حل آن توسعه اتوبوسراني و مترو در موازات و كنار هم !
هوا که تمیزه پس درد شما فقط پول پول پول
عادت شده به جای حل مسئله صورت مسئله رو تعویض یا کاملا پاک میکنن!