نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴۱
در انتظار بررسی: ۱۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه زمانی خواستم ۲۰۶ بخرم گفته شد بازارو کنترل می کنید نخریدم برای مدت خیلی کوتا خودرو اومد پایین ولی یدفعه رفت اون بالا بالاها به من و امسال من ضرر زدید حداقل ۵۰ تومان دوباره این اتفاق بیفته باید از دست شما به دادگاه شکایت کرد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
دولت بايد به بخش خصوصي اجازه بده پژو و پرايد مونتاژ كنن و بفروشن تا خودروسازا رقيب پيدا كنن و مجبور بشن قيمتشون رو بيارن پائين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا سر خودمون داریم کلاه میذاریم. قیمت خودرو به واسطه دو خودرو ساز دولتی حکم فروش نفت برای تامین بودجه کشور رو داره. ( البته بخشی از تامین بودجه) . با این حال چند سالی هست که خودرو قیمتی رو به بالا و نجومی به خود گرفته. وقتی نفت توان تامین بودجه مملکت رو نداره پس سایر صنایع باید تامین کنند، که در نتیجه اون کالاهای مصرفی هستند که این وظیفه رو انجام میدن. کاملا بر اساس خواسته دولت و مسئولین.
Turkey
علی
۱۹:۰۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
این کارها فقط حفظ ظاهره. خود وزیر هم میدونه که کسی حریف مافیای خودرو نیست. همون طور که هیچ وقت نبوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
هیشکی حریف "خودش" نمیشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسئولین محترم باشگاه خبرنگاران جوان یه نگاهی هم به قیمت موتور سیکلت بندازین در سایه بی توجهی رسانه ها و بررسی نشدن قیمت یک موتورسیکلت طرح هوندا CG125 رسیده به 14 الی 19 میلیون تومن

موتورسیکلت یک وسیله نقلیه ویژه قشر ضعیف جامعه که دیگه باید توخواب ببینن
Iran (Islamic Republic of)
پرويز لوحى
۲۱:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ولى بيش از ٩٠٪‏ موتورسيكلت رانان خلاف كار هستند هم بخودشان و هم به عابرين در پياده رو ها صدمه ميزنند هر چند كه گنجشك روزى هستند ولى درامد خوبى دارند معاف از ماليات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقتی خودرو ساز ثبت نام فوری که تمام هزینه آن را شش ماه پیش گرفته و هنوز تحویل نداده یعنی قیمت ها پایین نمیاد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Sasan
۱۸:۲۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
نود میلیون نه،نه هزار،خیر سرمون ۴ صفر از پول ملی کم شدها
Germany
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چهار صفر هم از درآمدمون کم شده .....خیر سرمون.....
Iran (Islamic Republic of)
امیر عباس
۱۸:۱۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
از ماست که بر ماست

ای هموطن آیا وقت تحریم خودرو فرا نرسیده ؟ کمپینی که با وعده فروش اقساطی و وعده وام شکسته نشه !

آهای کسانی که فریاد وامصیبتا سر میدین شماها فقط شعار میدین چرا میخرین ؟

آیا وقت آن نرسیده که واقعا خرید خودرو را تحریم کنیم ؟ تا کی اجازه بدیم اینجوری با روح و روان مردم و اموال مردم بازی کنن ؟ تا کی میخاین اجازه بدین یه عده دلال صهیونیسم صفت اینجوری به بهانه تحریم و .. از صبر و تحمل مردم سوء استفاده کنند ؟

تا کی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
این دستورا همش فیلمه برا ما
دارن نمایش بازی میکنن مثل ماجرای بنزین و گرون کردن خیلی چیزای دیگه
دولتی که با مردمش صادق نیست.
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۷:۵۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
دولت گرامی!! کجایی!؟؟ پراید واقعا شده ۸۵ میلبون! عید خودم رفتم بنگاه کوییک ۸۲ میلیون آزاد میفروخت در عرض یک ماه همون ماشین تو نمایندگی سایپا دفتر فروش، شده ۱۱۰میلیون!!! کجایید پس!؟ بخدا من سواد ندارم ولی یک ماه فقط یک ماه بدید دست من ، کاری کنم پراید رو ۴۰ میلبونم کسی نخره!! خودتون باعث گرونی هستید وگرنه با این همه تقاضا یعنی شما نمیتونید فکری بحال مردم بدبخت کرونا زده بکنید بخدا بهمون دنیا میخندن پراید ۹۰ میلیون آخه!!! رییس کجایی پس!؟؟ مردم نخرید نخرید درست شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
را حل مشکل خودرو در ایران فقط آزاد سازی واردات ماشین با حداقل درصد گمرکی یا حتی بدون گمرکی است تا مردم بتونند خودرو های بروز و استاندارد با همین درآمد کم بخرند . این دو تا خودرو سازی ها هم بروند به سمت قطعه سازی ماشینهای روز دنیا . خلاصه ماشین نسازند .
Germany
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
۱_ من نمیفهمم چرا همیشه میگین خودروساز؟
این شرکتها مونتاژ کار هستن اونم مونتاژ بی کیفیت و پر از اشکال. دلیلش هم خودروهای دپو شده که مدیرعامل میگه:
« بخاطر تحریم و گرانی دلار قطعه از خارج نرسیده».
پس لطفا این آقایان پیچ و مهره بند را خودرو ساز نگویید.
۲_ آقای وزیر خودرو خودت چیست؟ و دریافتی شما چقدر است؟
۳_ هنوز جوهر دستورات پیگیری وضعیت کیفیت و تحویل به موقع و قیمت خودرو از سوی رؤسای قبلی مثل وزیر صمت و سازمان حمایت از مدیرعامل مونتاژ کار و شورای رقابت برای گرانفروشی خشک نشده شما دستورات جدید برای افزایش قیمت و کاهش ایمنی خودروهای مونتاژ داخل میدهید؟
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۷:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام .اولا پراید برای مصارف قشر ضعیف تولید شده و بهتره قیمتش متناسب با درآمد سالانه یه کارگر ساده باشه. حالا گیرم این پراید6000 دلاری برای قشر مرفه طراحی شده. یعنی مسولین محترم عقلشون به این نمیرسه که این قیمت یا سبب بالا رفتن قیمت دلار به مرز 50000 میشه یا در صورت ثابت ماندن دلار 15000 تومنی و پراید 90 ملیونی باعث کوچ سرمایه خریدار به آنسوی مرزها میشه چیزی که تو ملک تجربه کردیم.
چون به دلیل اختلاف فاحش قیمت آپارتمان در تهران و ترکیه.ایرانی ها بیشترین خریداران خارجی ملک ترکیه در سال های اخیر بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خودروهای داخلی را فقط قشرکارگر وکارمند می خرند سرمایه دارها خودرو خارجی می خرند یا بدون خودرو هستند چون اصولا خودرورا سرمایه نمی دانند
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۷:۴۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه ما میدونیم ریشه تمام این مشکلات کیه
Iran (Islamic Republic of)
م. فندرسكى
۲۱:۵۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من نميدانم همسايه طبقه بالأسر ماهم نمياند بگو ماهم بدانيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
کیه